Opnieuw knippen en hechten.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Zena, 30 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Dat is bij mij gisteren gedaan.
    Ik had nog erg veel pijn aan het litteken (gescheurd, niet geknipt) en de gyn denkt aan een "neurinoom", een goedaardige woekering van zenuwuiteinde.
    Gisteren is de boel dus opnieuw opgemaakt en gehecht.
    Moet eerlijk zeggen dat t vies tegenvalt. Heb nu ook meer hechtingen dan na mn bevalling, maar t is voor t goede doel.

Iemand hier ervaring mee? En heeft het geholpen?

2. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    :confused: Jeetje!
    Dat is ook niet waar je op rekend na je bevalling zeg. Heb er (gelukkig) geen ervaring mee, maar wens je heel veel sterkte!

3. m0slimaatjuh

13 mrt 2009
    63
    0
    0
    Hier ook geen ervaringen mee.
    Veel beterschap!!!

Bij mij was het wel zo dat ze na een jaar opnw wilden knippen en hechten. Mij leek toen het beste om opnieuw zwanger te worden en te bevallen en de eerste knip over te doen. Dat heb ik toen ook gedaan.
    Bij ging het de eerste keer mis omdat ze te laat de ontsteking aan de hechtingen hadden ontdekt.
    Dit keer was het ook weer ontstoken (allergische reactie voor hechtdraad), maar ik was er heel vroeg bij waardoor ik snel met medicatie kon beginnen.

4. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Moet zeggen, het is me flink tegengevallen de eerste twee dagen, maar nu gaat t hartstikke goed!
    Woensdag hechtingen eruit, 19 mei controle en als het dan mooi genezen is, is voorzichtig uitproberen of de pijn weg is.

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Brrrrrr. Ik vond de knip veel en veel pijnlijker dan de scheur (qua hechting)!

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik vind je wel dapper hoor! bij mij was het de eerste keer verkeerd gehecht (wel goed gekomen trouwens al is het cosmetisch niet zo super.. maar ik had zoiets van laaaaaaaat maar... hihi

7. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Nou, ik had er echt goed pijn aan.
    Met seks was het soms gewoon huilen, ja dat is ook niks.
    Dus dan maar dit. En ik heb goede hoop nu!!

8. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    Jeetje meid petje af.
    auw
    Bij mij is de boel verkeerd gehecht en mis ik een halve lip de andere helft is er bij in gegroeit. na 6 weken stond bij mij de boel nog open meende ik maar dit was niet zo maar mis gewoon een stuk lip, littekenweefsel is dik en soms gevoelig alleen is het met de sex eigenlijk niet meer gevoelig/pijnlijk maar een vluggertje kan ik wel vergeten. ben er verder nooit meer met heen gegaan alleen nu bij een andere vk dezen kijken aan het eind van de zwangerschap wat ze er nog van kunnen maken en word ik dan gewoon weer ingeknipt en opgelapt zeg maar

9. Flunckybubble

Flunckybubble Actief lid

22 jan 2008
    173
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Bij mij is het wel opnieuw opengeknipt (had heel veel littekenweefsel en poliepen) maar het is niet opnieuw gehecht. Heeft wel 2 weken gebloed ofzo maar moest het goed schoonhouden.

Deel Deze Pagina