Hoi meiden, Ik lees al eventjes mee op dit forum, heel leuk en fijne informatie! Nu heb ik zelf een vraagje, misschien heeft iemand ervaring, dan hoor ik het graag Ik ben 35 jaar, mama van 2 kindjes. We gebruiken geen anticonceptie en een kindje is welkom maar we zijn niet al heel lang bewust aan het proberen. Meer van we zien wel, zeg maar. Ik gebruik geen ovulatietesten maar heb wel een app en bekijk mijn slijm. Ik weet dat dit niet altijd helemaal nauwkeurig is! Cyclus altijd 27 of 28 dagen. Deze maand hebben we in mijn vruchtbare venster(volgens de app) 2x gevreeën, 3 dagen en 1 dag voor eisprong(wanneer ik dénk dat ie was). Vandaag is dag 23 van mijn cyclus. Gisteren heb ik roze slijm gehad en een klein draadje bloed. Vanmorgen een donkerbruin vlekje op mijn inlegkruisje. Zou dit nog tot een zwangerschap kunnen leiden of is het een voorteken van mijn menstruatie denken jullie? Ik heb geen pijnlijke borsten, normaal voor mijn menstruatie wel. Wel veel lage rugpijn en krampen in mijn buik. Buikkrampen heb ik voor menstruatie ook altijd. Mocht je je ervaring willen delen, leuk! Veel liefs!
Het zou een innestelbloeding kunnen zijn! Die normale menstruatiekrampen vooraf had ik ook toen ik zwanger was. Heb je vaker last van spotting of normaal niet?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dankje voor je reactie. Ik heb normaal een paar dagen voor menstruatie ook wat bruine afscheiding. Maar dat roze van gisteren (her)ken ik niet. We gaan het zien!