Ik ben met 30 weken en 6 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis,heb weeenremmers gekregen en longrijping voor me kindje.Ik heb 2 centimeter ontsluiting maar heb verder gelukkig geen weeen meer,ik ben net vandaag thuis maar voel me toch ERG onzeker.Let op elke pijntje.Ik wil graag weten of iemand ook lang met ontsluiting heeft gelopen en op hoeveel weken uiteindelijk bevallen?
ik loop zelf nu ook al 2 wkn met minimaal 3 cm ontsluiting, toen de vk kwam omdat ik weeën had ben ik doorgestuurd met 3 cm en heb de hele avond en stuk van de nacht nog weeën gehad, dus hoeveel ik nu heb weet ik niet want zondags mocht ik weer naar huis, en is er niet meer getoucheerd maar ook zij vertelde me dat het verder "niets" zegt over de duur van de resterende zwangerschap...enkel dat ik die cm's dus al "te pakken" heb.... succes enne maak je je ongerust, gewoon bellen meid, daar zijn ze voor.... gr.smoekie
ik heb bij mijn 2e zwangerschap vanaf week 29 gelopen met 3cm ontsluiting. het zelfde verhaal zoals jij het beschrijft. ben in week 38 bevallen.
hoi ik had hetzelfde als jij,met 31 weken.weeenremmers,longrijpingsspuitjes,8 dagen ziekenhuis....ben uiteindelijk met 37 weken en 3 dagen in 3 uur tijd bevallen.lekker vlot dus.
Ik hoor wel verschillende verhalen,de een bevalt rond de 40 weken de ander iets eerder.Dus ontsluiting wil eigenlijk niets zeggen.Ik hoop dat me kindje nog even blijft waar die is.Van mij mag het vanaf 37 weken wel komen.Dan is het klaar voor deze wereld..
Weten jullie of je de rest van de zwangerschap nog sex mag hebben?Ik dacht dat dat niet mocht alleen als je vliezen gebroken zijn?