<3 Tienweken afteltopic apr/mei 2016 <3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marievs, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kijk dat is ideaal dat je nog geen oppas nodig hebt. Moet zeggen dat ik dat nu best lastig vind. Onze dochter is hooggevoelig en kan heel slecht tegen nieuwe dingen en spanningen enzo. Dus vind t niks dat ik straks paar dagen daar lig en mn dochtertje niet bij mama kan zijn. Ze hangt momenteel door alles heel erg aan mij. Snachts nachtmerries en dan moet ze bij me liggen. Doodsbang dat mama weg gaat. Dus dat word nog wat.

Hier dus ook weer een ks, mn dochtertje is door een spoedks gekomen en daardoor heb ik een trauma gekregen dat ik nu dus weer een ks wil. Wil dat nooooit meer meemaken zoals t toen ging.

Als je naar de site gaat kan je op gebruikersinstellingen drukken (links boven in t grijze balkje)
    Daar kan je dan zien bij je onderwerpen waar jij op hebt gereageerd of er reakties zijn. Gaat een stuk sneller dan steeds t topic op te moeten zoeken haha

2. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    Ja dacht al dat moet makkelijker kunnen ;)

Snap dat het lastig is met je dochtertje! Lijkt me heel vervelend als ze bang is 's nachts en je weet dat je er nie voor haar kunt zijn. Gelukkig maar voor een paar dagen. Jou vriend/man slaapt gewoon thuis dan of hoe los je het op? Dan lig je helemaal alleen in het zh. Weet niet hoe dat in zijn werk gaat...

3. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    Heb gekeken maar kan het nog steeds niet vinden. Gebruikersinstellingen kan ik wel vinden. Dan staat er aan de linkse kant een hele rij dingen maar kan daar deze topic niet vinden. Ik zal er wel overheen kijken ofzo :S

4. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Gezellig dat je mee komt praten. Ik woon in halsteren dus helaas niet echt dichtbij is een klein uurtje rijden naar Tilburg. Wel leuk om nog een Brabantse te ontmoeten.

tip voor topic Bovenaan het topic staat onder tops daar kan je je dan abonneren op het topic als dat gedaan hebt kan je steeds bij gebruikersinstellingen zien of er nieuwe berichten zijn. Je kan ook via daar steeds een melding via mail laten komen maar dat is mss niet handig.

Heb nu net voor de nacht slaap en pijnstilling gekregen. Dat spuiten ze dan heerlijk in je bovenbeen spier. Dat doet zeer mast goed ben soms ook beetje bang voor naalden. Hopelijk kan ik vannacht slapen kan van deze spuit ook gebeuren dat de bevalling Door gast zetten omdat ik heerlijk ontspannen ben. Maar voor nu wil ik het liefst slapen vorige nacht maar 2.5 uur:$:D

5. Mn vriend blijft gewoon thuis idd. Overigens sliep hij ook gewoon thuis bij mn dochtertje haar geboorte hoor. Hoorde pas later bij vrienden dat hij ook mocht blijven haha maar vond ik niet zo nodig eigelijk.. Plus heb een hond thuis zitten haha

Aiii geen fijne spuit dus! Schijnt dat je daar wel goed op slaapt wat ik her en der hoor. Dus slaap lekker!
    Hier ook nog altijd bang voor naalden hoor. Ondanks ik mezelf
    Elke dag spuit. Al zijn dat kleine naaldjes. Maar kan nu al tegen infuus en ruggenprik opzien

6. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    Ik durf het bijna niet te zeggen maar het lukt nog steeds niet om me te abonneren op dit topic... Echt erg. Meestal ben ik niet zo slecht in dit soort dingen en heb ook echt een half uur gezocht :(

7. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    Jeujj m'n banner is wel gelukt! Toch nog iets wat lukt haha...;)

8. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    HET IS GELUKT!!! En het was heel simpel haha (schaam schaam)
    Ik was allemaal naar het woordje tops aan het zoeken maar denk dat dat tools moest zijn Oceanne? Maar het is gelukt eindelijk... :D

9. Goed zo! Haha als ik bij iemand reageer dan staat ie automatisch als abbo bij mijn gebruikersinstellingen. Maar miss moet je dat instellen dat dat automatisch gebeurd ofzo..

10. &#128557;&#128557;&#128557; wat een nacht... Ik kan al sinds gister niet meer staan, zitten, liggen van de pijn in mn bekken/rug..
    Daarbij last van krampen..

Maar t ergste is nog wel Mn dochter.. Die kwam toen we naar bed gingen en zoals ze zich nu gedraagt heb ik dr nog nooit meegemaakt.. Ze wil alleen maar boven op je liggen.. Anders is t huilen huilen huilen.. Krijg er ook geen zinnig woord uit wat er nou is.
    Maar ik hield t niet meer vol om haar steeds bovenop mn borst of armen te hebben dus heb voor t eerst Mn vriend wakker gemaakt.mn. Dochter bleef maar huilen.. Nu ligt ze dus bij hem op de borst en is stil.. Ik ben kapot.. Ben zoo moe maar kan niet slapen door de pijn nu.. Plus dat mn vriend nu zn apneu apparaat niet op kan ivm Mn dochter dus die maakt me een herrie.. &#128557;&#128557;

Sorry einde klaagzang

11. Boeboetje

Boeboetje Actief lid

24 jun 2015
    140
    0
    16
    Overijssel
    Welkom Manon! Altijd gezellig nog meer mensen die mee kletsen. Ik woon ook niet in de buurt.. woon in Overijssel.

Over dat rommelen. Dan rommelt het bij mij ook al een week ofzo haha. Inderdaad van die menstruatiepijntjes en die steken dan onderin en zo nu en dan een harde buik tussendoor.

Wat vervelend zeg Marieke, zo kun je natuurlijk helemaal niet tot rust komen :(

Hoop dat de spuit heeft geholpen voor je Oceanna, wat slaap doet soms wonderen.

12. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Jeetje meid wat een slechte nacht voor je. Ik heb zelf 11 uur geslapen op die spuit. :) ben er nog een beetje duf van :D

Ik bedoelde inderdaad tools ik reageer via mijn telefoon en die autocorrectie is best irritant sorry dat je zo lang heb moeten zoeken.

13. Nou zou bijna ook voor zon spuit gaan foei! Nu net nog even kunnen slapen gelukkig.

14. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik kan je geen ongelijk geven dat je er ook 1 zou willen. Misschien vragen aan de gyn of het een keertje kan mag je een nachtje in het ziekenhuis huis slapen maar wel uitgerust wakker worden. Zeker als je al zo vermoeid bent. Fijn dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen.

15. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    Wat vervelend dat je zo slecht slaapt Marieke. Zou je niet een keertje in een ander bed bij jullie thuis kunnen slapen? Dat je dochtertje bij je vriend slaapt? Kun je tenminste 1 nacht een beetje slapen/rusten.

16. Nog 3 weekjes volhouden. Ander bed slapen heeft denk ik geen zin, mn vriend hoort haar niet uit zichzelf, die heeft slaapapneu en zon apparaat ervoor dus is heel diep in slaap. Dus die hoort niks.

Ze is erg aanhankelijk naar mij toe momenteel dus ben bang als ik helemaal ergens anders ga slapen ze helemaal over dr toeren raakt. Ze moet t strax al 2/3 nachten zonder me doen.. Ze voelt denk ik gewoon aan dat er iets staat te gebeuren en daar kan ze niet mee omgaan

17. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Welkom Manon! Gezellig dat je mee komt kletsen.

@boeboetje leuk ook uit overijssel? Waar ong uit overijssel kom je? (Als je niet wilt zeggen snap ik hoor)

@marieke jeetje meis wat een nacht en wat vervelend dat je zon pijn hebt! Als je zon last blijft houden en die nachten zijn zon ramp idd geen slecht idee om met je gyn te overleggen over een nachtje in het ziekenhuis. Snap dat dat niet makkelijk is ook om de situatie met je dochtertje, maar je moet nu ook wel even aan jezelf denken! Je moet straks nog een bevalling doen plus alle slapeloze nachten daarna. Mij heeft dat nachtje in het ziekenhuis ook geholpen.

@oceanna wat lekker dat je zo lekker hebt geslapen op die spuit! Hoe gaat het nu? Nog erg onrustig of nu wat rustiger?

Hier vannacht gelukkig redelijk geslapen. Hoest nog wel veel en moet daarvoor echt overeind komen, maar het hoesten zelf doet minder zeer. De pijn in mn ribben tja die blijft wel maar goed ik probeer een zo'n comfortabele mogelijke houding te vinden dat ik zo min mogelijk pijn heb. Maar het gaat in kleine stapjes vooruit en daar ben ik allang blij mee!

18. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Marieke, wat naar zeg zo'n slechte nacht. En ik begrijp heel goed dat je er voor je dochter wilt zijn, maar als je er aan onderdoor gaat heeft je dochter ook niks aan je. Dus denk ook een beetje aan jezelf ook al is dat soms lastig.

@Christien, fijn dat de nacht in het ziekenhuis je geholpen heeft. Hopelijk houd je het nu nog even vol en ben je snel weer fit.

@Oceanna, heerlijk he die spuiten. Heb die bij mijn vorige zwangerschap ook gehad en sliep er prima op. Hopelijk blijft het nog even rustig en mag je met 37 weken bevallen en lekker snel weer naar huis met de kleine.

19. Christien ja zal er eens over nadenken. Fijn dat je wat vooruit gaat. Al is t met kleine stapjes.

Jammer dat t geen mooi weer is he.. Net even stukje over de posbank gereden en mn vriend en dochtertje even buiten gerent.. Maar t was regenachtig helaas..

20. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Die spuit was idd erg lekker. Heb nu een andere kamer gekregen met normaal bed ipv een bevalbed. Het rommelt een beetje maar blijft verder rustig. Ga vanavond eens vragen wat ze verder kunnen doen want morgenochtend zijn mijn vliezen 72 uur gebroken en infectie gevaar wordt dan groter. Maar ik ga er vanuit dat ze woensdag pas echt wat gaan doen.

Deel Deze Pagina