<3 Tienweken afteltopic apr/mei 2016 <3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marievs, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Jeetje Oceanna, dat is schrikken! Gelukkig heb je een beetje kunnen slapen en zit de kleine nog veilig in je buik. Heb je nu nog last van weeen?

@Pauline Oud, ik ga eens kijken naar die kraamboeken. Misschien is het toch wel leuk om meer boeken te hebben zodat je een soort reeks maakt.

@Verrassing, hier is het ook voor onszelf een verrassing. Af en toe is het best lastig bij echo's, maar we hebben tot nu toe goed volgehouden om niet te kijken. We zeggen ook standaard bij iedere echo dat we het niet weten;) Dan zegt de echoscopiste steeds kijk maar even weg en dan kan zij alles bekijken en opmeten en weten wij het geslacht nog steeds niet:D
    Over een paar weekjes weten we het wel, en ik heb een voorgevoel dat het een jongen is. Heel gek, ik droomde vannacht zelfs dat de baby geboren was en dat het een jongen was!:D Zou het kloppen?

@hormonen, haha daar heb ik ook last van hoor. Af en toe word ik ook zo kwaad op mijn man (om onzin dingen:D) en dan kan ik lekker koppig doen. Als hij dan sorry zegt voor wat ie gedaan heeft dan weet ik diep van binnen dat het allemaal onzin is en dat het mijn hormonen zijn die me zo kwaad maken en dan begin ik te huilen! Dan snapt mijn man er helemaaaal niks meer van en dan staat ie daar altijd bij van wat moet ik nou doen?!! :D:D
    Het is echt een schat van een vent!

2. Boeboetje

Boeboetje Actief lid

24 jun 2015
    140
    0
    16
    Overijssel
    Wat spannend zeg Oceanna. Hopelijk blijft de kleine nog lekker even zitten!

Ik houd deze zwangerschap ook het boekje van Pauline bij, erg leuk om te doen :)

Hormonaal ben ik ook echt wel. Heb te doen met mijn vriend af en toe, maar hij weet gelukkig dat ik er niks van meen en zegt gewoon ja en amen haha.

Hier is de nesteldeang inmiddels ingeslagen. Heb een hele waslijst met dingen die nog gedaan moeten worden in huis. Gelukkig kan ik het meeste zelf doen als ik het netjes verdeel over de week.

Vanaf wanneer zetten jullie de box in de woonkamer? Ik zit daar de afgelopen dagen continu mee in mijn hoofd. Dat maakt het weer wat echter ofzo.

Zkh tas moet ik ook nog inpakken, maar heb ik hopelijk niet nodig omdat ik thuis wil bevallen.

Ik heb een Anita buikband besteld dus hopelijk geeft dat wat verlichting straks. Helaas heb ik geen draagdoek om het uit te proberen of dat helpt..

Echt respect voor degene die het geslacht niet weten. Zelf had ik dat nooit volgehouden denk ik. Ben heel benieuwd :D

3. Morgen dames!

Oceanna ah nog niet bevallen dus! Fijn dat je een beetje geslapen hebt. Moet je wel blijven nog? Neem aan door t gerommel wel?

Hormonen... Dat heeft de apotheker geweten vanmorgen haha

Krijg ineens de stripjes niet vergoed voor mn bloedsuikermeter. Die dingen kosten 25€ per potje en heb er per week 1 nodig.. Tja je moet gewoon niet moeilijk doen sochtends vroeg aan mijn zwangere hoofd..
    En dat begreep hij dus kreeg toch 2 potjes mee &#128519; Maar ze gaan t uitzoeken. Net natuurlijk zelf gebeld naar de verzekering.. Dus nu probeer ik de diabetesvp of de gyn nog te pakken te krijgen..

Door al t gezeur een mega hoge bloedwaarde dus bah!

Zo einde klaagzang haha

4. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Schiet lekker op zo Marieke. Idd niet zeuren en gewoon meegeven :D

De komende paar uur nog even blijven als er verder niets veranderd mag ik weer naar huis en moet ik rustig aan gaan doen (aaaarrrgggggg:x) ben dat advies zo beu ga maar rustig op de bank zitten of in je bed liggen.
    Heb nog steeds 1cm ontsluiting dus kan nog makkelijk helemaal uitlopen of toch ineens bevallen alles is mogelijk en de vk's / gynaecologen weten het niet te zeggen.

Ik heb het 9 maanden dagboek van pauline erg leuk om in te vullen.

5. O ja dat rustig aan doen verhaal. Hoor ik steeds op mn harde buiken..
    Doe al weken helemaal niks! Hahahaha hoe kan ik t nog rustiger aan doen dan

6. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Zo hoop geklets hier weer. Voordat ik aan het eind van de pagina s was, was ik het eerste al weer vergeten haha. Leuk die zwangerschaps dementie.;)

@Marie bij de andere twee wisten we het geslacht wel. Bij Elise met de 20 weken echo en bij Lucas met 15 weken een geslachts echo laten maken was te nieuwsgierig :p Maar nu nog nergens last van wil het echt niet weten. Al denk ik dat het een jongen is maar we zullen zien:D En leuk maar wat een werk die foto albums he. Ik heb ze een tijdje terug nog helemaal bijgewerkt voordat alles van de telefoon en camera is en op volgorde pfff. Lekker nog een paar daagjes werken kun je lekker genieten van je verlof. Was je al klaar met je studie?

@Marieke hahaha echte zwangerschaps hormonen zo te horen. Gelukkig heb je alles nu toch binnen!

@Oceanna Heb met spanning je berichtjes terug gelezen. Frustrerend als je dan weer naar huis gestuurd word met een rustig aan advies. Ik kan dat dus echt niet blijf het liefst maar rommelen anders duurt de dag zo lang.

Hier gisteren mega pijn bij mijn schaambot vanaf 2 uur smiddags tot vanmorgen volgens mij is de kleine aan het indalen. Nu valt het wel mee met de pijn mijn moeder dacht wel dat mijn buik iets gezakt was dus ben benieuwd volgende week met de controle. Andere 2 daalde pas op het laatst in.

7. Heb geen idee hoe indalen voelt. Hier al een week een erg drukkend gevoel in mn lies. Niet fijn..

8. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Stil zitten is ook niet echt mijn ding wil ook het liefste rommelen en wat doen. Heb gelukkig een hele lieve man die zware dingen over neemt maar me wel kleine dingen laat doen :D

9. Hoe is t daar nu? Al thuis?

10. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ja gelukkig weer thuis. Heb net 2 uur geslapen was blijkbaar toch nog heel erg moe. Mijn man is echt super lief voor me. Thuis zijn is toch een stuk prettiger :D

11. Lekker he thuis zijn! Ik vond dat ook nadeel met de ks.. Dat je zo lang in t zh ligt hahaha.

Hopen dat t verder rustig blijft. Of dat t echt doorzet natuurlijk!

12. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Het is inderdaad heerlijk om thuis te zijn. Hoop toch eigenlijk dat die kleine nog 1 a 2 weken op zen minst blijft zitten is beter voor de kleine zelf. Maar als dat niet lukt is iedere dag bij me beter dan eruit. :D

13. Idd altijd beter maar ook wel fijn om te weten dat t kan..

Hebben jullie ook zon jeuk?? Vooral mn boobies en buik laatste dagen.. Kan ook van de insuline komen hoor maar foei word er gek van

14. Boeboetje

Boeboetje Actief lid

24 jun 2015
    140
    0
    16
    Overijssel
    Ik weet niet of je last van striae hebt? Maar ik kreeg jeuk en toen ineens striae op mijn buik:( smeer 2x daags cacaoboter. Dat haalt bij mij de jeuk weg. Of menthol poeder dat koelt en vermindert de jeuk ook bij mij.

15. Nee daar ligt t hier helaas niet aan.. Heb wel striae maar dat heb ik al heel lang haha. Smeer zon goedje van de etos erop en dat verzacht.. Zit menthol in. Maar dit is echt van binnenuit. Heb t soms ook bovenop mn voeten.. Zoo irri want daar kan ik momenteel dus niet goed bii hahahaha

16. Boeboetje

Boeboetje Actief lid

24 jun 2015
    140
    0
    16
    Overijssel
    oh dan weet ik het ook niet.
    Daar heb ik ook last van, laatst moest ik mijn vriend vragen om mijn sokken aan te trekken. Voel me wel een beetje hopeloos soms :p

17. Hahaha ja ik ook! Voel me net als mn clienten in de zorg haha. Kan me nog net zelf afdrogen maar daar is alles mee gezegd hahaha

18. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    @jeuk. Hier ook last van vooral op mn benen!

@zelf minder kunnen. Idd sokken aantrekken en mn voeten afdrogen wordt steeds lastiger haha. Gelukkig heb ik daar mn manlief voor.

Pff ik ben hier echt uitgeteld! Denk vannacht wel 12 uur geslapen, maar vandaag nog niks gedaan. Mn hele lichaam voelt zwaar en zo zo moe! Kan zo weer gaan slapen!

@oceanna hoe gaat het met jou? Alles nog rustig?

19. Dat ken ik van die dagen dag je zoooo moe bent bah!

Ga zo maar eens naar de praxis. Kijken hoever ik kom hahha

20. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    nog wel regelmatig harde buiken soms ook wel wat krampen. Vanochtend en gisteren was alles rustig maar helaas wegens omstandigheden heb ik extra stress waardoor ik ook weer meer krampen heb.

@ minder kunnen sokken aandoen broek uitdoen en schoenen zijn echt een ramp soms.
    @ slapen lekker hoor 12 uur kunnen slapen kom op het moment niet verder dan 7 :D. geniet er van dat je heerlijk kan slapen. alleen jammer dat je nog steeds zo moe blijft.

Deel Deze Pagina