Wat vinden jullie van deze naam? Wat zijn je associaties? Klinkt het mooi bij elkaar/rolt het lekker?
Ik vind het erg bij elkaar geraapt, Suze vind ik mooi, denk dan wel aan de dochter van Harry mens maar klinkt wel chique en zacht, die naam dus prachtig. Loïssa? Ik denk gelijk aan wc papier geen idee waarom? Zal nog nadenken wat die associatie geeft. Loo-i-ssaa bedoel je toch? Met de i van ik? Grace vind ik in het Engels een mooie naam, maar houd sowieso niet van echt Engelse namen in NL en vind het niet echt passen bij de rest. Sorry
Haha je hoeft geen sorry te zeggen, ik vraag je mening! Moest wel even lachen om de associatie met wc papier, haha! Dat heb ik echt totaal niet
Oh, ik vind het wel erg mooi!! Zeker die Grace dat vind ik een prachtige naam erbij. Het zijn zeker vernoemingen?? Ik vind het mooi en geen hele rare tongbrekers. ook de overgang tussen loissa en grace verloopt soepel als ik het hardop uitspreek (ik weet hoe ik moet uitspreken want zag net je andere topic). top
Haha ja, ben een beetje aan het spammen vandaag! Het zijn geen vernoemingen! Vind het allemaal mooie namen en vind 3 namen erg mooi staan, ookal gebruik je die laatste twee eigenlijk niet.
Suze vind ik een leuke naam, die andere namen niet. Grace gaat nog, niet mijn smaak, maar ach. Loïssa vind ik net een naam die gemaakt is met de letters die je toevallig bij Scrabble op je plankje had staan, veel te geforceerd. Maar goed, zoals ik al zei, Suze is leuk en hoe vaak gebruik je die andere namen nou eigenlijk?
Thanks! Ga me gewoon een beetje trots voelen na dat soort reacties, dus misschien is dat het gevoel wat ik moet hebbe
Leuk! Vooral dat het drie redelijk verschillende namen zijn, dat maakt het bijzonder en niet zo'n jut en jullie achtig. Loïssa vind ik prachtig!!
Ik vind het ook wel mooi eigenlijk, ook de combinatie engels/nederlands stoort mij niet. Het brengt mij nog op ideeën haha