Haha nee t zwanger zijn ga ik alles behalve missen haha klinkt echt heel ondankbaar! Maar foei..nee niks voor mij Oooooo appeltaart!!!! Love it! Net mn meisje erg blij gemaakt, via marktplaats een glijbaantje en wipkip ding gekocht voor echt 3 keer niks. Kind is zooo blij!
@ukkie netjes hoor aantal kg aangekomen. 3de kindje alweer, zo leuk! Hoe oud zijn je andere kids? Heerlijk weer idd! Mag van mij zo blijven! Zo ik haal zo nog even de stofzuiger door huis dan snel onder de douche en vanaf 19 uur komt visite. Ben ik blij als ik vanavond mn bedje zie zeg!
Fijne avond!! Hier net gedoucht met mn meisje.. En nu lekker bankhangen en dan he le maal niks meer doen!
Ik niet, maar dat komt Omdat ik de vk 4 wk geleden voor t laatst tot geboorte heb gezien en toen alleen bij gyn ben gegaan. Voorheen ging ik naar beide maar moet zo vaak onderhand dat t niet Meer te combineren is. als ik tot t laatst bij vk had gelopen had ie wel wat gehad. Ze krijgen wel sowieso t geboortekaartje straks.
Zo hier is veel gekletst. Gezellig hoor. Ga mijn best doen om te reageren op iedereen. @Klossen, ons bed staat sinds vandaag op klossen, net optijd maandag 37 weken. @Slapen, gaat hier de ene nacht beter als de andere nacht. Als ik goed slaap red ik het wel een dag wakker zijn. Als ik slecht slaap heb ik wel een middagslaapje nodig. @Anticonceptie, nog niet echt over na gedacht. Heb dat de afgelopen 5 jaar ook niet nodig gehad. Maar daarvoor met condoom gedaan en dat zullen we eerst ook wel doen denk ik. En dan een spiraal of ik laat er een knoop in leggen. @nog een kindje. Hier echt niet. Duurde ruim 4 jaar voor ik zwanger was van deze en zie het echt niet meer zitten om hierna nog een keer zwanger te moeten zijn. @nieuwsgierig naar kind, ja dat ben ik ook, maar het mag nog wel even duren hoor van mij. Ach nog max 5 weken en 2 dagen dat kan ik nog wel volhouden. De laatste weken gaan opeens zo snel. @Echo's, spannend hoor. Ik heb afgelopen vrijdag nog een echo gehad. Placenta is mooi opgeschoven naar boven. De kleine ligt mooi met hoofd naar beneden en ze is ook mooi gegroeid. Buikje zat nu zelfs boven gemiddeld. Rest iets onder, dus mooi rond gemiddeld gewicht. @voeding, ik ga meteen flesvoeding geven. Bij Janna was de borstvoeding echt drama, kwam maar niet op geboorte gewicht. Werd er erg onzeker van. Dus nu meteen fles. Dan ben ik een stuk rustiger en dat is voor de kleine ook erg belangrijk. @Marieke, heerlijk genoten dus van je dochter in de zon. Lekker he dat weer. @Christien, fijne avond vanavond. Hopelijk ben je morgen niet helemaal kapot. @iets geven aan de VK. Bij Janna toen wel gedaan. Maar dan pas bij de nacontrole. Had een mooie foto en geloof nog wat chocola ofzo. De kraam hebben we een bos bloemen en kaartje gegeven. Vandaag ook heerlijk genoten van de zon. Even met dochterlief een stuk gewandeld. Nou ja ik gewandeld en zij geskeelerd. Was echt heerlijk. Morgen gaan manlief en dochterlief samen zwemmen, daarna nog een verjaardag.
He bah... Normaal Is de kleine altijd vrij druk.. Zeker savonds.. Maar kan me nu even niet heugen wanneer ik t voor t laatste echt gevoelt heb vandaag en ben aan t porren en schudden maar werkt even niet.. Vind dit zoooo killing he..
Mja ben gewoon snel paniekerig vanwege mn dochtertje dat t fout ging.. Dus mn vriend zei al zullen we bellen. Maar wil ook niet voor lul staan dat t ineens onderweg begint e schoppen ofzo. Dus wacht t nog heel even af.. Iemand tips?? Heb al gesprongen, geport.. Wc geweest.
ohw marieke dat is inderdaad erg vervelend. hopelijk beweegt je kleine snel. heb verder ook geen tips voor je. gebeurt bij mij ook regelmatig dan denk ik bij me zelf als ik kleine niet binnen nu en ... minuten voel bel ik vk maar dan heeft de kleine ineens de hik en begint ook zachtjes te schoppen. succes hopelijk beweegt je kleintje nu weer duidelijk en wordt je gerust gesteld.
Gelukkig uiteindelijk toch even gevoeld. Wel Minimaal dus houd t in de gaten. Als t morgen weer minimaal Is ga ik bellen.
Gelukkig heb je je kleintje een beetje gevoeld. Hopelijk voel hem nu nog wat duidelijker en is je kleintje weer lekker goed aanwezig.
Ja gelukkig heeft ie zich goed gemeld gisteravond laat.. Heb even gezegd dat ie mama niet meer zo mag laten schrikken hahaha
gelukkig maar dat je kleine man weer duidelijk aanwezig is. echt schrikken hoor als je ze zo lang niet voelt.
Goedemorgen Oeh dat was even schrikken Marieke gelukkig heb je de kleine weer goed gevoeld. Wat bij mij vaak helpt is op me zij gaan liggen en even porren. Wat leuk zeg dat je kleine meid zo blij is met de spulletjes! Marie vorige twee bevallingen waren in het ziekenhuis heb toen niets gegeven aan de VK nu bij een thuisbevalling waarschijnlijk wel. Kraamhulp hebben we een bos bloemen gegeven. Happy wat spannend zeg al bijna 37 weken! zullen we ruilen hihi Christien hoe was je avond? Onze oudste dochter is 3.5 en onze zoon is 1.5 Hebben jullie ook al last van nesteldrang? Ik wordt er helemaal gestrest van. Net de kast en commode van zoonlief opgeruimd die moet straks delen met de baby en als ik dan denk aan de dingen die nog moeten gebeuren dan wordt ik helemaal gestrest terwijl het nog maar een paar dingetjes zijn. Net gewoon staan spugen ervan pfff. wordt nog wat als dat zo blijft. Manlief wordt er al kriebelig van hij zegt we hebben nog tijd genoeg joh. Fijne zondag allemaal!
Hier ook met vlagen zon drang om Op Te ruimen. Alles klaar te maken.. Haha maar kan niet zoveel zelf helaas.. Tis weer heerlijk weer!! Genieten van de zonnige zondag
@marieke fijn dat de kleine man even goed van zich heeft laten horen/voelen. Wat een opluchting is dat dan he. @ukkie die nesteldrag check! Mn man moet er wel om lachen. Laatst had ik hele keuken gepoetst, zit ik nog geen 2 seconde op de bank zie ik een streepje op de kookplaat en hup daar ging ik weer 😂 Gister gezellige avond gehad! Maar nu, menn ben kapot. Kan echt niks meer. Zo moe en mn hele lichaam doet zeer. Ach eigen schuld was gister ook wel beetje als een bezetene bezig
@ nesteldrang check heel hevig aanwezig hier. Heb donderdag de ook hele keuken uitgesopt. En probeer iedere dag nog wat te doen. Zijn gelukkig allemaal kleine dingen enige wat echt nog gedaan moet worden en ik morgen echt gedaan wil hebben zijn de ramen aan de buitenkant zemen binnen is nog niet echt nodig .
Ik wil hier rond 36 wk de badkamer een grondige beurt nog geven, lees: mn vriend dat laten doen hahaa Ik wil zoooveel maar kan niks
Nou mn man heeft me waarschijnlijk aangestoken. Hoesten, pijn op de borst, keelpijn, al mn spieren doen pijn en heb verhoging. Als ik even iets niet kan gebruiken is het dit, maar goed even paracetamol genomen en maar weer op bed.