♥ Uitgerekend 1-15 mei 2015 ♥ Het is waarschijnlijk erg vroeg. Maar ik heb vandaag positief getest en ben volgens FF uitgerekend op 1 mei 2015. Hopelijk volgen er snel meer.
Jaja, de tijd gaat snel. Dank je wel voor de felicitatie! Nog even en dan heb jij je 2e kleintje in je armen. Hoop dat er hier snel meer meiden komen aanmelden.
♥ Uitgerekend 1-15 mei 2015 ♥ ♥ 1 mei Charise, 27 jaar, 2e kindje ♥ 2 mei ♥ 3 mei ♥ 4 mei ♥ 5 mei ♥ 6 mei ♥ 7 mei ♥ 8 mei ♥ 9 mei ♥ 10 mei ♥ 11 mei ♥ 12 mei ♥ 13 mei ♥ 14 mei ♥ 15 mei ♥ Afspraken: ♥ -
Je hebt er al een mooi topic van gemaakt cherise. Wie weet wordt mijn datum nog naar later verzet, dan kom ik hier ook mee kletsen. 24 sept. De echo maar afwachten.
Jaaa hihi, zit hier nog steeds te wachten op mede mei-mama's dus die mogen wel een beetje op gaan schieten. Maar ik ben vandaag 4 weken (1 mei) dus vanaf nu zullen ze wel langzaam binnen gaan komen denk ik zo.
Ik meld me ook graag voorzichtig! Gister een licht streepje en vandaag een positieve cb digital! View attachment 413354 Mijn uitgerekende datum op het moment is 4 mei!!
Welkom Melliemuis! Gefeliciteerd! Superleuk dat je mee komt kletsen! Heb je een test uit het buitenland?? Als je 4 mei uitgerekend bent dan ben je toch al wat verder? Want ik ben vandaag ook 4 weken zwanger en ben 1 mei uitgerekend. Ik ga je op het lijstje zetten.
♥ Uitgerekend 1-15 mei 2015 ♥ ♥ 1 mei Charise, 27 jaar, 2e kindje ♥ 2 mei ♥ 3 mei ♥ 4 mei Melliemuis, 23 jaar, 1e kindje ♥ 5 mei ♥ 6 mei ♥ 7 mei ♥ 8 mei ♥ 9 mei ♥ 10 mei ♥ 11 mei ♥ 12 mei ♥ 13 mei ♥ 14 mei ♥ 15 mei ♥ Afspraken: ♥ - Charise | 22 september | 1e echo (8w3d) - Charise | 29 september | intake gesprek VK (9w3d)
Jij ook gefeliciteerd! Jep, ik woon zelf in het buitenland de uitgerekende datum heb ik van een een of andere website dus ik wacht eerst gewoon de 12 weken echo af! Jij hebt ook al netjes vroeg de echo geboekt! Ik moet dinsdagmiddag naar de huisarts en dan krijg ik een verloskundige aangewezen. Dus nog ff wachten haha.
Oohh vandaar hihi. Jaa ik heb vandaag de verloskundige gebeld, ze zat eerst te kijken naar data in de week daarvoor maar dan moesten mijn man en ik elke keer werken dus daarom maar weekje later. Maar meer te zien dan met die termijn. Alleen nog even geduld hebben. Het is de dag voor m'n dochters eerste verjaardag, jaar geleden was ik bezig met de bevalling dus op zich wel heel speciaal. Hopelijk dus goed nieuws, kunnen we het weekend daarna als we het gaan vieren dus het goede nieuws bekend maken. 😄 Zo spannend allemaal weer. Heb jij al last van klachtjes?
Ahw dat is wel heel speciaal ja! Wat een mooie naam heeft je dochter trouwens Klachten vallen hier opzich wel mee, gisteravond werd ik wel misselijk na een colaatje in de kroeg dus ik zat al heel snel weer thuis en even boven de pot gehangen haha. Verder al een week lang een dichte neus. En jij?
proficiat dames! Ik heb gisteren ook positief getest! Een dikke streep 2 dagen voor NOD Uitgerekend 2 mei. 2e kindje! Zo spannend alweer!
Liselokje, welkom en gefeliciteerd!! Hoe voel je je? Al last van symptomen? Leuk, ook een 2e kindje. Ik ga je op het lijstje erbij zetten. @Melliemuis, dankjewel Ben ook trots op haar naam. Vervelend dat je al een beetje misselijk was gisteren. En die dichte neus, ja dat herken ik al ja. Niet dat ie helemaal dicht zit maar wel sneller wat dichter, had ik vorige keer ook bij m'n dochter. Hier verder soms wat moe, en vooral erg koud. Een beetje last van maagzuur. En soms een beetje drukkend gevoel op mijn maag wat neigt naar misselijkheid maar heb er nog niet echt last van gelukkig. Hopelijk blijft dat zo. Verder af en toe een steekje of krampje in mijn buik. Valt nog mee allemaal.
♥ Uitgerekend 1-15 mei 2015 ♥ ♥ 1 mei Charise, 27 jaar, 2e kindje ♥ 2 mei Liselokje, ?? jaar, 2e kindje ♥ 3 mei ♥ 4 mei Melliemuis, 23 jaar, 1e kindje ♥ 5 mei ♥ 6 mei ♥ 7 mei ♥ 8 mei ♥ 9 mei ♥ 10 mei ♥ 11 mei ♥ 12 mei ♥ 13 mei ♥ 14 mei ♥ 15 mei ♥ Afspraken: ♥ - Charise | 22 september | 1e echo (8w3d) - Charise | 29 september | intake gesprek VK (9w3d)
Bedankt! Ik voel me vooral enorm moe en heb last van bandenpijn als het te druk is op het werk. Straks mag ik naar mijn arts voor een bloedafname en om medicijnen te bespreken. Ik moet bloedverdunners nemen omdat ik een stollingsprobleem heb, dat was de oorzaak van m'n 2 vlindertjes. Hopelijk blijven de klachten bij iedereen mee vallen eh! Bij Anouk had ik een fantastische zwangerschap.
Oh wat spannend allemaal Liselokje! Hopelijk verloopt deze zwangerschap net zo goed als die van je dochter.
Meiden, bij het kopje bevallingslijsten geloof ik, is ook een topic 1-15 mei mama's misschien kunnen we daar aanmelden ook? Ik heb me in ieder geval aangemeld. Is leuker als we met wat groter clubje kunnen kletsen toch? Hoop dat de link werkt: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/532266-1-t-m-15-mei-2015-mamas.html