Week lang dezelfde lichte streep

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lun, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lun

Lun Niet meer actief

Lieve allemaal,
    Afgelopen september ben ik bevallen van een levenloze dochter.
    Ik werd zwanger na ruim een jaar. Vanaf deze maand zijn we weer gaan 'proberen'. Ik heb twee positieve ovulatietesten met een clear blue digital gehad. De ene dag wel positief, een dag niet, een dag later weer wel. Mijn 'ei' was daarbij te laat. Ik heb mijn nod daarom ook doorgeschoven naar rato van het aantal dagen dat ik te laat was.

Vanaf vorige week zaterdag kon ik testen. Er kwam op de kruidvat 2v5 een heel lichte streep, na vier en een halve minuut. (met timer erbij)
    De rest van de week heb ik precies dezelfde streepjes gehouden, tot op de dag van vandaag. Ik heb gisteravond nog een test gedaan met de kruidvat test van 7,50 euro, hetzelfde verhaal.

Heeft iemand ervaringen met het niet donkerder worden van streepjes?
    Hoe groot zou de kans zijn dat er nog zwangerschapshormoon aanwezig is in mijn lichaam? Ik heb gebeld met de verloskundige die dit nog niet eerder heeft meegemaakt. Ik ben nu een week 'overtijd'.

Liefs Lun

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik zou stoppen met testen, je wordt er gek van en naar de HA gaan voor een bloedtest.

3. Lun

Lun Niet meer actief

De huisarts wil mij geen bloed laten prikken. Wat ik overigens heel raar vind gezien de situatie waar wij uitkomen. Het is een questie van geduld hebben en ik ga uit van heel weinig.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat erg van jullie dochter*

Ik denk dat het niets te betekenen heeft omdat de testen na 1 week wel duidelijk positief hadden moeten zijn.
    Afwachten is de enige oplossing denk ik...of een andere test kopen van een ander merk.

Heb je Mss een foto van de test?

5. Lun

Lun Niet meer actief

Hieronder de kv 2v5 van de 26e en de andere kv test van gisteravond.

Bijgevoegde bestanden:

6. Lun

Lun Niet meer actief

Als laatste de kv 2v5 test van vanmorgen, foto's zijn allemaal gemaakt op het exacte moment van het einde van het testmoment.

Bijgevoegde bestanden:

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Wat vreselijk triest van jullie dochter...

Wanneer heb je ongeveer je ei gehad denk je?

8. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Het is wel een duidelijke streep. Hij wordt inderdaad niet donkerder, maar hij is ook niet heel licht. *steekt hart onder de riem*

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Het is inderdaad een duidelijke roze streep!
    Toch vind ik de plus test wel duidelijk positief aangezien die normaal niet zo gevoelig zijn.
    Vind het ook vreemd!!

10. nono

nono Niet meer actief

Melanie ; is de plus test niet zo gevoellig? Ik had 2 keer een redelijk duidelijke + op beide testen en de K2v5 was vrijwel negatief op een vaag streepje na.

Mmm, als ik de bovenste k2v5 en de onderste vergelijk worden ze wel donkerder.......

11. Lun

Lun Niet meer actief

Dankjulliewel, het verlies van onze dochter is heel moeilijk geweest.
    Ik heb ook nooit eerder indroogstrepen gehad, bij mijn dochter was de eerste test gelijk heel duidelijk.

Tijdens de zwangerschap van onze dochter ben ik heel erg ziek geweest, zo misselijk dat ik zelf in het ziekenhuis ben beland voor een aantal weekjes. Angst en hoop door elkaar heen.

Mijn laatste positieve ovulatietest is op 13 november geweest.

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wat zegt een digitale met indicator? :)

13. Lun

Lun Niet meer actief

Die heb ik nog niet gedaan. Daarmee wil ik wachten tot zondag. Ik ga proberen even de rust erin te houden, niet dat het lukt... ;)

14. Lun

Lun Niet meer actief

Vanmiddag is mijn menstruatie doorgezet. :(
    Vroege MK geworden :(

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    he verdomme........sterkte meid!!

16. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    ik heb t zelfde gehad vorige maand. 6 dagen achter elkaar een lichte streep die niet donkerder wilde worden, dag 7 een witte test.
    overigens op 2 dagen een dige test van cb gedaan maar die was gewoon wit...

17. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Lun, wat verschrikkelijk van je dochtertje*, heb helaas hetzelfde meegemaakt.. lees nu ook dat je ongesteld geworden bent, balen zeg, en dat is dan zacht uitgedrukt....

Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mss toch nog een beetje hoop houden;)kan het geen innestelingsbloeding zijn?
    Of is het echt al een goede menstruatie?

19. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Lieve lun, wat verdrietig dat je na t verlies van je dochter nu een vmk moet doormaken. Ook mijn grote angst. Veel sterkte!

20. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Hoi lieve lun,

Wat ontzettend verdriettig van jullie dochter!! Wij hebben in Juni ook iets vergelijkbaars meegemaakt, helaas!! Het is niet niks wat je meemaakt. Daarom snap ik ook echt niet waarom je ha zo achterlijk doet. Wat dat betreft heb ik echt een topper!,ook positief getest, maar ook wat gebloed en bruinverlies. Ze zegt je hebt dit jaar al.zoveel voor je kiezen gehad, test dinsdag opnieuw, wanneer deze nog goed positief is mag je van mij naar de gyn voor een echo. Dat deed me echt goed.

Na het verlies van ons dochtertje heb ik tot 7wk erna nog positief getest met kv 2v5

Kan je je verloskundige niet om hulp vragen? Of zij je kan doorsturen voor prikken of evt een echo..

Hoop op goed nieuws, dat je zwanger bent!! (ondanks alles, zal dat toch wel weer wat geluk en blijdschap geven :))

Deel Deze Pagina