Welkom mamas to be! Ik ben zelf 27 nov uitgerekend en heb 5 april mn eerste echo heel spannend! Ik heb al een kleine dochtertje van 2 jaar dit wordt mn tweede. Hoop dat er nog veel zwangeren mogen volgen..
Ben zo blij voor jullie meiden! ♡ k ga in eerste instantie mee lezen... ben niet zwanger, maar ook niet ongesteld 😈 ben net wel naar de ah gereden voor vianetta ijs met choco saus... dus hoop dat dat een goed teken is... en k heb ook zin in de bugles chips met tubes saus die in de kast liggen... laten we hopen dat t doorbreekt..m had t zaterdag al moeten worden 😑😕
Lieve meiden, ik sluit mij graag aan hier. Haha Puckeltje, ik chocolade koekjes en nacho's gehaald, wat erg!!!
Hahah jij hebt een vreetaanval haha ik moet zeggen ik heb dat de laatste paar dagen ook gehad tot ik 1 kilo was aangekomen schrok me kapot dus nu weer even normaal doen haha. Wat apart dat je nog niet ongesteld ben geworden heb je vaker van die lange cyclussen? En erg leuk dat je komt meepraten dat vind ik nou echt super
Ha Essie, Ik heb vandaag de Vk gemaild. Ze mailde me terug dat ze morgen gaat kijken in de agenda voor een afspraak. Geen idee dus!!! Ben jij al in spanning? Krijg jij een extra vroege echo? Ik ben het ook even vergeten, volgens mij krijg ik met mijn dochter pas met 10 weken mijn 1e echo.
@essie... mijn cyclus is altijd netjes geweest... in de 10 jaar pil... daardoor heen kwam zoontje... en toen spiraal bijna 3 jaar ook elke maand optijd. Kon de klok er op gelijk zetten. Nu viel 17 febr mijn spiraal eruit en toen fikse bloeding gehad van 20 tot 25. En nu dus nog aan t wachten...🙈 k hoop niet van die horror cyclussen als k hier op t forum soms lees... @echo! Meiden wat spannend. Kan t me nog zo goed herinneren van de vorige keer... ik kreeg hem toen ook vroeg. 5 weken geloof ik, alleen een ring te zien. Toen met 6.5 week geloof ik incl een boontje met hartslag. Meiden t is jullie gegund, nogmaals ♡
@vreetbuien... als ik echt de deur uit ga voor snaaiwerk is t vaak wel een teken dat t eraan komt..... dus duim met me mee dames 🙏👐
Oow wat spannend jaa ik kan echt niet meer wachten..vooral omdat men denkt dat ik een tweeling krijg haha Ik heb gewoon gebeld en zij zei toen 5 april niet speciaal extra vroeg ofso heb ook nooit miskramen gehad. Bij mn vorige zwangerschap kreeg ik met 8weken bij dezelfde verloskundige
Ohh ik snap t dus jouw cyclus moet denk ik nog een beetje op gang komen ik was ook in dec al gestopt met de pil en condoom gebruikt tot febr. Ik wilde eerst mn cyclus even weten. Ooh dus je kan heel vroeg al een hartslag horen. Ik was even bang dat erdan.nog niks te zien is.
Ha meiden! Hoe is t met jullie? De eerste echo's komen dichterbij! ! Spannend.... Denk aan jullie hoor, dikke knuff
Hoi allemaal, Mag ik me hier bij aansluiten? Ik ben zwanger van de 2de, volgens mijn eigen berekening ben ik 3 december uitgerekend. 20 april eerste echo