teun vind ik de leukste! Sil een goeie tweede. Boris vind ik echt niet mooi, het doet me aan een hond denken en stripfiguur en aan boris van idols (niet echt mijn favoriet).
Sil vind ik echt een hele leuke naam! Teun vind ik een beetje oubollig en bij Boris denk ik ook aan die van Idols
alle 3 niet mijn smaak, maar als jullie uit die 3 gaan kiezen dan zou ik voor Sil gaan... Boris klinkt idd als een hondennaam en teun vind ik...tjah Succes !
Ik zou van de drie juist gaan voor Boris, anders voor Teun en absoluut niet voor Sil (vind Sil echt een vreselijke naam).
Ik vind Teun leuk. Maar Sil is toch een meisjesnaam? Krijg er in elk geval meer een meisjesgevoel bij dan een jongensgevoel.
Boris in elk geval niet.. tussen de andere 2 kan ik eigenlijk niet kiezen... Sil staat net wat 'zachter' (en mooier) bij Mees misschien, maar Teun is ook gewoon leuk
Ik koos voor Sil. Teun vind ik ook erg leuk en lief, maar niet voor een volwassen, vooraanstaande directeur van een succesvol bedrijf Boris vind ik te hard klinken... niet mooi.
Sil! Vind ik op zich de leukste naam die erbij staat en ook het beste bij Mees passen. Bij Boris moet ik aan een knuffelbeertje denken en Teun te boerenjongensachtig..