aanhoudende buikkrampen weken na curretage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door bunchy, 15 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    hoi,

ik heb sinds een week weer voortdurend buikkrampen.. 10 wk geleden gecurreteerd.. wat zou dit toch zijn?
    maak me wel zorgen.. 6 wk geleden was op echo nog wat te zien, waarschijnlijk los zittend baarmoederslijmvlies.. ze gingen niet van weeefsel uit. morgen hcg uitslag en dan krijg ik gynae te spreken ook aan telefoon.. maar ieman hier ervaring mee?

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hoi Bunchy,
    jeetje meid het zit je ook niet mee he.. al dat lange wachten.. :(
    na mijn curretage hebik er ook veel last van gehad.. Buiten de buikkrampen had ik ook nog altijd pijn in mijn linkereierstok.. did heeft pijn gedaan totdat ik 7 weken zwanger was en een bloeding kreeg.. daarna was die pijn opeens verdwenen.. Ik dacht ook altijd aan een restje ofzo.. maar daar ben je nu niks mee geholpen :(
    ik zou gewoon de gyno bellen hoor, een extra controle kan geen kwaad he :)

heel veel sterkte en ik hoop echt dat je snel weer zwanger bent en dit alles achter je kunt laten!

groetjes ele

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    o dank je, goed om een positief verhaal te horen..
    wat een paniek toen je ineens een bloeding kreeg met 7 weken of niet? pff.. bij een volgende zwangerschap ga ik er eigenlijk vanuit dat zoeits ook bij mij zal gebeuren.. tenzij ik voor de tijd nog menstrueer en alles er uitkomt...
    blijft spannend!
    wat fijn dat het bij jou allemaal zo goed gaat! ik wens je een voorspoedige zwangerschap en een heel mooi, gezond kindje toe.
    maar ik zal nog wel je stukjes lezen zodat ik kan horen hoe het met je gaat.

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    nu 2 menstruaties verder heb ik nog steeds krampen..
    maar jij bent ondanks de krampen wel gewoon zwanger geworden?
    dan hoop ik daar ook maar op..

Deel Deze Pagina