<3 Tienweken afteltopic apr/mei 2016 <3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marievs, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Hmm naar van de extra stress oceanna. Als je wilt praten kan dat hier altijd je mag me ook altijd pb sturen.

Jaa vannacht 12 uur geslapen! Lukt me andere nachten ook niet hoor en werd vannacht ook wel regelmatig wakker maar zo moe dat ik telkens toch weer in slaap viel.

2. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Fijn oceanna weer lekker thuis. Dat is toch de fijnste plek!

@ jeuk hier ook vooral mn benen &#128559;

@ minder kunnen hier hetzelfde haha heb gister gevraagd of mn man me broek uit wou trekken hahah kon niet meer bukken.

Er komt als hetgoed is morgen beter weer aan &#128522;&#128522; heerlijk als de lente komt straks lekker wandelen met onze beebjes

3. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    @minder kunnen, Hier wordt het ook steeds lastiger om schoenen en sokken aan te trekken. Ook gewoon bukken is best lastig:D

@Jeuk, hier veel jeuk, maar dat komt doordat we gister ontdekt hebben dat de katten vlooien hebben:$:$ Vandaag heb ik dus het hele huis stofgezogen, alles gewassen en spray tegen vlooien gekocht en gesprayd. Wat een drama zeg! Dat moet ook echt precies een paar weken voor mijn uitgerekende datum gebeuren!:mad:

@Oceanna, Balen van de extra krampen door de stress. Is het iets waar je snel minder stress van zult hebben? Hopelijk kun je jezelf een beetje rustig houden de komende tijd. Sterkte!

4. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Ohh ik vind t weer ook heerlijk! Vandaag al echt niet koud hier!

Ondanks de vreselijke moeheid en het slap voelen toch de bovenverdieping maar even gesopt, gezogen en gedweilt en de trap naar beneden schoongemaakt. En net, ja ja voor wie me zou kennen zou zeggen bel de krant, op de fiets boodschappen gedaan! Maar net wat ik zeg dit weer is heerlijk en ik dacht even frisse lucht kan vast geen kwaad. Zometeen eten koken en dan doe ik niks meer &#128540;

5. Niet leuk van de stress oceanna! Je mag hier ook andere dingen kwijt dan alleen zwschap Dingen hoor &#128522;

Hier vanmiddag plantjes gekocht voor in wat potten. Werd er meteen stuk vrolijker van!

6. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Lekker kan dat zijn he marieke?

Hier helemaaaaal geen last van nesteldrang hoor haha. Daarom ook net hele keuken gesopt, de roosters van de afzuigkap schoongemaakt en de deuren afgenomen &#128519; Beneden verdieping stond voor morgen op het lijstje hahaha

7. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    De stress komt Door mijn "schoonmoeder". Mijn man heeft al een paar jaar geen contact meer met haar en dit wilt hij ook nooit meer. Nu hadden we maandag de belastingaangifte ingevuld en daar zagen we ineens de en/of rekening van zijn moeder bij staan. Niet dat er veel op stond wat problemen zou geven voor de belasting maar manlief wilt niets meer met haar te maken hebben en dus ook geen en/of rekening. Manlief vandaag naar de bank gegaan om zichzelf daar af te laten halen blijkt die rekening ineens in de min te staan. En kon hij zich niet eraf laten halen. Dit kon pas nadat de rekening weer 10 euro in de plus zou staan. Als dit niet gebeurde kan het zijn dat er op een gegeven moment een incasso of deurwaarder aan de deur kan komen omdat die rekening niet in de min mag. (Dat mag zijn ma zowiezo niet ivm bkr) dus zou het zomaar kunnen zijn dat ze dan bij ons komen om spullen te halen voor het te vergoeden bedrag. (Stress bij mij dus). Manlief is op hoge poten naar zijn ma gegaan om dit te regelen. Kon eerst niet want ma had het geld niet of zo. Maar ze zou het van de week wel gaan regelen. Grrr. Man haar toch zover weten te krijgen dat ze meeging naar de bank om het gelijk te regelen. Kwam ze uiteindelijk geld te kort ze kon het aanvullen tot 0 maar niet naar de +10 manlief dat geld erop gezet met als eis bij de bank dat het overige geld naar zijn rekening wordt gestuurd. Gelukkig krijgt hij dit als het goed is over 3 weken terug met een klein beetje extra hij zou dan iets van 11 euro terug krijgen volgens de bank. Zegt zijn moeder nog nou dan verdien je ook nog aan me. Grrrrr:x hoeveel mijn man vroeger al niet voor haar betaalt heeft om maar een dak boven zijn hoofd te houden terwijl hij studeerde en werkte.

Beetje lang verhaal sorry. Moest het echt ff kwijt. Zijn moeder zou ons zo de problemen mee intrekken en dat was dan niet de eerste keer geweest want ze heeft het vaker gedaan om dingen slecht te regelen waardoor mijn man zichzelf nog net op tijd wist te redden en niet de zooi mee ingetrokken werd.

8. Ja zeker omdat ik al nergens kom, dan kan je zooo blij worden van wat fleurige plantjes hahaha

Hahahahaa go christien!!! Ik wil ook veel
    Doen, maar kan t niet &#128557; Ik maak dus lijstjes welke week ik wat af wil hebben en week 36 moet alles klaar hahahaha

9. Oceanne ooo vreselijk zulke mensen! Kan me voorstellen dat je ervan in de stress raakt. Gelukkig is t nu opgelost.. Kan je weer rustig ademhalen!

10. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ja gelukkig wel.

@vrolijke kleuren in huis. Afgelopen zaterdag ook maar de paas en voorjaarsversiering naar beneden gehaald en op gehangen stuk vrolijker zo. Heb niet zo veel met planten kan ze niet zo goed houden. Alleen lidcactussen en kalanchoes lukken me goed ohwja en vetplanten. Al het andere gaat slecht :D. Dus veel vrolijke kleurtjes met nepbloemen

11. Hahaha planten binnen is ook niet mn sterkste kant hoor! En heb een hekel aan tuinieren! Dus ook dat mag mn vriend doen hahahaha.

Heb al een uur zin in een hamburger van de mac of bk ofzo hahaa

12. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Hahaha hb van de Mac kan wel erg lekker zijn. Mmm

13. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Pff oceanna wat een verhaal! Logisch dat dat stress veroorzaakt! Gelukkig is het nu geregeld en hopelijk kan je weer opgelucht ademhalen.

14. Heb zon hongerrrrrr hahaha ooo haat dit he! Bah hahaha

15. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Voorlopig lukt het wel om wat Tot rust te komen.

@honger zo had ik dus mega veel zin in gesuikerde donut toch maar een doosje gehaald bij de ah (gelukkig in de bonus) heb er 1 op. Wat heel knap is want zou het liefst alle 5 naar binnen willen werken maar heb geen trek meer zit ff vol.:D

16. Oooooooo hou es op!!!!!! I love donuts!!! &#128557;&#128557;&#128557;&#128557;&#128557;&#128557; ik mag geen donuts!!!! Stomme zwangerschapssuiker!!! &#128545;&#128545;&#128545;&#128545;&#128545;

*gaat maar heel zielig een cracker eten*

&#128521;

17. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    sorry was niet mijn bedoeling om je te pesten. eet smakelijk met je heerlijke crackers :D ook erg lekker.

18. Hahaha mag hoor! Lekker van genieten! Had ik ook gedaan als ik geen suiker had en gloof me.. Dan was t er niet bij 1 gebleven hahahaha

19. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Haha hier heeft mn man meer last van de zwangerschapshonger dan ik volgens mij &#128519; Zat net pistoletjes met knakworsten te eten &#128514;

20. Hahahaha ook lekker! At je niet mee?
    Mijn vriend heeft altijd honger geloof ik.. Voor mn suiker was hij ook erg blij dat ik ook zoveel meer honger had. En toen kwam de suiker en mocht ik weinig meer hahahaha hij balen!

Deel Deze Pagina