Hallo, Ik ben zwanger van mijn derde. We willen niet weten wat het word dus we moeten een meisjes en jongens naam hebben. Voor een meisje zijn we er uit maar voor een jongen vind ik heel moeilijk. We willen het naar mn schoonvader vernoemen en die heet Gerrit. Ik weet echt niet zo goed wat ik er van moet maken dus hoop dat er hier ideeën komen. Mag ook een combi van 2 namen zijn. Dan zou het wel leuk zijn als het een combi met Pieter is. Dat is mijn broertje en zou het ook erg leuk vinden om hem te kunnen vernoemen. Mijn oudste heet Kees en mijn jongste Jalissa maar de naam hoeft er niet perse bij te passen. Ben allang blij als ik een naam kan vinden die ik mooi vind en vernoemd is
Ik kan niet zo snel iets maken van Gerrit & Pieter. Maar voor Gerrit zou dit kunnen : Jerrit : maar dan heb je weer een naam met beginletter -J- Jerry : idem Jerre : idem Kai : maar dan heb je net als Kees beginletter K- Caj Caje Gerre Gerron - Gerran - Gerrin Gerris Gero - Gerro Gerko - Gerco Gerdo - Gertro
Als combi kom ik alleen op Pierre uit, maar daar moet je echt van houden. Ik vind het wel grappig, Kees en Jalissa