Ik heb hier nog twee dunnere prenatal slaapzakjes liggen, maat 70, (turqooise effen met een plaatje en turqooise met een printje) en nog twee dikke gevoerde slaapzakjes maat 68-80 van de HEMA(een grijze met autotjes en een donkerblauwe met een plaatje onderop, een uiltje geloof ik). Zijn gebruikt, op de dunnere zakjes staan nog mini oranje naamplaatjes van R. op het KDV de eerste maanden. Hoef er niet de hoofdprijs voor. De HEMA zakjes zijn nieuw geloof ik 15 euro per stuk en bij de prenatal was het toen twee voor 15 euro geloof ik. Lijkt mij wel reeël om er 15 euro exl. verzenden van te maken? Fotos komen later, kleine man slaapt nu nog.
Oh trouwens ook te ruil tegen: Limegroene/ paarse/ roze/ rode of oranje ledikantdeken. Vrolijke waskussenhoes, een simpele boxmobile(zo'n witte als van de HEMA bijvoorbeeld, wil graag zelf dingetjes eraan freubelen namelijk), roze/ meisjes hydrofieldoeken, roze/ rode badcape, leuk baby(meisjes of neutraal)pakje van nijntje of Lief! in maat 50. Wel in verhouding ruilen, lijkt me logisch dat ik niet één waskussenhoes ruil voor vier slaapzakken. Spullen mogen gebruikt zijn hoor, maar graag nog wel netjes.