Oorspronkelijk geplaatst door lauraisa Hoi, Afgelopen woensdag avond op donderdagnacht en ochtend ben ik erg ziek geweest. Ik heb overgegeven en had diaree. Kon donderdag bijna niks eten zo een buikkrampen had ik. Vrijdag ging het wel weer alleen erg last van mijn maag. Vandaag zou mijn menstruatie moeten beginnen. Had gisteravond en vonachtend 1 keer bij het afvegen een lichtroze kleur. Heb onder in mijn buik een beetje buikkrampen. Soms wat heviger soms wat lichter. Verlies voor de rest geen bloed. Loop al een tijdje in het ziekenhuis omdat ik een kinderwens heb. Het wilt bij ons niet echt lukken op de natuurlijke weg. We proberen het wel nog op de natuurlijke weg. Heb vandaag het ziekenhuis gebeld om een nieuwe afspraak te maken en te dan gaan ze kijken wanneer ik aan een hormoon behandeling kan beginnen. Ben bang dat die afspraak voor niks is gemaakt. Wat nu? Ik hoop op het beste maar maak mij toch wel een beetje zorgen. Wie kan mij advies gegeven over hoe nu verder.
je zou beter eerst kunnen testen voor je conclusies gaat trekken. en even een vraag: je maakt je zorgen omdat die afspraak in het ziekenhuis voor niets hebt gemaakt, als je zwanger bent? Denk dat de artsen al lang blij voor jullie zijn, als het op de natuurlijke weg lukt! (hoop niet datk je verkeerd begrijp...)
Ga nog geen test doen want daar vindt ik het te vroeg voor. Wacht dus rustig af. Heb wel vaker later mijn menstuatie.
Nee je begrijpt mij niet verkeerd. Ik laat die afpsraak in het ziekenhuis gewoon staan. Zie wel of ik nog ongi wordt. Zo niet dan kan ik altijd over een aantal weken een test doen. Maar maak mij zorgen omdat ik vandaag ziekenhuis had gebeld en ze vertelde dat ik met de pil zou beginnen. Je moet voordat je hormonen gaat spuiten eerst de pil slikken 1 of 2 maanden. Daarna gaan hun bekijken wanneer je met de hormoon behandeling kan beginnen. Daarna halen ze eicellen weg en die vriezen ze in. Dan worden ze bevrucht en terug geplaatst. Maar goed had dus nooit moeten vertellen dat ik deze week aan de pil zou beginnen. Ach iedereen maakt wel eens een fout. Hun kunnen dat denk ik wel begrijpen.
Ok.. maar je zegt als je niet ongi word over een paar weken te testen? En het testen is je te vroeg? Normaal kun je al testen vanaf 4 dagen voordat je ongesteld moet worden.. daar ben je dus al overheen.. Dit is gewoon koffie dik kijken zo. je zou testen voor de zekerheid. Nu weet je ook niet of je aan de pil kan beginnen. Als de test negatief is, zou ik over een dag of 2 / 4 nog eens testen. is die ook negatief en of word je ongesteld, dan kun je altijd overwegen de pil te gaan gebruiken.