ritme weg meneer heeft meer honger maar zit al aan max.

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door pascha, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pascha

pascha Actief lid

11 aug 2006
    265
    0
    0
    hallo allemaal,

ons zoontje is nu 2 en halve maand..hij heeft verborgen reflux en koemelkallergie waar voor hij de allergy care krijgt..
    hij woog twee weken geleden 6180..
    hij krijgt vijf flessen van 180-6 met nutriton..
    hij kreeg de laatste fles om 10 uur en sliep dan tot 6..soms werd ie wakker voor zijn speen..

maar nu is hij de hele week al aan het rommelen..hij komt steeds vroeger en heeft dan ook echt honger waardoor dus het schema niet meer klopt..en hij dus veel te vroeg zn laatste fles krijgt..

we hebben al een paar x dat we twee flessen verdeelde over drie flessen..maar dat schiet ook niet op..want daar doet het het dan 3 uur op..we konden het zo wel een beetje rekken..maar hij zat zo lekker op 5 flessen..

heeft er iemand nog tips? want hij heeft duidelijk honger maar hij zit al aan de max qua voeding..
    ik zou hem het liefste zn laatste fles 210-7 geven maar dan zit hij over de liter..

iemand in hetzelfde schuitje ik hoor het graag?

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    mij is verteld bij cb dat ze die liter niet meer zo nauw nemen. dus ik denk niet dat het kwaad kan dat je er 1 schepje per dag overheen gaat. je zou evt nutriton kunnen proberen, niet dat het meer vult, maar hij drinkt dan wel langzamer wat misschien kan helpen bij de zuigbehoefte.

groetjes, Miranda

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik zou ook in de laatste fles iets ophogen. Iets overeen zitten is echt niet erg.

Succes!

4. pascha

pascha Actief lid

11 aug 2006
    265
    0
    0
    Hoi meiden,

nutriton gebruiken we al ivm met verborgen reflux..het is ook een flinke kerel..hij was bij de geboorte 4180..en nu dus al ruim 6 kilo en 61cm!
    dus ja dat ie honger heeft is niet zo heel erg raar..het is alleen zo balen dat je net lekker in een ritme zit en dat meneer dan alles omgooit..en zeker als het dan helemaal niet meer uitkomt..

we hebben het vandaag een beetje kunnen rekken zodat zn laatste fles nu om 9 uur is ipv 8 uur..hij kwam vannacht om 4 uur al!

gr.

Deel Deze Pagina