speentje door het bedje heen vallen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jinx, 23 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jinx

jinx Actief lid

26 nov 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    hoi meiden,

tara slaapt altijd met haar speentje.
    nu is het zo dat ik een bedje heb voor haar met spijltjes.
    wat gebeurt er nou elke x,de speen valt er telkens tussendoor,met het gevolg dat ze weer wakker word en ik steeds heen en weer kan lopen.

nou heb ik volgens mij is gezien dat er van die kussens zijn die je door de spijltjes heen kan halen,maar zeker weten doe ik het niet.
    wie o wie kan mij helpen en heeft anders een oplossing.

alvast bedankt,liefs linda

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sommigen maken het aan n knuffeldoekje vast ofzo. TIP meerdere in bedje leggen?

3. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Ik lees even mee.. Sanne wupt ook altijd haar speen door de spijlen van het bed heen.

4. jinx

jinx Actief lid

26 nov 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    ja meerdere heb ik ook geprobeerd,alleen slaapt ze sinds kort op dr buik en dan ligt ze met al dr speentjes rond dr keeltje,vind ik een beetje eng eigenlijk......

gr

5. randi

randi Niet meer actief

en als je nou eens een lint rond de tut doet en dat lint met enkele steekjes vastnaait aan het lakentje? als je het lakentje ververst haal je het der gewoon van af

6. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Of een dekentje onder haar bed? Hebben we hier gedaan: speentje valt dan niet hard, maar je hoort het niet vallen. En wat hier ook helpt: meerdere speentjes in bed: 1 in het handje, 1 in de mond. Die in de mond blijft dan beter zitten!

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Nooit vastnaaien! zo maak je de kans op verstikking veels te groot.

Ook die kussen die je tussen de speilen wilt doen zijn niet goed ivm wiegendood. Dan kun je beter gewoon een paar extra neerleggen hoor of een tutdoekje eraan vastmaken.

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wordt ze wakker van het vallen, of van het missen van de speen?

Het CB adviseerde ons een handvol spenen in het ledikant te doen. Dan had C altijd nog wel een speen over.. Alleen werkte dat niet echt bij ons. Hij brulde al voordat hij ging zoeken..
    Een lintje vonden ze niet geschikt, ivm vastdraaien van vingertjes of het nekje..

9. rianne

rianne Lid

5 jan 2006
    29
    0
    0
    Hoi

Floor heeft 6 spenen in bed en die leg ik boven in vast met het speen gedeelte klem ik die tussen matras en hoofdschot,
    werkt wel al liggen er in de ochtend minstens 4 op de grond.

groetjes

10. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    vastnaaien zou ik persoonlijk ook niet doen want ze draien natuurlijk ale kanten op en dan met lint brrr moet er niet aan denken,
    ik zou ook meerdere spenen in het bedje leggen en anderes zit er niks anders op dan heen en weer te lopen
    zit me nu te bedenken kun je geen laken door de spijltjes heen halen?
    dit is mischien ook geen goed idee....

11. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ik heb wel sinds kort een hoofdbeschermer. Kan me voorstellen dat het voor hele kleine baby's niet gewenst is maar nu gaat t prima, niet alleen voor t vallen van de speen maar ook voor t zich optrekken, naar de achterkant trekken van t bedje.

Nu ik die beschermer heb ligt ze alleen nog smorgens en smiddags dwars in bed maar savonds is ze te moe om eerst heel veel moeite t edoen. De speen valt ook niet meer op de grond. Ideaal

Te koop bij babywalz (wel erg duur) of babydump. babydump heeft ze van merk Jollein, dus mss ff googlen.

12. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    een stuk of 10 speentjes in bed leggen zodat ze een andere kan pakken? :D

13. iets nieuws

iets nieuws Niet meer actief

Hoi wat bij ons prima werkt is een spenendoekje eraan.
    Merijn kan zo ook de speen zelf makkelijk terugvinden.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Gr Kim

Deel Deze Pagina