Meiden, Ik heb een vraagje, helaas deze week met 5 1/2 week miskraam gekregen. Het begon zondag na toiletbezoek met 1x bloedverlies met afvegen, wel echt helder rood. De rest van de dag niks meer gehad, maandag heeft het echt doorgezet en ben ik ook het vruchtje verloren, dinsdag al niet meer gevloeid. Test was toen een echte tuurtest dus was echt voorbij Welke dag moet ik nou aanhouden als 1e cyclusdag? Zondag of maandag? Het scheelt maar een dag maar ik ben nogal precies maandag nog een keer een zwangerschapstest doen om te zien of hij nu helemaal wit is. Ga volgende week ook weer beginnen met ovulatietesten Bedankt alvast!
Ik heb altijd een cyclus van 25 dagen gehad voor mijn mk, ik had na mijn miskraam van ook 5 weken, geteld van de laatste dag van het bloeden na 25 dagen ( cyclus) weer mijn nieuwe eerste menstruatie. Ik dacht dat ik ook eerder kon aanhouden. Ik heb 12 dagen na het stoppen met bloeden (achteraf gezien) mijn eisprong gehad weer. Ik dacht eerste dag van bloeden aan te houden. Denk dat geen lichaam hetzelfde is hoor. Ovulatietesten had ik achteraf gezien ook moeten doen omdat je echt geen idee hebt hoe je lichaam zich zal herstellen. Heel veel sterkte, en ik hoop dat je snel weer zwanger zal zijn en dat het deze keer goed zal gaan! Liefs!
Ze zeggen altijd dat je de dag dat je het vruchtje verliest het best kan tellen als dag 1 omdat je lijf dan pas gaat resetten. Sterkte meis!
Thnx meiden! Het is heel verdrietig maar we gaan d'r weer voor. @mamalara bedankt gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan! Liefs @marlee16 bedankt en jij ook sterkte! Dat je ook maar weer snel zwanger mag zijn! Liefs @frummeld bedankt wat een weg leg jij al af zeg, hopelijk snel geluk! Liefs
Idd de dag dat je het vruchtje verliest. Nu is dit niet altijd duidelijk dus dan zou je een menstruatie af kunnen wachten, kunnen temperaturen of ovu testen gebruiken. Of zien wat er gebeurt en na 4-5 weken ( bij gern menstruatie) een zw test kunnen doen.