Daar lig ik dan wakker met zenuwen. Nu weet ik week van zwangerschap maar zo spannend. Nog nooit zomaar zwanger geworden, net voor ik begon met nieuwe icsi zwanger ! Bij mijn eerste zwangerschap stond ik al strak door zkh hormonen bu dus niet. Dames hoe overleef ik deze spanning uit eerste echo met 6,4 week, Symtonen Grotere gespannen borsten Kortademig Rommelen darmen Gespannen onderbuik Nu ook misselijk Ik probeer te genieten maar door zon gespannen volle buik vind ik dit moeilijk, het is zó welkom
Gefeliciteerd! Wees lief voor jezelf, misschien helpt een kruik een beetje? Misschien leuke dingen plannen zodat je je ergens anders op kan richten dan op het wachten. Succes!
Bedankt ! Gelukkig een rustigere buik dus dat is fijn Ik blijf ook positief en afleiding !!! Maar kan wel wat support gebruiken vab herbare symptomen
Gefeliciteerd! Hier spontaan zwanger nadat dochter via iui verwekt is! Dit is zo anders. Dinsdag eerste echo gehad en was zo zenuwachtig. Niks aan te doen! Inderdaad lekker jezelf verwennen en afleiding zoeken. Deze zwangerschap heb ik gewoon geen symptomen. Bij dochter wel heel erg. Warme douche op buik/borsten. Kruikje. Niet te heet of een pitten zak opwarmen Misselijkheid; munt thee of heet water met verse citroen en gember. En gewoon eten wat je kan eten. Beschuitje kan helpen. Soms weet ik niet of ik misselijk ben of honger heb.
Heel erg bedankt. Ik vind het nog steeds onwerkelijk en een gevoel dat ik iets ben VERGETEn, lees zwaar zkh traject.
Gefeliciteerd!! Hier zwanger na een dochter via iui. Ze is inmiddels 2. En ineens spontaan zwanger. Heel onverwachts en zo anders als de mmm. Maar Jesus wat ben ik zenuwachtig zeg. Succes de komende week. Ik moet nog 3 weken wachten.