Even een vraagje. Ben nu 39 weken zwanger en vandaag ineens hele zere benen. Vooral bovenbenen, een zwaar, vermoeid gevoel, ook een beetje alsof er kramp in zit. Iemand enig idee wat het is en wat er aan te doen? X
Je kunt er weinig aan doen, ik ben 36 weken en heb hier ook last van. Hierover ook al gehad met de verloskundige voor eventueel tips, maar die waren er niet.
Ik heb het niet tijdens het lopen, wel tijdens het liggen. Voornamelijk snachts als ik in bed lig, veel krampen in mijn heup/bovenbeen. Is echt door de zwaarte meid helaas valt er niets aan te doen had het ook aan mijn vk gevraagd. Moeten nog ff doorbijten. x
pff ik ben 31 weken en heb er nu al bijna 2 weken last van verder mag ik niet klagen want heb verder geen last van zwangerschaps kwaaltjes maar hoop dat als ik over 2 en een half weekje mag stoppen met werken dat het een stuk minder word
Ja, het is vooral als ik zit of lig. Kan 's nachts ook maar even op 1 zij liggen, dan weer draaien pfff nou ja, inderdaad nog ff doorbijten he... lang zal het niet meer duren hier.... Thanx!