@christien he wat vervelend. hopelijk knapt je man snel op en wordt je zelf niet ziek. @aankomen ik ben ook heel trots erop dat het maar 10 kilo is. @Happy dat is idd een drukke week. Zolang het maar gezellig is. heb vandaag ook de keuken eindelijk helemaal kunnen uitsoppen en nog wat boodschappen gedaan. Net even heerlijk gedouched en nu rustig op de bank met een zeer opstandige buik maar dat neem ik voor lief. Hopelijk kan manlief morgen de ramen zemen en stofzuigen zodat ik binnen nog kan dweilen en dan hopelijk zaterdag boven nog eens stofzuigen en dweilen. Tot zo ver netjes luisteren naar de doktoren om rustig aan te doen. De vk van het ziekenhuis zei dat ik alles maar moest vragen aan een ander om te doen. NEE dat kan ik gewoon echt niet heb adhd en mega last van nesteldrang en dan moet het gewoon echt op mijn manier gebeuren.
Christien he bah dat is mooi klote idd. Hopen dat ie snel opknapt dan maar! Verder alles weer vergeten sorry
Gelukkig zn longen zijn schoon en alles verder goed. gewoon flink de griep dus. En ja als volwassen voel je je met 40 graden koorts gewoon hondsberoerd.
Haiii elisha Geen paniek dit zegt niet veel. Die kan namelijk weer aangroeien! Voel je je verder goed?
Geen probleem als je die kwijt bent. Je moet alleen iets beter op letten met hygiëne daar beneden. Iets sneller kans op infectie (zegt de ene website de andere zegt dat die kans er pas is als de vliezen gebroken zijn). Slijmprop kan weer aangroeien zoals Marieke zegt maar hoeft niet. Je kan deze al ruime tijd voor de bevalling kwijt raken zegt niets over het moment van bevallen. Ik ben de mijne afgelopen maandag kwijt geraakt en de kleine zit nog steeds veilig binnen, ik ga alleen even niet meer in bad of zwemmen ( heb ook ruim 1 cm ontsluiting). eventueel seks is ook niet meer echt aan te raden
Het gatsie meid. Niet leuk. Hopelijk knapt hij zeker snel op zeg! Zieke mannen zijn zo zielig. Wat een mooie gedachten om zo bv te gaan geven. Hoop zo voor je dat het lukt. En straks lekker wandelen enzo. Dan is die 22 kg er zo weer af joh. @Oceanna: Haha, haat aan de borsvoedingsmaffia Moet er wel om lachen. Ja er zijn er echt die enorm erop pushen ja. Dat is hun recht. Ik kijk gewoon weer. Lukt het, dan lukt het. Anders niet. Enne kinderen . Die houden je wel bezig hihi. Ik zou ook gewoon wat zelf doen, anders krijg je daar weer stress van en dat is ook niet goed. Maar probeer eht wel te verdelen dan over de dag, maar dat gaat vast goedkomen met jou. @marieke: Lastig dat je dat niet kan. Vind je dat niet vervelend? Of ben je sowieso niet van het sporten? Je moet er echt 100% achter staan, anders gaat het sowieso niet leukken. En wat is er mis met kv? Ik vind dat echt niets mis mee hoor. @boeboetje: Haha, zul je altijd zien. Na zes weken zou het weer mogen. Dus we gaan dan hard aan de slag. Ik ga straks ook zeker weer hardlopen straks. Leuk dat je ook bv gaat geven. @happy: Haha, vergeten Leuk he die hormonen. Lekker druk gehad dus deze week. Vanmiddag weer een echo. Leuk zeg. Ik krijg denk ik geen echo`s meer L. De 1e keer dat ik mn baby nu zie is bij de bevalling. @Elisah: die kan gewoon weer aangroeien hoor. Dat is echt nog geen teken dat het zal gaan beginnen. Het kan natuurlijk wel hoor. Maar het hoeft niet. Ik verloof mijn slijmprop een kwartier voor de weeën begonnen. Maar ik was toen ook 40+1. Haha Ja seks . Dat is überhaupt een topsport nu. Pfff
@elisah hoeft idd niks te betekenen dus geen paniek. Heb je verder klachten? Voorweeen of iets? Als je iets niet vertrouwd altijd gewoon even bellen met je vk @hygiene heb ik altijd gehoord en gelezen dat dit vooral is als je vliezen zijn gebroken Spannend happy vandaag weer een echo! Hopelijk is alles gewoon weer goed! Wat ik begreep hebben wij aankomende week nog een liggingsecho. Ben benieuwd Hier vannacht van 2 tot 7 geslapen. Mn man net verzorgd en beneden geinstalleerd op de bank en ik ga mooi nog even liggen
Ik heb ff een vraag. Wanneer gaan jullie je bed op klossen zetten? Of zetten jullie het helemaal niet op klossen. Ik heb ze wel in huis maar die dingen maken men bed echt levensgevaarlijk. Bed is al bijna 60cm hoog kan zelf net bij de grond als ik aan de rand ga zitten maar met die klossen er extra bij kan ik niet meer in of uit bed. Hoe gaan jullie dat doen?
Ik krijg ze pas met 37 weken. Dus dan. En mijn man heeft lagere houtblokjes gezaagd. Aangezien ik hetzelfde probleem heb. Dus die komen eronder. Hier is het bed net niet hoog genoeg. Is geloof ik 65 cm en moet 70 zijn ofzo.
Marvies ik heb vroegah veel gesport.. Vooral jazzballet en dat soort dingen vind ik leuk. Zwemmen ook. Badminton.. Heb geturnt noem t maar op. Wilde op zumba maar ben bang dat mn lichaam t niet trekt. fitness of hardlopen vind ik echt niks.. Hier t bed niet op kllossen. Heb een elektrische lattebodem dus dat kan niet.. Hier weer bagger geslapen. Wel stom gedroomd toen ik even sliep pfff. Word weer een lange dag ben ik bang
@Christien. beterschap voor je man, hopelijk knapt hij snel weer op. @klossen. Wij hebben gewoon een extra matras op ons bed geplaatst, hij is nu 76cm en moet volgens de regeltjes 80cm zijn dacht ik, maar kraamzorg vond hem hoog zat. Ik ben dan ook maar 1.63m dus als ons bed nog hoger moet mag ik wel een keukentrap gaan neerzetten. Maar voor nu heel handig om het bed makkelijk uit te rollen! @seks. Hier al een poos geen seks meer helaas, mijn bekken valt uit elkaar na de seks lijkt het wel En heb er nu ook geen energie meer voor. @slapen. wat vervelend Marieke! Hier ook het gevoel alsof ik bagger heb geslapen omdat ik serieus 3x moest plassen vannacht... verschrikkelijk
Oepsie! Blijkbaar reactie getypt maar niet doorgekomen. @klossen die doen wij er denk ik ergens volgende week ofzo onder. Ons bed is wel laag dus moeten wel echt klossen onder. @marieke hoe voel je je nu? Sterkte vandaag @seks dat lukt hier nog aardig haha *bloos Man voelt zich iets beter gelukkig. Ik ga zo boodschappen doen en wat dingetjes in huis. Tot nu toe nog niet echt wat uitgevoerd vandaag, behalve voor manlief zorgen haha
@slapen net nog een uurtje op de bank. @christen hopelijk wordt je man snel beter. @seks ging nog prima hier maar durf niet echt meer nu slijmprop weg is
Hahahaha sorry.. Moest even lachen om je 3x plassen boeboetje.. Sorry! Voor jou strontvervelend natuurlijk.. Maar hier al maaanden zon 4/5 soms 6 keer per nacht eruit om te plassen.. Dus weet precies hoe je je voelt! Komt hier door de suiker! 😭 Sex?? Wasdat??? 😇 Hier al zon 6 mnd niks hoor. Vind t wel heel sneu voor mn vriend maar heb zoveel Ellende en kwalen dat ik daar echt geen behoefte aan heb.
Gaat overigens best goed vandaag. Net met mn dochtertje een paastak versiert. Ziet er niet uit maar ach hahahahaha. Zie alleen weer zo tegen de nacht op, bah
Snap dat met al je klachten seks t laatste is waar je zin in hebt/op zit te wachten Marieke. Ik mag lichamelijk niet klagen over klachten dus dat wil nog wel haha. Moet ook heel eerlijk zeggen dat nu ik het hem nu nog kan geven en t lukt nog ik dat graag doe want im weet niet hoe lang t duurt na de bevalling. Klinkt heel fout. Niet dat ik mezelf ertoe dwing of t compleet tegen mn gevoel in doe, maar nou ja soms er toch even aan denken ofzo... Je gaat echt tegen de nachten op zien he als ze zo rot zijn. Ze duren dan ook zo lang voor je gevoel. Hopelijk slaap je vannacht een beetje beter!
Hihi mja daar heb ik nooit over nagedacht hoor. Bij mn dochter ook niet. Ik vind sex niet mega belangrijk ofzo. Tuurlijk het is wel een deel van je relatie en dus wel belangrijk, maar ga idd niks tegen wil in doen. En na de bevalling (scheelt ks dus dan is t anders dan vaginaal bevallen denk ik) komt t vast goed. Al laat hij zich denk ik eerst ook nog helpen.. Gaan jullie strax weer aan de anticonceptie? Ik kan niet tegen de pil en spiraal.. Mn dochter is door ern scheurtje in t condoom ontstaan dus dat vertrouw ik niet echt meer ahaaha. En we hebben sowieso al besloten dat t hierna klaar is. Ik wilde altijd wel 3 kids maar na 2 vreselijke zwangerschappen, nooooooit meer. Plus dat mn vriend bijna 10 jaar ouder is en al 4 kids uit andere relaties heeft. Dus een keer is t genoeg he hahahaha Jaaa vreselijk, ga al zo laat Mogelijk naar bed. Neem al 2 pcm in voor t slapen gaan maar helaas. Komt wel bij dat mn dochter laatste dagen weer aan t spoken is snachts dus veel bij ons ligt incl nachtmerries enzo. Mn vriend word nergens wakker van dus mama is de pineut..