Hoi dames, Wij zitten in het ivf traject en mijn officiële testdatum is zondag. Maarja inhouden gaat zo moeilijk hihi dus heb gister een test gedaan, 10 dagen na terugplaatsing & 13 dagen na punctie. Er kwam een heeeeeel licht maar geen tuurstreep tevoorschijn. Vandaag weer getest om er zeker van te zijn dat het de pregnyl niet meer is en hij lijkt een heeeeel klein beetje opgelopen te zijn. Op de foto is het lang zo duidelijk niet als in het echt maar ik vraag me af of dit niet veel te licht is voor 11 dagen na tp & 14 dagen na punctie .. Heb vorig jaar 1x een mk gehad en daarbei had ik ook lichte testen.. Ben bang voor hetzelfde...
Welke testen zijn dit? Zie wel oploop. Ik lees overal over de early van predictor. Mijn eerste test van de kv was 15 dagen na de punctie (dag punctie niet meegeteld) en ook niet donker. Zie mijn foto in mijn topic.
Misschien klink ik heel hard maar je zegt in je laatste stukje dag je erg bang bent om hetgeen je vorig jaar hebt meegemaakt. WAAROM test je dan in hemelsnaam zo vroeg als je arts geadviseerd heeft pas zondag te testen? Ik snap je ongeduld en het verleden maar zo een arts zegt dat toch niet zomaar? Dit zijn als het goed die bekende action testen. Ja ik zie een streepje maar probeer het echt tot zondag vol te houden en positief te blijven. Ik ben ook bekend met miskramen maar meid al is het zo niemand kan daar wat aan doen. Heb aub geduld ♥️
Misschien zouden mensen dan toch meer aan hun geduld moeten werken die overgings gratis is en niet te koop
Ik vind je testen ook best licht voor deze termijn. Maar dat zegt verder nog weinig. Ik hoop van harte voor je dat ze verder gaan oplopen. De onderste is zowiezo wel duidelijker dan de bovenste.
Ik ken maar weinig IVF-ers die wachten met testen tot de dag die de arts heeft gezegd (ze zijn er wel hoor). Het merendeel, waaronder yours truly, test eerder. Om meerdere redenen. In mijn geval omdat ik kan rekenen. Een 5 daagse embryo terugplaatsen betekend na 10 dagen 15 DPO. Dan is een test gewoon betrouwbaar. Plus dat ik medicatie gebruik wat ik moest ophogen zodra ik wist dat ik zwanger was om een miskraam te voorkomen, dus hoe eerder ik het wist, hoe beter (in mijn hoofd). Artsen laten je vaak pas 2 weken na terugplaatsen testen, ook om meerdere redenen. Ten eerste om je twijfel te laten wegnemen. Als je zwanger bent heb je dan een knaltest namelijk. Ten tweede omdat je voor IVF soms hormonen gebruikt die als je erg vroeg test, je test vals positief laten zijn. Dan zitten ze dus met een patient die ze later moeten zeggen dat ze niet zwanger is. Maar 2 weken na terugplaatsing is bij een 5 daagse cryo dus 5 + 14 dagen = 19 DPO. Als je al jaren bezig bent met zwanger raken en je weet hoe killing de wachtweken altijd al zijn en je moet er nog even bijna een week bij optellen, dan snap je hoe moeilijk het is om te wachten met testen tot het moment dat de arts heeft geadviseerd.
Ik zou nog een beetje azijn nemen. In een ander topic plaats je ook al zo’n vervelend bericht. Iedereen moet zelf weten wat ie doet. Ts weet prima hoe het werkt. Applaus dat JIJ wel het geduld hebt!
Spannend meis! Ik denk dat ik ook na 11 dagen zou testen Met de iui's hielt ik t al niet vol.. Mijn duimen draaien voor je.
Wondfo lijkt totaal niet op action. Wondfo lijkt exact op de kv... maarja.. tis dan ook gemaakt in dezelfde fabriek en heeft de kv gewoon een kv doosje eromheen en de wondfo niet
En ook per ziekenhuis verschilt wanneer je mag testen. Ik mag op 12 dagen na de de iui, dus 11 dpo bloed laten trekken. Ze zijn licht maar ik zie wel oploop. Ik duim dat ze verder mooi oplopen.
Oh echt nou ik zou zweren dat ze wat van de action hadden misschien omdat ik toen testen van de action ook uit elkaar haalde.. wondfo ben ik niet bekend mee misschien daarom
Denk dat jij begrijpend moet leren lezen. Het was meer advies om juist teleurstellingen te voorkomen maar als jij daar een eigen draai aan wil geven be mine guest
Erg jammer die verveldende reacties.. Ik denk dat ze niet goed beseft wat jaren in de mmm met een mens doet.. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken want dat gedoe heb ik helemaal geen zin in. Gelukkig zijn er genoeg andere dames die mij wel snappen, tnx! Vandaag weer getest en de test loopt op.. Ik ga gewoonzo door en hoop op nog meer oploop en uiteindelijk een knaller. Ben nogsteeds erg onzeker over de lichte testen.