hoi allemaal, Normaal gesproken gebruik ik de Dr Brown fles. Maar daar is geen 3 standenspeen voor ( wel brede spenen maar die vind Owen niet fijn om uit te drinken ) Dus nu 3 standen speen van Difrax. Maar ik ben echt aan het vechten ermee. Niet dat ik het systeem niet snap maar ik zie de standen niet als er eenmaal melk doorheen is gegaan Ik gebruik forte voeding in combi met AR voeding en dan nog eens nutriton erdoor. Voeding is dus best dik en laat een behoorlijke laag achter in de speen waardoor de standen dus niet te zien is. Ben al aan het speuren voor andere fles en 3 standen speen waar het wel goed op te zien is maar volgens mij zijn al die systemen hetzelfde. Weet iemand raad hoe ik de standen beter kan zien of met welke fles/speen het beter is te zien?
Bij de dodie 3 standen speen kan je de streepjes ook voelen. Midden in de nacht maak ik het liefst zo min mogelijk licht aan maar kan de streepjes dan altijd voelen en dit gaat eigenlijk prima.
Ik heb de Avent 3-standenspeen voor de papfles. Daar zitten streepjes op die je kunt voelen, net wat Zohra zegt. Ik gebruik alleen stand 1, stand 2 en 3 gaat veel te hard...daar verslikt hij zich bijna in.
Je zou misschien in die dr. Brown fles de juiste hoeveelheid kunnen maken en het dan overgieten in de fles met de difrax speen?
nou heb de oplossing hoor! de 3 standen speen past op de dokter Brown fles. En op de Dr Brown flesdop heb ik met permanente stift streepjes gezet gelijk aan de standen. Nu alleen in de gaten houden dat ik de speen met de juiste stand gelijk aan het streepje in de dop doe en klaar
De Avent 3 standen speen heeft streepjes op de buitenkant van de speen staan dus ik voelde altijd met mijn vinger hihi