Zie ze ook op allemaal!! En die van vandaag al iets duidelijker dan gisteren.... ik durf je wel voorzichtig te feliciteren
Ik zeg gefeliciteerd, duidelijke testjes. Nu hopen dat het goed gaat, maar gewoon van het positieve uitgaan voor nu.
Op de eerste zie ik wel wat, maar ik zou toch nog even testen over 2 dagen. Hij lijkt wel erg dun Edit: Sorry, laatste test over het hoofd gezien. Die is wel mooi duidelijk!
Ik weet niet of nog iemand dit topic leest, maar hierbij mijn testje van vanmorgen: Ik vind m wel echt heel langzaam oplopen, hoop dat dat normaal is. Zit 1 of 2 dagen voor mn nod.
Ziet er prima uit hoor.... Je test elke dag (deed ik ook hoor) hcg verdubbeld om de dag, dus morgen zou je best een duidelijkere test kunnen hebben. Je eisprong of innesteling zou ook wat later kunnen zijn geweest. mijn eisprong blijkt 2 dagen later te zijn geweest daarom waren mijn testen waarschijnlijk ook nog zo licht 2dg voor nod.
Wil 'm ook idd morgen doen, maar weet niet of dat al zin heeft. Vind het ook zo zonde als hij nog 'niet zwanger' aangeeft