Hallo allemaal, ik heb 3 schattige kittens die een nieuw thuis zoeken. Hoop dat hier iemand interesse heeft. Ze gaan netjes op de bak, eten droog en natvoer. Groetjes, Karin
ahw wat lief!! Mijn hond is bang voor katten (ja echt, bull terriër, maar een echte heldin op sokken) anders had ik er gelijk één gehaald.. Man wil ook graag een kat, maarja, zolang de hond er is gaat dat dus niet..
Misschien even vermelden waar je woont in de buurt, is wel makkelijk als iemand interesse blijkt te hebben maar je woont in verweggiestan.hihihi.
Ohhhh wat schattig.... Moet er even over nadenken hoor... Hier zijn al twee katten (eentje zwart met beetje wit die heel erg op de kitten op de tweede foto lijkt). Maar ze zijn al wat ouder, 8 en 9 jaar. Ik weet niet of het verstandig is daar zomaar een kitten bij te zetten. Vind het ook zielig als 't een drama zou worden...
wat een scheetjes zou het zo doen, maar me man wil het absoluut niet. we hebben er al 5 en nu een kleine op komst. en die zwarte met witte voetjes heeft zo'n lief klein hoofdje