Hallo, Ik heb een positiebroek van MissEtam te koop maat 48, de spijkerstof zelf is ook van stretch materiaal. (het knoopje om de buikband strakker te zetten mist en er zit een klein gaatje helemaal bovenin d ebuikband(rek gedeelte) dit zie je niet en is met een paar naaisteekjes dicht te maken. Evenals nieuw knoopje opzetten.Ik hoefde hem al niet meer strak te zetten :') dus niet gedaan) Een spijkerrok van MissEtam maat 48 Een vestje van MissEtam, zwart kleurig accentueerd leuk je buik Zwart positieshirt/borstvoeding shirt. Heb hem 2x tijdens zwangerschap gedragen zit erg lekker en is fijn lang, zelf geen bv gegeven dus niet meer gedragen. Twee buikbanden van buikbanden.com Een zwarte met de tekst 'Best geinig zo een mama om je heen' met plaatje vankangeroe. Grijze met twee handjes en twee voetjes Er komen overal verzendkosten bij de buikbanden kan ik nog wel in een grote envelop doen zal wel hogere portokosten zijn maar geen pakketkosten. Foto's volgende bericht
Hoihoi, ik heb interesse in de broek, het rokje en de buikbanden. Kan je mij vertellen wat je per stuk wilt hebben? En waar woon je als ik vragen mag? Stuur me anders even een PB