Hoi hoi, Ik ben nu ruim 1 1/2 maand overtijd en toen ik vanmorgen een test deed ( CD Digital met conceptie-indicator ) gaf die aan dat ik niet zwanger ben. Maar ik ben dus al een hele poos overtijd, dat terwijl ik normaal gesproken altijd rond de 2e week van de maand ongesteld wordt . Er komt ook vocht uit mijn tepels en mijn tepelhof is groter , heb vlagen van misselijkheid, moet veel naar de wc voor de grote en de kleine boodschap en veel last van mijn rug. Ik snap echt niets meer van mijn lijf. In 2004 ben ik spontaan zwanger geraakt ( mk )en toen had ik ook last van vocht uit de tepels. Daarna lukte het me niet meer om zwanger te raken en had ik ook een ongerelmatige cyclus . ( cysten ) toen zijn we uiteindelijk in de MMM gegaan en ik ben toen met behulp met pregnyl en Clomid zwanger geraakt. Daarna was mijn cyclys regelmatig , tot de vorige maand! Inmiddels ben ik naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken en morgen krijg ik de uitslag. Ik ben zo benieuwd. Heb de hoop op een zwangerschap opgegeven :0( Linda
De test was helaas negatief. As vrijdag heb ik een afspraak bij de huisarts om te bespreken wat we nu gaan doen. Linda