Ik vraag me af wat jullie allemaal doen om even te tutten Ik bv: Lekker lang douchen scrubben Een kaarsje aan in de douche Wierrookje aan in de slaapkamer Lichtjes aan Lekker op bed boekje lezen (candlelight) Das nou mijn favo avondje! Ohh en ik wou heel graag een radiotje in de slaapkamer dan luisterde ik ook even naar love songs hihi
Voorheen hield ik hier heel erg van.. maar nu de kleine er is gebeurd het eigenlijk niet meer. Ze slaapt pas laat en word s nachts vaak wakker dus zodra ze slaapt spring ik onder de douche en duik meteen me bed in haha.
Hier ook weinig tijd tegenwoordig. 'Vroeger' nam ik lekker de tijd voor mezelf, lekker lang douchen, haar fohnen, opmaken, leuke kleren uitzoeken..nu ben ik al blij als ik mezelf weer ff vlug in wat schone kleren heb weten te hijsen Maar heel af en toe, wanneer mijn dochtertje bij opa en oma logeert, neem ik t er wel van. Dan zit deze mama heerlijk op de bank met een glaasje wijn, lekker romantisch film op of een goed boek lezen..heerlijk
Vrouwendingetjes? Uuuuhhhhhhhhhhhh............ Ik kijk naar Desperatie Housewives, Army Wives, Samantha Who en nog een paar van dat soort series? (Goed, om te compenseren ben ik ook een groot fan van Star Trek, Doctor Who, Battlestar Galactica, Heroes, Lost en meer van dát soort series... Uhmmmm, dat zijn er eigenlijk meer Verder weet ik het eigenlijk niet. Ik ga wel eens naar de sauna, maar da's met mijn man samen, dus is dat een vrouwendingetje? Ben eigenlijk nooit echt een girly girl geweest. Ik houd niet eens van shoppen...
Winkelen Dochter leuk aankleden en haar haren leuk doen. Me leuk aankleden voor man, Kaarsjes aan als ik alleen ben. Soms ook nog soaps kijken ( , ik kijk al zeker 18 jaar af en toe naar de bold en the beautiful, en ATWT) Alleen als het uitkomt. Ik blijf er niet voor thuis.
Opmaken, lekker tutten kan ik echt heeel lang volhouden Verder kijk ik allemaal vrouwenseries volgens mn man haha grey's anatomy, de co-assistent, Singe, enz. En tegenwoordig kan ik echt dromen in de stoel in de babykamer, heerlijk!
* heerlijk lang met een vrouwenboek in bad gaan * stiekem de prenatal al ingaan om te kijken! * van die flutfilms kijken! * genieten van Brad Pitt in Troy en van Johnny Depp in pirates of the caribbean * heerlijk met de hond kroelen of het een baby is * shoppen! * mijn huis constant decoreren
Ik ben ook niet zo girlygirl Mijn ultieme moment kan ik ook pas pakken als de kleine van huis is. Dan ga ik of in mijn ultieme ontspan-kleren (die heuwl heuwl erg lelijk zijn!) met rubberlaarzen aan de hei in om een paar kilometer te wandelen. Dan komt de kalmte over me heen als een deken van rust en fijne dingen. OF ik neem een groot stuk boetseerspul... en daar laat ik mezelf op los... Dat zijn voor mij de ultieme geniet momentjes voor mezelf. Daar moet ik wel even bijvertellen dat ik me soms wel op en top vrouw voel, en dat is wanneer ik een hele ochtend of avond uitrek om met mijn kindje te spelen, haar te badderen en verzorgen en aankleden. Dan zetten we samen van te voren alle spulletjes klaar en zoeken we uit wat we haar aan gaan doen en waarmee we haar gaan wassen en insmeren. En als er daarna een blinkyblinkmuppie helemaal staat te stralen dan oooooooooeeeeehhhh, ja dan voel ik me wel mama en typische vrouw. Maar dat zijn dan ook de enigste momenten dat ik me vrouw voel eigenlijk haha..
Oja! Zwijmelen bij JD, zeker! Ik ben toevallig net begonnen met aflevering 1 van 21 Jump Street. Lekker old school met een piep-jonge Johnny!!! Hmmmmmmm....... =P~
Shoppen Uitgebreid douchen, en dan lekker mijn haar en make-up doen. Ik vind het heerlijk om naar chickflicks te kijken, ook chicklits en glossy magazines lezen vind ik leuk. En ik vind het heerlijk om mijn dochter in bad te doen, en haar daarna mooi aan te kleden.
uhmmm, -lekker tutten met crémpjes, smeerseltjes en parfums. -mezelf mooi opmaken. -kleertjes voor mijn dochter shoppen! en af en toe voor mezelf -met vriendinnen naar de bios en dan naar zo'n echte vrouwenfilm en daarna ergens een wijntje drinken en bijkleppen.
Vanmorgen nog.. lekker uitgebreid me opmaken, haren met de styltang, leuke kleren aan.. bodylotionnetje op..Heerlijk! Ik doe dit wanneer Esmee op bed ligt, dan heb je wel eventjes voor je zelf.
Begin nu sterk te twijfelen of ik wel een vrouw ben :-? Ben helemaal niet zo van het tutten.. Deed voorheen nog wel eens make up op maar dat schiet er ook steeds vaker bij in....
Ehm... vrouwendingen? Zo af en toe lekker zeiken om dingen die totaal niet belangrijk zijn. Heerlijk! En verder eigenlijk de standaard dingen zoals winkelen (met name voor dochter), huis gezellig maken enz.