Ik heb t 15 min volgehouden in de zon. Toen begon ik op Te zwellen met vocht dus maar weer bank gaan hangen haha Ik word ineens zenuwachtig voor morgen. Naar de gyn met mn waslijst aan vragen. Baal dat mn ma niet kan oppassen dus mn dochter moet mee. Maar zoet houden met koekjes ofzo 😇 Ben benieuwd of ik hoor hoe en wanneer we gaan bevallen enzo..
Morgen! Iedereen geslapen? En nog Plannen? Hier redelijk geslapen. Vanmiddag naar de gyn met Mn waslijst aan vragen.. Ben heel Benieuwd..
Goedemorgen, Oceanne het rommelt toch wel aardig steeds bij jou of niet? Hoe gaat het nu met de harde buiken? Marieke hihi fijn dat je het ook herkent. Succes vandaag bij de gyn. heb je al je vragen opgeschreven anders zul je zien dat je de helft vergeet haha. Marie waar haal jij al die energie vandaan zeg haha. Christien fijn dat het ietsje beter met je gaat en lief dat je moeder vandaag komt helpen! Fijn dat alle controles goed waren bij de vks! En inderdaad niet erg toch als je een voorkeur heb? Bij ons zijn er maar 2 en heb de hele zwangerschap maar 1 vk gezien bij de intake alleen de andere maar ze zijn allebei heel aardig gelukkig Gisteren heerlijk naar mijn ouders gewandeld wonen vlakbij maar heb er een half uur over gedaan kan amper lopen nu die kleine zo ver naar beneden lig. Heerlijk in de zon genoten daar van de kids die buiten aan het spelen waren. Vandaag komt een vriendin met haar 2 dochtertjes 1 is net een maand oud zo lief zou bij haar op kraamvisite gaan maar ze zegt ik kom wel naar jou joh is voor jou veel makkelijker
Vannacht veel eruit geweest voor de wc. Ben vanochtend weer wakker geworden met harde buiken en wat krampen is niet echt erger geworden tot nu toe maar blijft wel steeds zeuren. Heb ook het gevoel als ik opsta dat er iets op knappen sta. Maar goed dat kan weer over gaan of een paar dagen blijven hangen ik blijf optimistisch wie weet komt de kleine binnenkort maar kan ook zijn dat de kleine nog een tijdje blijft zitten. We wachten het rustig af . Succes vandaag bij de gyn Marieke hopelijk kunnen ze je wat antwoorden geven. Laat het ons weten hoe het is gegaan. Wel fijn dat je vriendin naar jou komt ukkie kan je alvast een keertje genieten van een kleintje . @plannen niet echt veel beetje rond lopen en hangen. Misschien wel bevallen wishful thinking een beetje. We zien het wel.
Oo dat is lekker dat ze bij jou komen hihi scheelt Je alweer. Heb alles in de notities van mn telefoon gezet wat ik wil vragen dus hoop dat ze de tijd heeft hahahaa. Dat rommelen begin ik te herkennen. Gisteravond ook krampjes en zelfs in mn rug.. Niet fijn. En vannacht toen ik wilde gaan verliggen ineens mega steken onderin, was even bang dat er iets losscheurde ofzo van binnen, zo Voelde t. Maar daarna geen last meer gehad.. Nu de tijd uitzitten tot 15.00u
Dat voelt af en toe best eng aan hè die steken. Gelukkig heb je vandaag ook gelijk een afspraak kan je het aangeven bij de gynaecoloog. Misschien was het verder indalen van de kleine. Succes straks
@oceanna blijft maar rommelen bij jou he? Ben benieuwd hoe lang die kleine van jou nog blijft zitten. @ukkie heb je het gezellig gehad met je vriendin en haar kids? Heerlijk even knuffelen met zon ukkie @marieke hoe was het bij de gyn? Al je vragen kunnen stellen en beantwoord? Hier vanochtend de vk aan huis geweest. Controles van mij en de babt waren goed. Baby is nog niet helemaal ingedaald, ligt er al wel mooi voor. Hier met heeeele kleine stapjes ietsje beter maar nog steeds alleen op bed en op de bank. Vooral het hoesten maakt me gek en dat doet overal zon pijn! Hopelijk knap ik snel helemaal op en kan ik nog even goed bijkomen voordat die kleine eruit moet!
het blijft idd maar door rommelen hier ben zelf ook heel erg benieuwd hoe lang onze kleine binnen blijft. Vaderlief vindt dat de kleine maar buiten moet komen spelen. @christien bij jou schiet het ook niet zo op he met ziek zijn. Kan me best voorstellen dat je het hoesten beu bent en dat alles zeer doet daardoor. hopelijk blijft je kleintje lang genoeg binnen zodat je eerst goed kan opknappen zodat je niet ziek aan de bevalling moet beginnen. @marieke erg nieuwsgierig hoe het gegaan is bij de gyn.
Hier een super fijn gesprek gehad bij de gyn. Beleid is rond de 38 wk halen.. Mocht de groei en waardes enzo allemaal goed zijn en t insuline gebruik nog te doen zijn, dan zelfs tussen 38 en 40wk maar niet langer. In mijn geval verwacht ie dat het tussen de 38 en 39 wk zal zijn. 1 april krijgen we dan de datum. Dan heb ik weer controle. Weer uitgebreide echo gehad en alles was goed. Hij loopt precies op de middelste lijn mee met groei. En word nu 2615gr geschat. Netjes dus voor dit termijn. Koppie nog steeds wat klein en buikje liep wat voor maar dat zou de suiker dus kunnen doen. Maar nog niet schokkend ofzo. Niertjes waren gelukkig goed. Hij zag iig geen afwijkingen. Kleine was ook al netjes ingedaald. Al lag hij nog niet vast. Dit waren ook die steken en krampen enzo geweest Moet 1 april naar divas en naar gyn maar krijg nog een afspraak Met de kinderarts over t beleid voor de kleine na de bevalling. Al met al dus eindelijk antwoord op mn vragen 😊 _________________
Vervelend zeg dat je weer last hebt van harde buiken Oceanna. Wat fijn Marieke dat je nu meer duidelijkheid hebt gekregen! En dat alles goed is met de kleine natuurlijk Gisteravond had ik ook voor het eerst van die pijnlijke steken onderin, kon er niet eens van zitten dus maar vroeg op bed gegaan dat scheelde een stuk. Vandaag nog geen last van gehad gelukkig. Mijn moeder was vandaag weer op visite met een vriendin, we zijn weer erg verwend met allerlei spul voor de baby. Zo leuk!
Fijn Marieke dat je nu meer duidelijkheid heb. Is weer een zorg minder. @boeboe minder prettig van die steken. Wel leuk zulke visite. @harde buiken begin eraan te wennen voornamelijk rechtop zitten is soms vervelend
Fijn dat je een fijn gesprek hebt gehad Marieke! Spannend wat ze zeggen 1 april. @boeboetje wat leuk dat je lekker verwend bent! Altijd leuk al die babyspulletjes waar mensen mee aankomen hihi.
Inderdaad nog even Marieke als os mijn even een stuk ingekort heb blijkbaar al vanaf vanochtend gebroken vliezen. Ik wordt uiterlijk woensdag ingeleid mocht er daarvoor niets gebeuren. Woensdag ben ik namelijk precies 37 weken. Al dat gerommel was dus toch niet voor niets
Huh.. En je mag maar 48u ofzo met gebroken vliezen lopen toch??ivm infectie gevaar?? dat werd mij iig altijd verteld. Jeetje afwachten dus
Ivm infectie gevaar zou ik dan iedere dag terug moeten komen voor ctg maar ik wil zelf liever blijven nu Echt het zekere voor het onzekere nemen en dan liever in het ziekenhuis zijn hebben ze het eerder in de gaten.
Oo je bent nu wel in t zh?? Sorry dacht dat je thuis was.. Spannend hoor! Ik zou ook daar willen blijven dan! Hier net even de groei echo van gister goed bekeken. We krijgen wel een raar kind volgens mij haha Ben nu 35 wk: Hoofdje ligt op 32 wk en 2 dg Buikje op 37 wk (kan door suiker komen) En de beentjes.. Jaja meneer heeft benen van nu al 38 wk en 3 dg!!! Nou teken dat uit en je krijgt een vreemd kind toch haha
Spannend Oceanna! Even afwachten dan! Over een paar dagen ben je mama! Haha Marieke! Ik moet wel lachen om je 'gekke' kind! Ik krijg precies een tegenovergesteld kind als die van jou! Hoofd is 3 weken voor op groei, buikje 1,5 week voor op groei en benen kloppen precies met het aantal weken dat ik zwanger ben! En toch worden het pracht kinderen, kan niet anders 😁
Hahahaha ja echt ik zie mn kind echt als alien! En dan denk ik aan de reclame van vroeger: wat een leuke kinderen! Hahahahaha Aaaah zal vast een heel lief kind zijn 😉 Mn dochtertje had ook een klein koppie maar die had dan ook korte beentjes en een groter buikje volgens meering toen haha nou dat heb ik toen eens uitgetekend.. Gelukkig zag ze er heel gewoon uit toen ze er kwam hahaha