nou wij zijn er uit hoor .....we hebben hem nog niet gekocht maar het word de quinny buzz 4 By sybje dit is alleen een voorbeeld van de wandelwagen ...maar het word de alles in 1 ben erg blij dat er 4 wielen onder zitten ......anders waren we voor de zelfde gegaan met 2 kleine wielen vlak naast elkaar
Wij hebben gekozen voor de 4 wieler...een Mutsaert! Werk zelf op een kinderdagverblijf en heb zo alle soorten en maten kunnen uitproberen door buiten te gaan wandelen met die kids... Ik merk bij een driewieler als je de stoep op gaat met het voorwiel en je de achterkant op moet tillen om op de stoep te komen het heel erg onstabiel is... en de wagen eem beetje heen en weer zwalkt... Vooral omdat ikzelf ook nog een hond heb ga ik dan voor de stabielere wagen. Succes met je keuze!
hier een ook de quinny buzz drie wieler, maar ik moet het nog uittesten wanneer de baby is. Ik kan er nog niks over zeggen.
Nou ik heb de Quinny Buzz 4 Black Ben er erg tevreden mee ....... Moet wel eerlijk zeggen dat ik aan de Dreami erg weinig heb gebruikt. Mijn zoontje was er al na 4 maanden uitgegroeit....Baal als een stekker omdat het toch 165 euro was.... Maxi cosie klik je der zo op..... gaat veel beter en sneller. Wanneer je kleintje niet meer in de maxi pas gaat ie in de wandelwagen inzet. Heb dit ook van vriendinnen gehoord. Mijn ervaring is dat je toch niet zolang weg gaat met zo'n kleintje. De service is ook erg slecht van Quinny het duurdt enorm lang wanneer er is stuk is of mist aan onderdelen. Dus als je hem koopt ECHT ik druk het op je hart ..... zorg dat je alles in één keer mee neemt uit de winkel....CONTROLEER alles! Bij mij zijn ze een aantal onderdelen vergeten. Moest 6 maanden wachten Als je nog iets wil weten mail maar succes !