bij kruidvat krijg je nu gratis arielwastablets bij aankoop van 2 actieproducten. hier valt ook onder 2 ambi pur tolietblokken van 0,99. je bent dan 1,98 kwijt en krijgt de tablets van ariel gratis. koopje toch?
Super heb het gelijk gehaald. Ik heb die van 0.99 gehaald met lavendel en dan 2 stuks natuurlijk. Mevrouw achter de kassa zo dat is mooi meegenomen
Ga straks ook eens kijken... Ik neem aan dat je per transactie maar 1 aanbieding mee mag nemen, of kan je ook 4 ambi pur kopen en krijg je dan 2 pakken tabs?
@ mango, Ik kan het nergens vinden in de folder dat er maar 1 aanbieding per persoon meegenomen mag worden. Ik ben nu bezig met een lijstje maken. Ik wil halen: 6x schwarzkopf shampoo 6x Schwarzkopf conditioner 6x oral b tandpasta 6x gilette scheerschuim Dan krijg ik 6 doosjes ariel tabs en 6x 2 flessen fa douchegel. Totaal zou ik op 115,00 komen en nu 21,00 Maar mochten ze producten hebben die goedkoper zijn neem ik die mee. Ik heb nu dus mocht ik me aan mijn lijstje houden genoeg shampoo, conditioner, wasgel, tandpasta, scheerschuim en wasmiddel. Wasverzachter en scheermessen had ik al gekocht met lihl bonnen en we poetsen elektrisch. Best goedkoop dan, alle verzorgingsproducten bij elkaar.
kruidvat klantenservice gebeld inmiddels. 1 doosje per persoon ook al neem je 4 actieproducten. iemand andere ervaringen=
Leuke actie idd! Heb alleen al erg veel wasmiddel ingezameld met de lihl bonnen..kan poosje vooruit nu..
actie is volgende week ook nog. en maandag met inlevering van de kortingsbonnen nog eens 20% extra korting.
heb net ook gehaald 2x lavendeltoiletblok 99cent maar dat waren de enige 2, wel apart ikhad vorige week nog voor de schap gestaan maar toen was het er zeker niet