We hebben nog 1 week te gaan voor ik uitgerekend ben en hebben 5 namen over. Keuze is uit: Sander Daan Thomas Wessel Thijs
Thomas vind ik de mooiste naam! Thijs vind ik ook leuk, maar Sander, Daan en Wessel vind ik niet zo leuk.
Hier had onze dochter Thomas geheten als het een jongetje had geweest, dus voor die naam gekozen. Thijs komt hier al meerdere keren voor in familie en vriendenkring, maar nog altijd leuk en Daan hetzelfde. Vind zelf Wessel niet zo.
Het is echt zo grappig. Mijn favoriet is Daan en van mijn vriend Thomas. Nu blijkt uit de poll dat die bovenaan staan maar met gelijke stemmen.... Wij willen allebei niet de naam van de ander , dit wordt nog wat met kiezen In ieder geval bedankt voor de vele stemmen en reacties, we houden het nog in de gaten de komende dagen
En Thomas Daan? Het zijn beide wel erg populaire namen. Ook Thijs staat in de top 10. Maar dat vinden jullie dus niet erg. Wat vinden jullie daarom van: Stijn Lars Ruben Julian Jesse Lucas........
Julia & Thijs Julia & Daan Dat vind ik de leukste/mooiste namen Succes met kiezen. Laat je even weten wat het is geworden?!
ik heb voor sander gekozen.. persoonlijk vind ik nederlandse namen niet zo leuk en Sander is een beetje internationaal daar houd ik wel van..
Thijs, Daan en Thomas vind ik erg leuk. Sander iets minder en Wessel vind ik helemaal niks. Succes ermee!
Daan of Thomas vind ik allebei leuk, hoewel ze allebei (erg?) veel voorkomen, maar dat is met Julia ook (erg mooie naam trouwens) en mss passen ze daarom juist wel zo mooi samen. thijs en sander is een beetje meer van onze generatie (aannemende dat we van de zelfde generatie zijn) wessel vind ik niet zo.