<3 Tienweken afteltopic apr/mei 2016 <3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marievs, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    ohw heerlijk zo'n chaos :D:D kan er wel mee lachen dan. Maar wordt ook gauw te veel idd.

sorry moet even klagen lees gerust er over heen :):p

vandaag echt men dag niet. Voel de hele dag me vervelend, chago, steeds een harde buik en niet goed in men vel (misselijk). Nu ook weer van die zware ongesteldheidskrampen erbij en een mega zeurende rug .... zucht... Daarbij is de kleine vandaag ook te rustig naar mijn mening wel een paar keer gevoeld maar stuk minder dan anders. (ik weet hoort erbij in deze periode ivm minder ruimte enzo) En als de kleine beweegt een stuk zachter dan anders. Woensdag ben ik pas 36 weken zucht hopelijk blijft de kleine tot dan binnen zo niet mag de kleine ook nu direct komen ben deze vaagheid beu ook mijn gechagrijn naar men man toe vind ik echt erg en erger ik mezelf ook aan. Vind het sneu voor hem dat ik steeds zo chago ben.

hopelijk gaat het bij jullie beter.

@christien veel beterschap meid hopelijk knap je snel op.
    @controle woensdag mag ik weer. Ga vragen of ze willen kijken of de ontsluiting verder is dan die 1 a 2 cm. Maar zal ze wel niet kunnen doen.
    @marieke hopelijk geven ze je een datum wanneer ze je kleine gaan halen.

2. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    @ukkie fijn dat alles goed was en de kleine al mooi ingedaald ligt!

@Marieke goed dat je een lijst met vragen hebt. Ik moet ze ook echt opschrijven want van te voren denk ik altijd oh ja dat wil ik vragen en na de afspraak denk ik dan oh shit vergeten haha.

@versiering. Wij hebben alle versiering in huis, slingers, een raamstikker etc. Hoop dat mn ouders ofzo zo lief zijn om de 2 dagen dat wij in het ziekenhuis zijn deze even bij ons thuis op te hangen. Hier wordt het niet door buren ofzo gedaan denk ik, wonen hier allemaal nog maar net dus kennen elkaar amper.

Ik, pff ben er klaar mee. Loop te blaffen als een malle. Gelukkig is mijn man er even uit want die ergert zich dood aan mij gehoest haha. Ik hoest ook heel erg hard hoor maar ja alsof ik het expres doe. En ben zoo moe dacht ga even liggen misschien even slapen maar kan ook niet slapen. Ik ben uitgeput! Sorry voor het geklaag!

3. Oceanna niet leuk je zo voelen. Die krampen enzo heb ik ook zo nu en dan. Word je doodmoe van.

Ga dr niet vanuit dat ik nu al hoor wanneer ze het gaan halen. Alleen al wat meer info zou al fijn zijn..

4. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Ohh oceanna klagen mag hoor! Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt! Ik zit er ook flink doorheen hoor dus snap je helemaal! En dan mensen die zeggen, oh nog maar 4 weken dat is zo kort nog en dan denk ik pffffff

5. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    @Marieke idd een verder plan van aanpak zou al fijn zijn :D

@christien ja idd leuk hè mensen die zeggen ohw nog maar 4 weken daar ben je zo doorheen. Heb soms echt zoiets van loop jij dan ff mijn laatste 4 weken kijken hoe snel je er doorheen gaat. Wel ook met alle klachten rn voor afgaande zorgen erbij. Zucht ben zulke opmerkingen zo moe.

Weltrusten allemaal poging doen om te slapen. Succes iedereen deze nacht:)

6. Slaap lekker! Duimen op een goede nacht

7. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Slaap lekker meiden! Idd hopen op een betere nacht voor ons allemaal!

8. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Sterkte meiden hier vandaag ook een wat mindere dag wil graag aan de poets maar me rug en buik doen zeer zit moed te verzamelen om te beginnen haha.

9. En hoe hebben we geslapen?
    Hier weer bagger.. Heb ook ineens pijn in mn oor, dat mag nooooit!!
    Zonnetje is ook ver te zoeken dus word een saaie dag denk ik

10. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Slapen is een optie veel wakker geweest en totaal niet uitgerust wakker worden. Vannacht besloot de kleine ook ineens lekker druk te worden en het ademen nog maar eens goed te oefenen. Kleine had steeds de hik.:) nu ook weer lekker druk met draaien. Later vanmiddag maar wat rusten op de bank.

Ahh oorpijn is echt verschrikkelijk. Hopelijk gaat dat snel over bij je. Je hebt al genoeg.

11. Boeboetje

Boeboetje Actief lid

24 jun 2015
    140
    0
    16
    Overijssel
    Hier opzicht wel goed geslapen, ondanks de bi. Wordt wel wakker bij elke draai die ik maak en het kraakt en knakt ook zo heerlijk in mijn bekken/rug.
    De zon is hier ver te zoeken terwijl het gister zo mooi weer was. Heb heerlijk mijn voortuin gedaan in het zonnetje. Dus vandaag even helemaal niks doen..

Ik tel ook de dagen/weken af hoor.. ben er in mijn hoofd ook helemaal klaar voor dat de kleine komt :)

Sinds vrijdag (geloof ik) heb ik een buikband van Anita binnen, nou wat een verademing! Moet hem niet de hele dag om hebben want het knelt toch wel een beetje als ik langere tijd zit. Maar in de avond zoveel minder last, heerlijk!

Morgen eindelijk weer een echo en mijn vriend is de hele dag vrij, eindelijk even wat tijd om wat leuks te gaan doen.

En wat brengt jullie dag vandaag? :D

12. Boeboetje wat fijn dat die band dus zn werk doet! Leuk morgen echo &#128522;

Ik wil zon!!!!!
    Haha

Hier echt een offday. Mn kop zit vol, mn oren gaan steeds meer pijn doen.. En hebben geen plannen. Van mij mag t wel morgen zijn

13. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Oh bah Marieke niks aan je zo ellendig voelen. Beterschap.

Boeboetje, lekker weer was het gisteren he. Heerlijk hoor de voortuin gedaan.
    Wat fijn dat de band goed helpt.
    Oh en spannend morgen echo. Hopelijk is alles gewoon weer goed en ligt de kleine ook goed.

@slapen, vannacht weer redelijk geslapen. Ben wel meestal rond 12 uur en 3 uur wakker en nu kwam dochterlief ook nog een keer. Maar ja hoort er bij.

@nesteldrang, vanochtend weer druk geweest met het huishouden en de badkamer maar onder handen genomen. Alle tegels afgenomen enz. Altijd zo'n werk he. Maar ja is het voor straks wel weer lekker fris.
    Zat me vandaag ook te bedenken dat de natuur dat eigenlijk helemaal niet slim gedaan heeft, dat je nesteldrang krijgt als je eigenlijk niet zo heel veel meer kan haha.

@Oceanna, lekker rustig aan doen vandaag.

Ik lig nu ook op de bank. Ben wel klaar voor vandaag. Alleen straks nog even eten koken.
    Dochter heeft vriendinnetje te spelen, die spelen altijd heel leuk en lief samen dus kan ik even rusten haha.

14. Hihi je bent er maar druk mee..

Natuur is maar een raar iets idd!

15. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemorgen.

Net weer bij de VK geweest en alles was gelukkig weer goed.
    Voel me ook nog goed, nou ja wel moe vandaag door slechte nacht, dus ga zo even op de bank slapen denk ik.

Vanmiddag ga ik met dochter naar de stad om samen te lunchen even nog samen iets leuks en gezelligs doen. Ze heeft er helemaal zin in.

16. Happy wat fijn dat alles goed was!

Ik ben ook al zo bezig met, nog even veel aandacht voor mn meisje, terwijl ze pas 2,5 is haha maar
    Toch. T idee dat ze me strax moet delen vind ik zelf beetje eng. Heel stom. Net of ik haar geen aandacht meer kan geven ofzo met een baby erbij..

17. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    @happy fijn dat alles goed was bij de vk. Fijn ook dat jij je nog goed voelt! Veel plezier vanmiddag met je dochter.

@marieke kan me dat gevoel wel voorstellen hoor. Nu nog maar even lekker wat extra aandacht geven dan!

Gister even geen bericht van mijn kant. Gaat hier niet zo goed. Gister ochtend beetje ingestort. Gesprek gehad met psychiater van de pop-poli. Moet nu standaard elke nacht slaapmed nemen zodat ik hopelijk een beetje slaap. Ze kunnen nu verder nml weinig voor me doen. En zo hopen dat ik iig aankomende 2 weken nog een beetje door kom.

Daarnaast ben ik stuk zieker geworden. Zou vandaag afspraak hebben met vk maar dus afgebeld. Ze belt me vanmiddag nog terug voor een afspraak te maken dat ze me thuis even komen controleren. Verder moet ik oppassen want mn koorts mag niet boven de 38,5 uitkomen en vanochtend met wakker worden was hij 38,3.

Hoop dat het ziek zijn snel opknapt want zonder dat ging t al niet zo lekker en dan nu ook nog dit erbij. Voor nu lig ik dus gewoon totaal op bed en op de bank en blijven we maar gewoon rustig ademhalen &#128521;

18. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Oei christien hopelijk wordt het snel beter ziek maar goed uit en hopelijk zakt je koorts weer.

19. Christien wat ontzettend naar dat je je zo voelt en ook nog eens ziek bent! Dikke knuffel!
    Is er een reden dat je koorts niet boven de 38.5 mag komen?

20. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Dank jullie wel dames!

Waarom die koorts niet hoger mag weet ik niet precies maar zei mn vk en dat ze dat niet willen met de zwangerschap

Deel Deze Pagina