Hallo allemaal, zal nog even jullie vragen beantwoorden: De kittens zijn 10 weken oud. De zwarte (foto 1) is een vrouwtje. De zwart witte (foto 2) en gestreepte (foto 2) zijn beide mannetjes. De kittens zijn niet geent. Wij geven ze gratis weg dus dat mag de nieuwe eigenaar zelf doen groetjes, Karin
hmmmmmmmm vind die gestreepte wel erg gaaf. maar heb al een cyperse poes en weet niet of je daar een kater bij kan zetten?
moet volgens mij goed kunnen. je moet een van een van beide dan natuurlijk wel laten helpen (behalve als je graag kittens wilt). Die gestreepte is trouwens best aanhankelijk. Komt graag bij mij om geaaid te woorden of komt lekker tegen mij aan liggen op de bank om te slapen
Even offtopic, wat grappig dat dat gestreepte katje een mannetje is. Meestal (en dat is best vaak) is het zo dat het een vrouwtje is als het meer dan 2 kleuren heeft. Dat streepje heeft dat en is toch een mannetje. Wij krijgen over 6 weekjes zelf 2 jonge katjes. Ik kan niet wachten...
Wij hebben ook precies zo'n gestreepte kat, is ook een mannetje. als je een kat hebt, zoals een lapjeskat met 4 kleuren, dan is meestal een vrouwtje. Helaas hebben we al 3 katten, maar vind het zo lief die kleintjes om te zien
ik sluit me aan cyperse katten zijn zowel mannetjes als vrouwtjes ik zie persoonlijk geen 3 kleuren. onze boskater heeft namelijk dezelfde kleuren als dat katertje! ontopic wat een schatjes! hoop dat je een goed huisje voor ze kan vinden. al is het wel belangrijk dat ze snel geent worden want eigenlijk moet dat al 2 keer gebeuren voor ze 13 weken zijn. en ik hoop dat je ze wel regelmatig ontwormd heb? dit moet ook ongeveer elke 2 weken. ook binnenkatten kunnen wormen krijgen van mams of andere katten.
schattig zijn ze zeker. Zojuist is er eentje opgehaald. Mickey, de cyperse kat. iemand interesse in de zwarte of de zwart witte?