Mn dochtertje slaapt sinds 3 dagen eindelijk weer de hele nacht in eigen bed. Is hooggevoelig en door alle stress en spanning rond deze zwschap snachts erg onrustig dus gevolg snachts vaak bij ons. Ben ik normaal op tegen maar geen puf om 6 keer op een nacht heen en weer te waggelen met bi. Dus dan maar bij ons, maar nu slaapt ze dus gelukkig weer goed.. Maar zou dr bijna missen joh! T idee dat ze strax grote zus is enzo. En of ik idd haar wel genoeg aandacht kan geven.. Maar ook, hoe breng ik haar naar schooltje strax. Hoop gedoe hahaha. En t ergste nog: als ik in t zh lig en ze word wakker snachts, hoort mn vriend dr dan wel!! T liefste neem ik dr mee haha bij mij in t zh slapen hahaha
Oh ja, dat programma. Dat kan ik echt niet kijken. Ik vind dat echt vreselijk. Dan zal ik ook echt wel janken. Mijn vader is overleden aan kanker en mijn zus heeft het ook gehad, maar heeft het gelukkig overleefd. Maar bah, ik vind dat zo naar allemaal. Oh werk suiker ook tegen de duizeligheid dan? Ik dacht alleen zout zeg maar. Ik ben ook vaak duizelig en naar. Ook ik drink vrijwel alleen maar water of thee en savonds 1 glas cola. @nan: Ja hier krijgen wij standaard een groeiecho met 28 weken en een liggingsecho rond de 35 weken. Rond de 40w kijken ze dan ook nog eens hoe het er voor staat. Mits het nog niet geboren is natuurlijk haha. Ik heb al een legio aan echo`s gehad. 7, 10, 13(termijn), 16, 19 (20w echo), 28 en nu met 34 weer. Zo fijn die vk van mij Oh gadver oceanna daar wordt ik juist misselijk van . Als ik al de frituurpan ruik bahbah. Die paniekmomentjes zo herkenbaar. Maar dan meer in de zin van: dan ben ik niet meer zwanger. En ik wil zo graag nog genieten. Terwijl ik ook heel benieuwd ben wat het gaat worden. Tis een beetje dubbel. Ik zie niet mega tegen de bevalling op, maar toch wel een klein beetje. Meer in de zin van: hoe gaat het deze keer? Duurt het nu ineens lang? Die dingen meer. S. was er in 5.5 uur dus dat is turbo voor een 1e. Ik ga het ook zo missen weer dat kleintje in mn buik. Dat getrappel en het bijzondere gevoel van zwanger zijn. Wat lekker nan dat je zoon lekker bij je in bed kruipt. Hopelijk doet mijn dochter dat later ook. Ik geniet zo van die kleine lijfjes.
Het zwanger zijn ga ik niet missen, maar ja heb dan ook een beroerde zwangerschap. Dus kan me voorstellen dat alles goed verloopt je dat gaat missen. Hier is het ook zeker de laatste voor mij. Na 2 beroerde zwangerschappen word een 3e sowieso afgeraden zeker ivm de suiker. En ach dan heb ik toch alles wat mn hartje begeerd.. Een meisje en een jochie.. Weer een beroerde nacht. Foei. Blijf plassen! Heb serieus al een plasemmer op de badkamer gezet (hebben alleen wc beneden) zodat ik niet 100 keer die trap op en af moet met Mn bi.
Marievs hoe gaat het met werken? Nog 1 weekje toch? Hier ook een beroerde nacht gehad. Sliep eerst pas heel laat, na 2en ofzo. Toen werd ik om 6 uur wakker tot half 8 ofzo en heb toen nog even 2 uurtjes geslapen. Ben gebroken haha. Angsten herken ik ook! Hier vooral dat ik denk pfoeh nou is ons leven straks nooit meer hetzelfde. Kan ik het allemaal wel, voor zon kindje zorgen, wat als het met teveel is en mn grootste angst, wat als het mer de depressie niet beter gaat na de bevalling. Kan me soms echt aanvliegen.
<3 Zwanger <3 Happy1980 (35) tweede kindje. Uitgerekend op 4 april - Meisje AprilMommy (?) eerste kindje. Uitgerekend op 6 april 2016 - Meisje Marievs (28) tweede kindje. Uitgerekend op 8 april 2016 - Verrassing Oceanna (27) eerste kindje. Uitgerekend op 13 april 2016 Verrassing Christien1801 (?) eerste kindje. Uitgerekend op 13 april 2016 Meisje Muzieknootje (?) eerste kindje. Uitgerekend op ? Verrassing Priscilla1989 (26) eerste kindje. Uitgerekend op 25 april - Verrassing Klavertje6 (31) vierde kindje. Uitgerekend op 28 april 2016 - Jongen Ukkie89 (?) derde kindjes. Uitgerekend op 1 mei 2016 - Verrassing <3 Bevallen <3
Hoe gaat het met jullie happy1980, AprilMommy, Muzieknootje, Priscilla1989 en klavertje6??? Balen van die slechte nachten dames. Hier een slecht nacht door S. Man, wat was ze aan het spoken. Jij hebt straks een mooi koningskoppel Marieke. Zo noemen ze dat toch? Was dit ook je wens of had je liever meer kinderen gehad?
Ja geloof wel dat ze t zo noemen ja haha Ik heb vroegah altijd 3 kids gewild. Had het helemaal uitgedacht, eerst 2 jochies en dan wat later nog een meiske. Maar met mn ex hebben we 6 jaar moeten vechten voor een kleine, behandelingen gehad enzo. Onverklaarbaar onvruchtbaar. Wel 4 miskramen gehad. Dus toen echt wel beseft dat kinderen krijgen niet vanzelfsprekend is en je niks te willen hebt. Uiteindelijk na alle ellende uit elkaar gegroeid en relatie beeindigd (nu beste vrienden met beide kids) en met mn nieuwe relatie was ik na 3 mnd al plots zwanger, totaal niet gepland natuurlijk maar ja wie had dat gedacht dat ik zwanger zou raken hahaha.. En nu dus ook zo ineens zwanger van 2e.. Echt een wonder dus
Dankjewel 😊 wauw wat bijzonder marieke zo spontaan zwanger na zon lange tijd! Hey Marie komen elkaar overal tegen hier haha. Gaat goed hier hoor druk met 2 kids en zwanger af en toe pittige dagen maar we kunnen langzaam gaan aftellen ☺ zal me even verder voorstellen ik ben ukkie 26 jaar en nü zwanger van ons derde kindje geslacht is een verassing deze keer. Ben trotse mama van elise 3,5 en lucas 1,5
Sorry lees wel steeds, maar heb dan geen puf/tijd om op iedereen te reageren en reageer dan maar niet. Maar opzich gaat het goed, soms wat last van mijn bekken, maar voel me verder prima. Als ik nu bedenk dat over 1,5 weken de kleine al mag komen heb ik wel zo iets van blijf nog maar lekker even zitten haha. Voor mijn gevoel ben ik er echt nog niet klaar voor. Woensdag bij de VK geweest. Alles is goed. Kleintje ligt gelukkig met hoofd naar beneden. Dus dat is alvast goed. Volgende week vrijdag echo voor placenta lokalisatie en dan maar hopen dat die genoeg omhoog is gegaan zodat ik gewoon kan bevallen.
Leuk zo een groepje Mag ik ook mee kletsen? Ik ben 24 jaar en in verwachting van onze eerste, een jongetje! De uitgerekende datum is 17 april, maar hoop eigenlijk dat hij besluit wat eerder te komen. Even een samenvatting van mijn zwangerschap tot nu toe: Het eerste trimester en een deel van het tweede trimester continu misselijk geweest + overgeven + 1 ziekenhuis opname ivm uitdroging.. dat viel me echt heel zwaar. De rest van het tweede trimester begon ik weer wat op te bloeien en kon ik eindelijk genieten van onze kleine Maar nu last van slecht slapen, bekkenpijn, benauwdheid omdat hij zo hard groeit en nog niet is ingedaald. Dus hopelijk besluit hij dat snel te doen zodat ik weer lucht krijg :O En het belangrijkste natuurlijk, met de kleine gaat alles hartstikke goed tot nu toe!! Over twee weken eindelijk weer een echo, laatste x was met 20-weken pfoee kan niet wachten
Welkom voor de nieuwe dames gezellig hoor Nou boeboe dat is me de zwangerschap wel tot nu toe zeg. Jammer dat je nu weer last hebt. @happy geeft niet meid gewoon doen waar je je prettig bij voelt. Ik lees soms ook alleen maar mee (in een ander topic).
Ukkie zeker bijzonder! Leuk hoor de 3e! Ook niet al te lange tijd er tussen. Kunnen ze lekker spelen samen! Happy nog even dus.. Spannend! Welkom boeboetje, Ook geen fijne tijd gehad dus. Wel fijn dat t nu wat beter gaat met misselijkheid. Hele middag op mn keukenstoel gezeten met plakboeken bezig geweest voor mn dochtertje en vast begonnen voor de kleine.. Maar nu kan ik dus geen kant meer op. Au!! Rot bekken!
Ook trouwens vandaag proefdruk van t kaartje gehaald. Helemaal leuk! Vanavond maar vast enveloppen schrijven
Klopt ze schelen allemaal niet veel qua leeftijd ☺ oef herkenbaar van je bekken loopt soms echt te waggelen als ik van de bank af kom. Leuk he die geboortekaartjes enveloppen liggen hier ook klaar moeten nog geschreven worden. Lag je placenta voor de uitgang happy? He wat naar boeboetje lastig he Voel je je net wat beter krijg je weer andere kwaaltjes in het derde trimester.
Zoo al zo goed als klaar Met schrijven en plakken haha. Hebben ook niet heel veel kaartjes moet ik zeggen..
Oooo baal zo van mezelf he!!! Vanmorgen zei ik nog Tegen mn vriend, zeg nou niet steeds de naam tegen onze dochter want straks roept ze t overal! Zitten we bij mn moeder op de koffie, zeg ik ineens in een zin de naam die we voor de kleine man hebben.. Mn ma was met mn dochtertje bezig dus hoop dat ze t niet door heeft gehad.. En we kletste er ook snel overheen.. Maar bah.. Baal wel Hahahaa