zit hier toch wel mee

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 24 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Vanmorgen ben ik helaas ongesteld geworden.. :cry:
    Snap het alleen niet meer zo. Als het goed is is dus 14 dagen geleden mijn eisprong geweest en als ik terug kijk in mijn agenda (ja ik hou de klus dagen bij ;) ) dan hebben we rond mijn eisprong en vruchtbaartste dagen goed ons best gedaan.
    Ben ook blijven liggen enzo. (dus niet gaan plassen waar je veel over leest)
    Bij de 1e zwangerschap heeft het ook wel een tijdje geduurd voordat ik zwanger werd (13 maanden) maar je gaat zo twijfelen aan jezelf.
    Mijn partner en ik hebben voor de 1e zwangerschap allemaal onderzoeken gehad en alles is goed bij ons, maar waarom lukt het dan eigenlijk niet als je het rond de beste dagen van de maand doet???
    Ik ben een beetje depri omdat ik nu weer ongi ben geworden. We zijn nu alweer vanaf juni bezig en steeds weer die rode :evil:
    Wou er niet mee bezig zijn, maar toch... :cry: :cry:
     
  2. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai Ooievaar,

    Ach meid, wat balen! Tja, ookal klus je op de juiste dagen, niet altijd is er sprake van een bevruchting. Het is en blijft iedere maand een grote gok. Je moet (jammer genoeg) echt een jaar uittrekken om zwanger te worden omdat er elke maand maar een klein slagingspercentage is, ookal klus je op de juiste dagen en doe je de juiste dingen om het tot een succes te maken.

    Ik duim voor je dat het snel raak is.

    Liefs,
    Anouk.
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Balen zeg, maar zoals Anouk al zegt het percentage is klein. Maar 20 %. Dus als het raak is heb je geluk!

    Succes in de volgende ronde meid.
     
  4. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    He Ooievaar,

    Kop op meid.
    Kan me voorstellen dat je hoopt dat het nu sneller gaat dan de 1e keer maarja je kunt niet meer doen dan je best.

    Het is ook elke keer zo'n domper als de :evil: komen en dan die onzekerheid die eraan vooraf gaat.

    Hoop voor je dat de volgende ronde wel raak is.

    Silly
     
  5. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Shit zeg Ooievaar! Kan me je gedachtengang echt wel voorstellen; WAAROM lukt het dan niet als je op goede tijdstip klust; Wat gaat er dan fout; raar zo'n mensenlichaam. Ik moet altijd meteen denken aan personen die ongewenst zwanger zijn geraakt; hoezo gebeurt zoiets dan (oa verkrachtingen ed), zitten dan alle voorwaarden ineens mee??? Snap het ook niet :cry:
    Maar niet getreurd; nieuwe ronde, nieuwe KANSEN :) :)
    Liefs Elvira
     
  6. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Ooievaar,
    Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. :(
    Ik hoop maar voor je dat de volgende ronde wel raak geschoten wordt. ;)
    Ik duim voor je. :)
    Veel suc6.
    Liefs Nancy
     
  7. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties.
    Ik voel me al weer stukken beter.
    Fijn dat deze site er is en dat je af en toe ook
    even mag klagen....
     
  8. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Moet kunnen toch ;) .
    Nancy
     
  9. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja vind ik ook, maar nu weer met goeie moed op naar de volgende ronde...
    Misschien dat ik maar eens ga temperaturen...
     
  10. Petra

    Petra Actief lid

    29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Hè jammer, maar de kans van slagen is inderdaad erg klein iedere keer. Er moet ook een klein wonder gebeuren en dat kost tijd en geduld. Maar ik weet hoe je je voelt. Wij zijn nu voor de vierde zws bezig en ik ben zelfs verbaasd dat het de eerste keer nog niet lukte, bij de andere 3 zws was het na 1 of 2 maanden raak... Zo zie je maar weer dat iedere keer anders is en dat je lichaam het allemaal wel regelt.
    Suc6 allemaal en kop op, je lijf wordt weer even goed gereinigd en maakt zich klaar voor de volgende kans moet je maar denken!!!
     
  11. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Helemaal met je eens Ooievaar.
    Iedereen heeft hier op dit forum begrip voor je als het even niet meer ziet zitten.

    Silly
     
  12. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Erg fijn hoor allemaal!
    Vandaag heb ik ook lekker een offday en ben ik lekker
    aan de snaai. Morgen maar weer een beetje opletten... ;)
     
  13. kaatje81

    kaatje81 Actief lid

    14 nov 2005
    137
    0
    0
    Groningen
    Ik weet precies wat je voelt ooievaar!!Telkens op het juiste moment klussen en toch is het niet raak??!!Maar iid het is maar een kleine kans. Hopelijk de volgende ronde maar geluk, en lucht je hart maar lekker!!
     
  14. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    En vandaag lekker snaaien hoor! Morgen is er weer een dag ;)
     
  15. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    vind ik ook snaaien moet kunnen, is toch een hele goede manier om teleurstellingen opzij te zetten?
     
  16. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi ooievaar,

    hier nog één die erg met je mee leeft. 't is altijd maar weer een wonder dat het uberhaupt lukt. enne een voordeel jullie weten dat jullie gezond zijn m.b.t. en dat jullie zwanger kunnen worden en blijven. geduld is een schone zaak zullen we dan maar zeggen.(ik ben m.b.t dit ook niet altijd even geduldig hoor vandaar dat ik erg met je kan meeleven).

    gr saskia
     
  17. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Hi Ooievaar,

    Hier toch ook nog maar even een opbeurend berichtje plaatsen..
    Heb vandaag tonnen met chocolade gegeten en heerlijk lekker veel koffie gedronken, iedereen afgebeld om maar bezig te zijn.. Vanavond Pretty Woman, lekker wegzakken en dan vroeg onder de wol!!
    Onze tweede komt ook wel, heeft nu al een eigen willetje!!! ;)

    Groetjes
    juut
     
  18. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Hahahaha Ja juut dat doe je goed allemaal. Ik heb net als jij lekker veel chocolade gegeten en nu doe ik lekker helemaal niks meer.
    Op de bank hangen en er niet meer van af komen.

    En Melliemel, je hebt gelijk hoor. Ik kan in ieder geval zwanger worden. Het bewijs is er! Nu maar geduld hebben... is wel moeilijk hoor.
    Maar als ik dan naar mijn dochtertje kijk dan denk ik ach ik heb het toch mooi met zo'n geweldige meid!! ;)
     
  19. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ik kan goed begrijpen dat het je een beetje frustreert af en toe hoor Ooievaar... Maar gelukkig weet je door de eerdere onderzoeken dat het verder allemaal goed is met jullie en is het daarbij ook al een keer gelukt :)

    Op na de volgende ronde en je weet: nieuwe ronde, nieuwe kansen...

    Succes
    Chrizzzy
     
  20. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Zo is het Chrizzzy... ;)
     

Deel Deze Pagina