<3 Tienweken afteltopic apr/mei 2016 <3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marievs, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja kan mezelf echt voor mn kop slaan! Maar ja tis gebeurd. Gelukkig is mn ma laatste tijd zo druk dus ontgaat alles dr en anderd vergeet ze
    T wel hahahaha

2. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Welkom ukkie en boeboetje! Gezellig dat jullie mee komen kletsen!

Ik lig even heerlijk onderuit bij mn ouders thuis in bad! Gister waren mn moeder en een vriendin de hele dag bij ons thuis om wat dingen in huis doen. Gordijnen moesten nog op maat, rolgordijntjes voor de babykamer en nieuwe voor onze slaapkamer, ons hoofdbord van onze boxspring opnieuw bekleed. Daarna nog bespreking met alle buren over de schutting. Voor t eerst sinds poosje dat ik de hele dag op was zonder ook maar even gelegen te hebben, pff wat was ik moe!

Vandaag tot 12 uur geluierd en daarna ook weer genoeg te doen.
    Mn man is een nachtje vissen en ik ben bij mn ouders, ga vanavond samen met hun naar de bioscoop. Heerlijk even een dochter/ouders momentje! Nu kan het nog hihi.

Hoe gaat het met jullie? Nog plannen voor (het laatste deel) het weekend?

3. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Owww hahaha marieke niet slim! Ik heb t ook al 2x gehad zowel bij mijn moeder als bij mijn schoonmoeder maar beide hoorden ze het gelukkig niet. Mijn moeder wil de naam absoluut niet weten, mijn schoonmoeder zit nog wel eens te vissen maar heb duidelijk gezegd dat ik dat niet leuk vind want naam willen we gewoon echt geheim houden. Mn man en ik gebruiken haar naam nu ook minder onderling en praten maar weer over de baby, dan verspreken we ons hopelijk ook niet meer haha

4. Ooo heerlijk in bad en even eruit!! Jaloers hahaha

Haha ja hebben t hier ook vaak over baby of hem. Maar geen naam. Toevallig vanmorgen in bed over gehad.. En meteen smiddags de verspreking.. Zo stom
    Haha

5. Priscilla1989

Priscilla1989 Actief lid

10 jul 2015
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi wat een gezelligheid! Ik lees elke dag trouw mee maar soms weet ik zelf niet goed wat te schrijven. Aankomende week de laatste werk week wat heb ik daar naar uit gekeken! Wordt wel steeds spannender nu het zo dichtbij komt! Ben nog druk met kaartje bezig ik val steeds op zelfde soort ontwerp maar doe hebben al zoveel mensen om ons heen gebruikt met sterren en stijgerhout. Maandag weer naar verloskundige. Heb wel al wat vaker krampen, maar gelukkig trekken ze steeds weer weg en is het goed vol te houden

6. Hihi ja sterren zijn helemaal in. Omdat t zo populair is hield dat me ook eerst tegen, maar uiteindelijk toch gewoon gekozen. Kwam telkens weer op t zelfde kaartje uit.. Dus dan moet die m gewoon worden. We hebben m alleen wel laten aanpassen, dus dingen aan veranderd..

7. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Hihi weet denk ik al precies welke je bedoeld priscilla!

Wij hebben ook eindelijk een kaartje gevonden die we allebei mooi vinden! Dit kaartje nog niet bij anderen gezien maar zal ook zeker vaker gebruikt zijn en voor sommige bekend, maar daar kan ik me niet zo druk om maken. We kiezen kaartje wat wij mooi vinden daar gaat het om. Was al moeilijk genoeg haha

8. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Oeps marieke haha hopelijk hebben ze het niet gehoord zo heb ik bij onze 2e het geslacht er weleens uitgefloept.

Heerlijk christien even genieten met je ouders!

Hier gisteren naar toverland geweest met de hele familie pff was uitgeput savonds maar een hele leuke dag gehad.
    32 weken vandaag gaat toch best snel &#128522;

9. Heerlijk dat jullie je nog kunnen voortbewegen zoals naar toverland gaan! Jaloers!!
    Ik kom al eeuwen nergens, houd hier naar 2 winkels gaan in t dorp al niet eens vol &#128530;

Vandaag weer heerlijk weer, vanmiddag de tuin dus maar weer even in.. Frisse neus halen

10. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Vandaag het dagje wel zeg. Eerst boven steeds duizelig. Kom ik beneden (nadat alles weer goed is in men kop) wordt ik ondersteboven gelopen door de hond harde klap op men hand en voet gelukkig niet op men buik gevallen omdat de hond er onderdoor liep :). Na half uurtje toch ff de vk gebeld bleef beetje ongerust vk langs geweest alles is goed met de kleine moet het even in de gaten blijven houden of de kleine goed blijft bewegen. Tot nu toe alles goed. Moet maar rustig aan doen vandaag iets te veel spieren aangespannen dus heb heerlijk last daarvan :D
    Hoe gaat het bij jullie dames?

11. Sjonge word je ook niet vrolijk van! Rustig aan dus maar!

Hier mega off day. Amper geslapen en
    Mn suiker is vandaag drama. Dus ben zo gaar als wat

12. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ahh dat schiet ook voor geen meter op. Ook jij lekker rustig aan doen.

13. Mja saaie bankhangdag dus maar weer

14. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Oef oceanna dat is even schrikken. Gelukkig gaat alles goed met de baby!

Pff niet leuk marieke dat het zo slecht gaat met je suiker en jij je zo naar voelt. Rustig aan en goed aan jezelf denken!

Ik dacht vandaag een fotoshoot te hebben, kom ik bij mn moeder aan staat de hele huiskamer vol met meiden. Mijn babyshower! Echt geen seconde aan gedacht dus compleet verrast! Was erg leuke dag! Ben wel gesloopt nu &#128540;

15. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Mag ik hier ook mee kletsen?
    Deze week is mijn laatste werkweek! Het aftellen is nu echt begonnen:D
    Ik vind het zo'n gek idee dat de baby over maximaal 7,5 week er zal zijn! Kan het me gewoon niet voorstellen:D:D

16. Boeboetje

Boeboetje Actief lid

24 jun 2015
    140
    0
    16
    Overijssel
    Ohh wat een verassing een babyshower! Veel leuke spulletjes gekregen voor de kleine??

Hier weer slecht geslapen, maakt niet uit hoeveel of hoe weinig kussens ik gebruik in bed. alles doet zeer of de kleine schopt me wel wakker!

Heeft hier iemand een buikband of ervaring mee? Mijn buik is zo zwaar en doet zeer in de avonden, dus twijfel om er één aan te schaffen.

17. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Welkom freddel kom er gezellig bij.

Geen ervaring met een buikband. Alleen maar die sier dingen en die helpen niet:).

Ben gisteren idd even flink geschrokken. Heb nu ook sinds gisteravond steeds last van krampen in men rug en ongi krampen onder in men buik. Zal wel weer over gaan :D

18. Wat gaaf christien een babyshower!!

Welkom freddel &#128522; Ja rare gedachte he nog maar paar weekjes!

Boeboetje geen idee of een buikband echt zn werk doet. Je kan t altijd proberen...

Oceanne niet fijn .. Als je t niet vertrouwd gewoon weer bellen hoor!

Hier kom ik net mn bedje uitrollen .. Eindelijk eens een beetje redelijk geslapen! Yay!

19. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Heerlijk Marieke om een keer goed te slapen.:D
    Ik hoop eigenlijk nu ook wel dat die krampen eindelijk eens wat doen anders wordt ik denk ik echt beetje chago ervan. Nu al sinds 29 weken regelmatig harde buiken ook pijnlijke en krampen iedere keer. Bij 29 weken was het indalen 32 weken dan die "blaasontsteking" waar verder niet meer naar gekeken is :D. En nu dit weer en warmte helpt niet meer :D dus heb eigenlijk de hoop dat het iets nuttigs doet erg hè om dat re zeggen met bijna 35 weken maar ben er helemaal klaar mee.
    Sorry voor mijn gezeur :D

20. Geen gezeur hoor begrijp je precies haha

Deel Deze Pagina