1 dag voor nod lichte 2e streepje daarna witter dan wit!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door beertje1985, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Hoi hoi

Vraagje, vorige week Donderdag was mijn (vermoedelijke) nod. Woensdagochtend een testje gedaan, omdat ik me niet meer in kon houden. Op deze test was een heel licht 2e streepje te zien. Mijn man en een vriendin zagen hem ook.

Op mijn nod kon ik niet testen, want ik had niets meer in huis en moest werken. Toen heb ik vrijdag weer getest met een cb digitaal (want de k2v5 waren op bij de kruidvat) en die gaf niet zwanger aan.
    Toen ik hier las dat de cb veel hcg nodig heeft om positief uit te slaan heb ik de volgende dag toch nog een 2v5 (bij een ander filiaal) gekocht.
    Die heb ik zaterdag gedaan. Witter dan wit!!!

Omdat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden heb ik gisteren nog een 2v5 gedaan. Nog steeds omowit.

Wie heeft dit ook eens meegemaakt??

P.s ik zit nu pas in ronde 1, maar voordat ik zwanger werd van mijn dochter had ik netjes een cyclus van 28dagen, tweede ronde raak. Bij mijn zoontje was het de eerste keer raak.

Oja, heb al wel 3 weken lang een paar uur per dag menstruatiepijn. Steeds denk ik ook ongesteld te worden, maar er komt niks:(

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Het kan zijn dat je eerste licht posi test heeft gereageerd op je eisprong.

Helaas komt dat steeds vaker voor en vooral bij de kv 2v5.

Dan zou dat betekenen dat je dus nog een week voor nod zit ;)

En aangezien dit pas je 1ste ronde is, moet je ook niet gelijk uitgaan van een cyclus van 28 dagen. Dat kan nogal uiteenlopen aangezien je lichaam nog aan het ontpillen is (ervanuitgaande dat je net gestopt bent met de pil of andere hormonen ;)

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    heb je een foto van je test? wat een onzekerheid zeg :(

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik kan je helaas niet helpen, zit zelf ook op mijn ongi te wachten, twee mooie cyclussen achter de rug en nu al dag 32, twee omo-testen en nog niks. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

5. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Bedankt voor jullie reacties!
    Het zou misschien inderdaad kunnen dat ik nu ineens een lange cyclus heb. Dan heb ik mooi pech deze ronde, want daarna hebben we niet meer geklust hihi. Dat was ik helemaal beu hihi.
    Ik heb helaas geen foto van de eerste test, want die heb ik weggegooit...

@Bibi: vervelend he? Alhoewel, ik zie iets in je avatar staan.... of is dat van toen je zwanger was van je zoontje?

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    en als je nu eens een andere test gebruikt... bv eigen merk van apotheek... die kruidvat hoor ik steeds meer negatieve verhalen over.. of probeer sensitest die zijn echt super (vind ik)

Deel Deze Pagina