3 mei uitgeteld wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door xxxEllen87xxx, 1 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Hallo
    Ik heb al veel gelezen en ik zag er er veel dames net zo ver zijn met dezelfde uittel datum.

    Misschien leuk om onderling wat contact te hebben?

    Bij een hele maand staan er zo veel dames in dat het overzicht een beetje kwijt raakt.

    Ben jij ook 3 mei uitgeteld?
    Is het je 1e kindje?

    Bij ons de 1e. Elke week erbij is een overwinning.

    Ik wist het vanaf 4 dagen voor nod.

    Liefs Ellen
     
  2. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
  3. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Je kan gezellig bij ons groepje komen hoor :) zijn meerdere dames maar niet inderdaad kletst actief mee.

    Ik ben ook 3 mei uitgerekend maar dit kan nog veranderen met de termijn echo :)

    Ik vind het ook gezellig om hier te kletsen
     
    xxxEllen87xxx vindt dit leuk.
  4. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @xxxEllen87xxx heb je al een afspraak bij de verloskundige gemaakt?

    Ik mag 12 september komen voor de intake en echo, echt heel spannend, tel de dagen af.
     
    xxxEllen87xxx vindt dit leuk.
  5. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Oh wow mag je dan al.

    Ik mag pas 21 september voor de intake en de echo. Ik twijfel om de verloskundige te bellen of het eerder kan.
     
  6. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @xxxEllen87xxx ja ik mag vrij vroeg, maar ik belde ook wel heel snel. Ja ik snap dat je liever eerder wilt, zou het gewoon proberen.. alhoewel rond dat termijn zie je wel meer op een echo. Als je zo vroeg gaat is het een vlekje, maarja je hebt dan wel meteen duidelijkheid.
     
  7. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Zie je dan al een hartje?
     
  8. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @xxxEllen87xxx Ja rond dat termijn moet het hartje wel kloppen. Nu kan het zijn dat je toch minder ver zwanger bent dus nog geen hartje of geen goede echo apparatuur. Maar mijn vk durfde het aan, ze heeft er vertrouwen in dat er een mooi hartje zal zijn. Dus ben benieuwd. Bij de eerste had ik ook rond dit termijn een echo en ook een hartje. :)
     
    xxxEllen87xxx vindt dit leuk.
  9. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Ik ben ook op 3 mei uitgerekend!
     
    ciprilla en xxxEllen87xxx vinden dit leuk.
  10. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Hoi hoi!

    Wat leuk :) is het je 1e kindje? Hoe gaat het met je?

    Groetjes Ellen
     
  11. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    En gefeliciteerd natuurlijk :)
     
  12. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Ik zou heel verbaasd zijn want ik heb 1x een zeurende pijn gehad en daarna nog wat steken en toen ik in de kalender keek viel dat precies met de eisprong en de innesteling. Maar kan ook dat ik mezelf voor de gek heb gehouden haha.

    Ik ben echt zo benieuwd. Voor ons is alles de 1e keer.

    Heb je al wat mensen verteld?
     
  13. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Tweede zwangerschap, hopelijk eerste levende kindje. We hebben in februari een missed abortion gehad, kindje was met 9 weken en 4 dagen overleden.

    Ik voel me redelijk goed, ik word wel een beetje nerveus van die kwaaltjes die komen en gaan. Helaas kun je er toch niets van zeggen.. de vorige zwangerschap werd er regelmatig gezegd: geen buikpijn en bloed? Dan is alles goed. Niet dus, helaas.

    Naast vermoeidheid, pijnlijke borsten en veel last van maagzuur voel ik me prima 11 september mijn eerste afspraak bij de verloskundige, ik word extra in de gaten gehouden vanwege de vorige zwangerschap.

    Jij ook van harte trouwens! We zijn net zo ver zie ik
     
    xxxEllen87xxx en ciprilla vinden dit leuk.
  14. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Je hebt je eisprong dus niet gevonden met een ovulatietest of iets?
    Bij mijn dochter was ik bijna zeker van mij ei maar werd toch nog vooruit gezet, dus ben benieuwd waar ik dalijk op uit kom met de termijn echo :)

    Alleen mijn moeder weet het nog, denk dat ik wacht tot de termijnecho, misschien eerder als ik het niet meer kan verbergen :oops:
    En jij??
     
    xxxEllen87xxx vindt dit leuk.
  15. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Dank je wel. Wat heftig dat je een missed abortion hebt gehad. Kwam je daar bij de echo pas áchter omdat je zei dat geen bloed niet altijd hoeft te betekenen dat het goed is?

    Dit is mijn 1e zwangerschap ik weet ook niet wat je moet voelen en ben zeker op het begin heel onzeker geweest. Nu ben ik wel wat rustiger. Ik heb wel elke dag een test gedaan 2 weken lang om te kijken of de test nog opliep.
     
  16. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Nou... Ik heb best wel een bijzonder verhaal. Met mijn ex probeerde ik 2 a 3 jaar kinderen te krijgen waarvan 5 maanden intensief en de rest op zn beloop gelaten. Nooit zwanger geworden.

    Nu een nieuwe vriend ook nog wat pril nu een jaar. Alleen we kennen elkaar al 12 jaar dus we weten wel wat we aan elkaar hebben. Hij had hele rammelende teelballen en ik was een beetje bang dat ik niet zwanger zou kunnen worden binnen een jaar.

    Spiraal eruit. Dag erna wat bloed verloren. Wat bleek nu via mijn kalender dat ik precies net voor de menstruatie het spiraal had laten verwijderen.

    Ik heb geen ovulatie testen gehad. 2 weken later aangeteld dus officieel meteen zwanger de dag van het verwijderen spiraal.

    Ik was zo blij en ik ben een open boek dus het voor me houden kom ik niet.
     
  17. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Ja bij een controle echo met ruim 10 weken kwamen we erachter.. Ik zag meteen dat het knipperlichtje het niet meer deed (hartje dus).

    Ik ben echt een beetje zenuwachtig de laatste dagen. De kwaaltjes komen en gaan en nu heb ik het idee dat het allemaal wat minder is en daar kan ik zo slecht mee omgaan. Ik probeer me niet teveel zorgen te maken, maar stiekem ben ik er wel mee bezig.
     
  18. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Ja dat snap ik goed. Laatst voelde ik me een dag heel goed en toen maakte ik me weer zorgen. Volgende week 1e echo want heb ook oud bloed verloren.
     

Deel Deze Pagina