hallo, ik zit met een probleem: ik had een paar dagen voordat ik ongesteld zou moeten worden getest en kreeg telkens binnen de afleestijd een 2de streepje. toen werd ik alsnog ongesteld dus ik dacht het is een vroege miskraam geworden, maar ik had gisteren toch nog een test gedaan, om te kijken of ik dan een negatieve test zou hebben en er stond weer een streepje en was zelfs weer iets duidelijker geworden. het is nog steeds geen kanptest, maar het streepje staat er. het bloedverlies was minder heftig en op een uurtje na heb ik geen buikpijn of rugpijn gehad. bloedverlies is nu weer ver gestopt na 2,5 dag. nu ben ik heel bang dat ik misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb, omdat mijn hcg wel stijgt maar heel langzaam en natuurlijk dat bloedverlies. ik wil zo een ander merk test gaan halen en dan nogmaals een test doen, maar is het verstandig om langs de huisarts ofzo te gaan? of moet ik het een weekje rekken en dan nogmaals een test doen?
hoi soms heb je wel bloedverlies tijdens een zwangerschap. Ik zou het even aankijken en over een week nog eens testen. Als je veel pijn krijgt of het niet vertrouwt even contact opnemen met je huisarts. De kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is heel klein hoor. Wrs ben je heel pril zwanger en heb je gewoon bloedverlies gehad. het kan nog 2 kanten op nu. Mirjam