omneo 1 hoe dik?

Discussion in 'Flesvoeding' started by pooh82, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    Hallo,

Ik heb even een vraag:
    Ik gebruik nu sinds 2 dagen 2 schepjes nutriton door de standaard flesvoeding i.v.m. spugen, maar ik vind het rotspul.
    Het begin gaat te hard en aan het eind krijgt ze er haast niks uit.
    Nu wil ik dus overstappen om nutrilon omneo 1, maar wordt deze voeding ook dikker naarmate je het langer laat staan?

Alvast bedankt!

2. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

Nov 12, 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    Hoi pooh82,

onze dochter heeft ook Omneo 1 en gebruik ook 1 schepje nutriton want met 2 schepjes lijkt het net behang smeersel hahah:p
    Ik gebruik de difrax s flessen met 123 standen speen. begin op stand 1 en op de helft ga ik naar 2 en op het einde 3 want dan is het echt dik... ook als je het laatste beetje wegspoel in de gootsteen is het echt een grote klodder :(

xxx

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    als je nutriton met omneo of forte gebruikt kan het zijn dat je klontjes krijgt. Dat staat ook op het pak van de nutriton.

Maar omneo wordt niet dikker als je het laat staan ( zonder nutriton) Ik deed in het begin juist heel erg heet water en dan de voeding erbij en liet het afkoelen want dan smelten die stukjes in de voeding beter. Anders had ik steeds verstopte speentjes.

xxx

4. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    1,306
    0
    0
    Twente
    Ook ik gebruik omneo gebruikt met nutriton. Dit klonterde eerst wel, maar nu met de nieuwe bereiding van de nutriton niet meer.
    Wij roeren het wel door met een vork.

Share This Page