<3 Tienweken afteltopic apr/mei 2016 <3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marievs, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie ben benieuwd wat eruit komt qua urine dan!

Tot gisteren waren vooral mn ontbijt waardes te hoog idd. Ik at altijd 2 boterhammen en voor 2 wk terug eens kwark geprobeerd. Maar daar prikte ik toen ook te hoog op dus had geen zin.

Nu vandaag toch maar weer eens kwark genomen ipv brood en ineens is mn waarde nu super en na mn lunch helemaal goed. Moet zelfs oppassen dat ik zo niet in een hypo raak.
    Dus morgen even afwachten wat t doet en of ik nog bellen

2. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Ik heb afgelopen weekend dat bedzeil uit het kraampakket op bed gedaan, pfff wat een drama... Zweet me rot 's nachts..

Spannend zeg oceanna wou wel dat t hier ook al zover was..

Hier is m'n moeder vandaag langs geweest om de bekleding te maken voor het wiegje dat ik beneden in de woonkamer wil hebben, heeft m'n vriend vroeger ook in gelegen.. t is nog niet helemaal klaar maar wauw wat wordt t mooi.. Nu nog een klein wondertje erin..

Vanavond ga ik zwemmen met een vriendin, is alweer een paar weken geleden dus ben benieuwd hoe t gaat.. Nu rugpijn dus hoop dat dat wat verlicht wordt door het zwemmen, vriendin is 25 weken zwanger en heeft veel last van haar bekken dus zal voor ons beide vast goed zijn. Verder heb ik vandaag alle kleertjes gewassen, moest nog steeds. Morgen de vluchttas maar eens in gaan pakken!

Zal vanavond even via tablet reageren op iedereen nu via de telefoon lukt dat niet echt en m'n geheugen is echt een zeef..

Xx

3. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik had over dat bed zeil een strandlaken gelegd en daar overheen men beddengoed heb toen niet meer zo hard gezweet. Ik heb ook een oude wieg degene waar ik zelf nog in heb gelegen. Met nog de oude bekleding erop.
    Veel plezier met zwemmen lijkt me heerlijk.

Oei Marieke gaat bij jou ook niet echt lekker hè meid.
    Nog een paar weekjes.

Hierbij ook een foto van ons wiegje.

4. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.120
    294
    83
    Oh.... Chocolade..... I love you... Waarom ben je zo slecht voor ons...

5. Simmer o echt? Dan laat ik dat zeil mooi weg hahaha heb t nu al zo heet snachts zonder dat ding hahaha

Have fun met zwemmen! Zwemmen en bekkenproblemen werden mij door therapeut afgeraden trouwens. Omdat je in t water er niks van merkt. Maar als je eruit komt je lichaam een klap kan krijgen waardoor de bekkenklachten erger worden.

Wat een lief wiegje oceanna!! Hier gaat t meteen in ledikantje. Vind wiegje ook wel schattig maar heb ik niet haha.

Marvies hahaha chocolade is zooo lekker!!! Toen straks nog moeten nemen omdat ik idd in een hypo was beland..

Maar normaal is t voor mij
    Momenteel helemaal vergif.
    Nu was mn waarde na t eten weer te hoog hahaha wat een vreselijk kansloze dag was dit weer.
    Nu de nacht nog.. Bah bah.
    Blij als t morgenvroeg is

6. Suc6 vandaag oceanna!!

7. Boeboetje

Boeboetje Actief lid

24 jun 2015
    140
    0
    16
    Overijssel
    Lijkt mij ook leuk een groepje als de kleintjes er allemaal zijn straks!

Wat een schattig wiegje Oceanna. Heel veel succes vandaag! Ik zit al in spanning haha

8. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Oceanna, heel veel succes vandaag, hopelijk had je voldoende ontsluiting om meteen ingeleid te worden.
    En wat een leuk wiegje. Mooi ook dat jij er zelf nog ingeslapen hebt.

@Rest sorry, weet het niet meer. Gisteren drukke dag gehad.
    Vandaag weer heel moe. Dus toen Janna op school was weer lekker naar bed gegaan. En rond 11 uur opgestaan om te douchen en haar weer op te halen.

9. Lekker hoor happy! Hier ook nog even op de bank gelegen toen mn dochtertje op bed lag..

10. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    Hallo...
    Gister druk maar leuk dagje met een vriendin gehad dus niet gekeken hier. Vind het wel lastig om nou op iedereen te reageren want ik vergeet steeds wat iedereen schrijft. In het begin dacht ik kan niet van de zwangerschap komen maar nou is mijn vergeetachtigheid zo erg dat ik er niet meer omheen kan ;)

Ik heb ook nog steeds dat zeiltje niet op mn bed. Misschien ben ik er straks te laat mee. Maar heb steeds het vermoeden dat ze toch niet spontaan komt. Heb nou aankomende vrijdag een afspraak in het zh om over een ks te praten. Heb besloten dat ik voor een ks ga en niet voor een stuitbevalling. Ben heel erg benieuwd of ik dan een datum ga horen (doen ze in het zh waar ik kom tussen week 39/40) en of je daar zelf ook een heel klein beetje inspraak in krijgt. Mijn zusje is namelijk jarig als ik 39 weken ben.

Leuk trouwens dat sommige wiegjes hebben waar ze zelf of andere familie nog in geslapen hebben. Wij hebben geen wiegje. Wel een co-sleeper. Zijn er nog meer mensen die die hebben? En voor daarna gewoon een ledikantje.

Welkom Simmer trouwens ;) Gezellig!

11. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    En succes Oceanna!

12. Nonnie hoop voor je dat je dan een datum krijgt!

Hier geen co sleeper. Heel
    Misschien gaat ie eerste dagen in kinderwagenbak op onze kamer.. Tot ik hersteld ben van ks. Maar daarna zo snel mogelijk, miss dus echt meteen al, in eigen ledikant op eigen kamertje.

13. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Nonnie spannend zeg als je een datum te horen krijg! Wij hebben nu voor het eerst een co sleeper omdat ik dit keer bv wil proberen &#9786;

OCEANNE SUCCES VANDAAG!!!

marieke vervelend dat je waardes zo schommelen hopelijk snel duidelijkheid!

Marie haha bij de vorige 2 was ik verslaafd aan chocolade nu krijg ik er zon vieze na smaak van dus eet het bijna niet.

Bedzeiltje daar kan ik echt niet op slapen dat gekraak en gezweet heb het zo al warm zat in bed. Bij de andere 2 ook niet op bed gehad was ook niet nodig achteraf haha.

Urine ga ik morgen laten controleren had geen bakje meer &#128528;

14. Boeboetje

Boeboetje Actief lid

24 jun 2015
    140
    0
    16
    Overijssel
    Zelf krijg ik ook moeite om alles te onthouden, dus sorry als ik niet op iedereen reageer!

Hier geen co-sleeper, wel een wiegje voor in onze kamer omdat ik bv wil gaan geven vind ik het wel praktisch als hij lekker bij ons kan liggen.

Spannend Nonnie, zou wel fijn zijn als je een datum krijgt lijkt mij. Dan kun je daar lekker naar toe leven :)

Bedzeiltje heb ik nog niet op bed liggen stomme kraakdingen :D en ik heb het al zo vreselijk warm 's nachts terwijl mijn vriend onder twee! dekens ligt en het nog koud heeft haha.

Mijn buik is ook weer lekker gegroeid :D
    10391513_1012044985497632_928760902140480113_n.jpg

15. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    Ja indd spannend! Vind zoiezo een ks wel spannend, blijft toch een buikoperatie...

Ik heb ook een co-sleeper omdat ik bv wil gaan geven. Lijkt mij heel erg handig maar dat moet nog blijken. Mijn zusje had bij haar 2e kindje ook een co-sleeper en is er heel erg over te spreken.

Mooie buik heb je Boeboetje.

Een vriendin van mij maakt elke maand een foto van mij in hetzelfde jurkje (jurkje kan wel weg na de laatste foto want ik paste er de laatste keer al bijna niet meer in haha) Maar het is wel een leuk resultaat. Soms denk ik dat ik een maand bijna niet gegroeid ben en is het verschil echt groot.

16. Mooie buik boeboetje!!

Hier maak ik geregeld fotos hahaha hier mn laatste

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,7 KB
      Weergaven:
      0
  17. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    Volgende probleem ik probeer een foto te sturen maar moet nog even uitzoeken hoe...

Bijgevoegde bestanden:

18. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    Het is dus wel gelukt alleen deze moest eerst :D

19. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6