Haha jullie maken me zenuwachtig! Ik ga echt uit van eisprong gezien mijn meestal langere cyclus en nu veel meer vruchtbaar slijm dan eerste piek én test veel donkerder.. maar ik ga wel nog een test doen en zal het hier laten weten
Ik denk ook dat je misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn. Die ovulatietest is ZO positief, dat was bij mij alleen toen ik zwanger was (toen voor de grap gedaan om eens te kijken hoe ovulatietesten op zwangerschap reageren).
Hahaha. Heb net getest, met de early en gewone test van Action. Ik zie een tuurstreepje als ik ze in het licht hou, maar ga uit van negatief..als vandaag mijn NOD was had het al duidelijker moeten zijn lijkt me! Zal het morgen met ochtendurine nog eens proberen
Hmm lees nu wel na verdiepen dat de Action testen soms pas laat positief testen.. nou weet ik het eigenlijk nog niet?! Ik woon helaas afgelegen en heb geen mogelijkheid om nog naar de Kruidvat te gaan vanmiddag.. en hier in de drogist of supermarkt ga ik niet halen haha (dan weet algauw het hele dorp het). Nouja ik ga het maar proberen een soort van los laten
Foto lukt niet.. maar voor de zekerheid een CB digital gedaan en uitslag was "niet zwanger" Wel duidelijk nu in ieder geval. Maar voel me toch teleurgesteld. Ik wacht al zooo lang (bijna 2 jaar..) op een goede zwangerschap.. Klussen komt er vandaag ook niet meer van denk ik dus moet ik weer zolang wachten tot de volgende eisprong. Word er toch wel een beetje moedeloos van
Mja.. maar hoe zit het nou, ik had vanmorgen dus de meest duidelijke piek, volgt mijn eisprong dan binnen 48 uur? Of kan die ook al geweest zijn?