Hi meiden! Ik ga binnenkort naar duinrell tikibad met vrienden en wil natuurlijk met zoveel mogelijk glijbanen mee kunnen. Nu weet ik alleen niet waar ik de grens noet trekken.. Kan ik gewoon alle glijbanen af of moet ik bij bepaalde soorten opletten? Tips aub haha Thanks x
Volgens mij staat bij alle glijbanen aangegeven of je er in mag als je zwanger bent.. Ik zou dan voor de zekerheid die bordjes aanhouden. Veel plezier!!
Ik werk in zwembaden en je kan vrijwel in elke glijbaan, je hebt van die extreem snelle en die zou overslaan vanwege t slaan met je lichaam op de glijbaan. Maar dat zijn er bij duinrell maar 3
Op de website adviseren ze om er geen gebruik van te maken. Wij wilden ook heen gaan een tijdje terug maar zijn om deze rede maar niet gegaan.
Toen ik 14 weken was, wilden wij er ook heen, maar toen las ik inderdaad op de site dat ze het afraden voor zwangere vrouwen. Wij zijn dus toen ook niet gegaan!
Toen ik ong. 3 maanden zwanger was ben ik gaan zwemmen en ook van glijbanen afgegaan. Het wordt afgeraden voor zwangere vrouwen, maar volgens mij heeft dat te maken wanneer je verder in de zwangerschap bent en al een echte buik hebt en je kindje dus ook al echt boven je schaambotje uitkomt. Als je buik dan gestoten wordt is dat niet zo goed en prettig voor je kindje, maar nu ligt het nog goed verstopt in je baarmoeder omringt door vruchtwater en kan het niet zoveel kwaad.
het wordt idd afgeraden! maar meestal doen ze dat ook om hun zelf in te dekken hoor ! als er wat met je beebje gebeurd en je bent wel gegaan kun je ze niet aansprakelijk stellen ik ben toen ook gegaan en werd zelfs aangesproken van joh als je gaat is het wel op eigen risico
Het wordt idd afgeraden. Er zullen echter vast wat glijbanen zijn waar je wel vanaf mag, maar ik zou persoonlijk geen grote risico's gaan nemen. Je weet nooit met wat voor kracht je wellicht op je buik terecht komt etc.
Je moet gewoon goed kijken welke glijbanen er zijn en hoe hard ze gaan. Ik ben met 35 weken zwanger in Center Parcs ook nog gewoon zittend van de glijbaan gegaan. Manlief en dochter gingen eerst en vonden het niet zo hard gaan, dus ben ik ook geweest. Zo;n hele snelle of trechter of wildwaterbaan zou ik dan weer niet doen.
Ik zal idd dan gewoon lekker gaan hoor meiden. Ik ken genoeg goijbanen die rustig zijn daar en volg dan gewoon mijn gevoel.. waar ik echter wat banger voor ben is dat ik uitglij.. ben namelijk een enorme kluns haha. Maja dat is iets wat mr de hele zwangerschap kan gebeuren..
Met 12 weken kan dat gewoon hoor. Ze raden het af omdat ze niet aansprakelijk gesteld willen worden. Met 12 wk zit de baby nog veilig achter jouw schaambeen. Ik ging met 30-33 weken nog gewoon van zwembadglijbanen af, niet van die hele spannende maar ik vind sowieso glijbanen met risico op water in je neus of dat je door die hele buis wordt geslingerd niet echt relaxt.