Hoi Wat fijn dat je weer zwanger bent en wat spannend. Zelf ben ik nu voor de 7e keer zwanger. 5 miskramen en een gezonde meid van 2,5 jaar. Miskramen tussen de 5,0 en 6,5 weken. Nu 4,5 wk zwanger. Iets van hoop heb ik wel aangexien de test niet meer kan knallen dan nu!! Bij mij zou het eventueel kunnen liggen aan de schildklier. Hierop testen raad ik aan. Stem niet in met een normale waarde maar met een ideale waarde voor een zwangere vrouw. Google anders eens op schildklier zwanger en amstelland ziekenhuis. Op hun site staat een goede folder. Ik hoop dat je hier wat mee kan en zet m op!!!
Hoi Ginny, Ook voor jou gefeliciteerd! Ik zal er eens op googlen, thnx voor het advies! Niet dat het ook maar iets garantie geeft voor mij, naar was het oplopen en knallen van jouw testen een teken dat het goed zat bij jou toen je een gezonde zwangerschap had? Werden de testen niet zo donker toen je miskramen kreeg? Mijn testen zijn namelijk bij mijn vorige drie miskramen niet zo donker geweest als nu. Ik heb een foto toegevoegd van achtereenvolgens 11,12 en 13 dpo (losgepeuterde kv2v5, zodat ik ze kan inplakken). Liefs, A.
Mijn testen van een miskraam waren steeds vrij licht maar liepen wel wat op. Eenmaal was de test wel goed en had ik ook een kloppend hartje met 6.1 dag. Met 6.2 bloedverlies en weer een Mk. Jouw testen zien er nu mooi uit. Ik hoop op het beste voor je! En voor mij natuurlijk. Wat is het weer spannend!!
Ha Ginny, Gaat het bij jou ondertussen nog allemaal goed? Ik hoop het!! Hier nog alles goed, zo lijkt het. Zit op 4.4 weken en de testlijn was vanmorgen donkerder dan de controlijn. Ook behoorlijk gevoelige borsten, dus eindelijk eens een kwaaltje :-D. Wel al een week ziek, met af en toe wat verhoging (maar met paracetamol onder de 38.5 te houden) en heeeeel veel hoesten. Ik mag met 6.2 weken voor een eerste echo. Super spannend of ik die ga halen!! Groetjes!
Hoi ik wil graag weten welke medicijnen zij kreeg om bms te verdikken want ik zit nu jn nr 3.... Graag hoor ik van je. Groetkes