3 testen postief nu lichte bloeding - ongi?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dian04, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dian04

Dian04 Lid

28 nov 2010
    87
    0
    0
    Noord Holland
    Oh ik durf gewoon geen hoop meer te hebben!

Ik blijf maar die afscheiding houden. Het is nu al woe-don-vrij aan de gang. Grrrrr

De meiden die die ook gehad hebben: hoe lang hadden jullie het? Was het ook afscheiding met slijm? Het lijkt sprekend op de laatste dag van de ongi.

En als het een afstoting is (miskraam durf ik niet eens uit te spreken tis allemaal nog zo inniemieni) dan hoe lang duurt het dan meestal voordat er echt iets los barst? Dan is het neem ik aan toch wel met echt veel bloed?

Liefs van een zenuwpezende Dian

2. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Ik had ook vanaf mijn nod bruine afscheiding. Dinsdag opeens helder rood bloedverlies. Gelukkig niet heel veel! Woensdag nog een beetje bruin en sindsdien niets meer. Ik heb nu een paar dagen achter elkaar HCG laten prikken en dit stijgt heel mooi! Normaal verdubbeld hcg zich iedere 2 dagen, maar bij mij stijgt het zelfs meer dan verdubbeld! Bloedverlies en bruine afscheiding willen dus niets zeggen!

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik had van het moment van posi test tot 4 dagen erna bruinige oud bloed mocca kleurige afscheiding. Maar dat kan heel normaal zijn hoor, bij mij innestelingsbloeding (het vruchtje hapt als t ware een stukje baarmoeder wand weg om in te nestelen) zolang het echt geen helder rood bloed is geen zorgen maken hoor!
    Succes!! en van harte gefeliciteerd! ;)

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Had het bij beide zwangerschappen trouwens, dus het kan gewoon goed gaan, heb 1 gezonde knul rondlopen en de tweede knul is bijna op de helft zoals je kunt zien.

5. Dian04

Dian04 Lid

28 nov 2010
    87
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Het begint wel een soap te lijken. Ik heb nu toch echt een beetje echt bloed ben ik bang. (heb zelfs maar een maandverbandje in gedaan).

Net weet een CB + test gehaald en ja hoor weer mega positief???

Wat een gedoe. Terwijl we juist zo relax zwanger waren geworden wordt ik nu toch weer opgezogen door al mijn hormonen, tijfwels etc.

Meiden alle gelijksoortige verhalen zijn welkom,,, weet me geen raad? maandag naar HA naar VK?? Aaaaah

X Dian

6. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Hoi Dian,
    Van mij helaas een iets minder positief verhaal. Bij mijn 3e mk heb ik 2 weken lang bruin bloed verloren en af en toe wat rood, later weer bruin en dan weer niks. Ik werd er super onzeker van. In het begin werden mij testen per dag positiever maar het bloed-en bruin verlies stopte maar niet. Op een gegeven moment ben ik de cb digi gaan doen en die gaf 1-2 aan. Een week later weer deze test en nog steeds 1-2. De gyn zei dat ik rekening moest houden met een mk. Ik wilde onderhand weten waar ik aan toe was, zwanger of niet? Als het dan mis gaat laat het dan ook snel misgaan. Na pas 2 weken kwam het pas echt eruit. Dus moet veel bloed. Heel verdrietig maar ik wist wel waar ik aan toe was. Helaas was dat dus de 3e mk.
    Ik hoop natuurlijk voor jou dat het de goede kant uitgaat maar ik wil je ook waarschuwen dat je rekening moet houden met de andere verdrietige mogelijkheid.
    Bloed laten prikken heeft bij mij ook weinig geholpen, hcg was netjes verdubbeld in 2 dagen. Maar zoals de gun mij uitlegde; zolang het vruchtje nog niet is uitgedreven blijft je lichaam hcg aanmaken. Toen later dus mijn testen op 1-2 bleven staan wist ik dat het foute boel was.
    Sterkte meid, het is een zenuwslopende periode. Ik duim voor je dat alles goed gaat.
    Dikke knuffel.

7. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Sorry voor wat schrijffouten. Zit te typen vanaf mijn iPhone.

8. Dian04

Dian04 Lid

28 nov 2010
    87
    0
    0
    Noord Holland
    Nou meiden ik ben bang dat ik moet verhuizen naar het miskraam gedeelte van het forum.

Ik heb nu toch echt bloedingen en flinke ongesteldheids krampen in buik. 1 + 1 = 2 zullen we maar zeggen.

Ik had gisteren nog wel een mega pos test maar ben geloof zeker in het verhaal van pascale dat het lichaam nog Hcg aanmaakt zolang het vruchtje nog in je buik zit.

Ik baaaaaal echt als een stekker.

Liefs Dian

9. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Dian, wat akelig. Helderrood bloed met flinke kramp is een slecht teken, inderdaad. Onwijs balen (zacht uitgedrukt). Veel sterkte!

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ach meid wat ontzettend rot zeg! ik hoop natuurlijk dat het niet doorzet maar ik ben ook bang dat het niet positief is. heel erg veel sterkte

11. Marieke82

Marieke82 Lid

21 nov 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dian,

Heel erg veel sterkte!
    Ik vind het heel erg rot voor je!!

Deel Deze Pagina