Wie heeft er na 3 miskramen of meer toch een gezond kindje gekregen. Ik ga nu voor zwangerschap nummer 6 en kan wel een positief verhaal gebruiken.
In het topic " T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?" Zijn er meiden die na 3 of zelfs meerdere miskramen nu zwanger zijn en waar het nu allemaal goed gaat. Ik weet het dat je de hoop heel snel wilt opgeven ook zeggen ze dat je dat niet moet doen omdat het vaker goed gaat dan fout. Ik heb het gevoel dat het andersom is maar oke. Hier gaan we voor zwanger schap nummer 5 waarvan nummer 1 een gezonde meid is nu van 8
En ik ben 1 vd dames die in dat topic kletst. Ik heb er 7 jaar over gedaan waarin ik 3x een miskraam heb gehad. De 4e zwangerschap is geeindigd met een wolk van een gezonde baby. die nu ruim 13 weken oud is. Houd moed, wonderen bestaan! Overigens zijn op dit moment alle dames uit genoemde topic zwanger of net bevallen. Heel toevallig komt het zo uit dat we allemaal in 2008 mama mogen worden, heel speciaal.
Beste Mara, Ook hier een positief verhaal van 1 van de dames uit bovengenoemd topic. Na 5x miskraam ben ik nu al weer bijna 27 weken zwanger, dus je ziet ... het is zeker mogelijk. Succes!