<3 Tienweken afteltopic apr/mei 2016 <3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marievs, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeboetje

Boeboetje Actief lid

24 jun 2015
    140
    0
    16
    Overijssel
    Geweldig al die bolle buiken!!

Ik ben ook zo benieuwd..

2. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Wat leuk die foto's van jullie buiken! Prachtig! Zal vanavond of morgen ook weer even een foto maken.

Gister helemaal kapot na het zwemmen, heerlijk geslapen en maar 2x nr de wc geweest vannacht.. Wat een verschil met de nachten ervoor zou bijna iedere avond gaan zwemmen ;)..

Hier voor boven een wiegje van Mp waar je een cosleeper van kan maken en voor beneden dus het familiewiegje van m'n vriend. Vandaag heeft m'n moeder alles af gemaakt, ik heb de was klaar dus op de vluchttas na is alles klaar voor de kleine...

Lukt geloof ik niet om 2 foto's in 1x toe te voegen en om de foto te draaien, maar dit is de wieg voor in de woonkamer..

Spannend dat je misschien een datum krijgt voor een ks, lijkt me ook wel weer fijn om te weten waar je aan toe bent..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,9 KB
      Weergaven:
      1
  3. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    En dit wiegje moet op onze slaapkamer komen, 1 zijkant is door de vorige eigenaren doorgezaagd en er zitten nu schuifjes en scharnieren op waardoor je die naar beneden kan klappen als co sleeper.. Hoop dat t wat werkt..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,8 KB
      Weergaven:
      2
  4. Aaah ook al zo schattig!

5. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Wat een mooie buiken allemaal.
    Hier is alles goed alleen zo moe. Gisteravond rond 10 uur gaan slapen werd rond 00.15 wakker Mmm wil niet eruit hoef niet te plassen 00.25 toch maar wel gegaan. Ga terug in bed liggen en jahoor de rest van men vliezen breken snel terug naar de wc is de kleur geel:$:$ gelijk op de bel gedrukt ctg gekregen en alles was goed met de kleine. Rond 1 uur er weer afgehaald. Zegt vk ik kom rond 4 uur terug voor Nog een ctg. Nou dat werd een stuk eerder 2.10 buikkrampen niet normaal weer ctg alles goed met kleintje rond kwart voor 3 toucheren mevrouw u heeft 4cm ontsluiting :D oké. We gaan u naar een andere kamer brengen is er iemand die u wilt bellen. Ja men man!. Die kwam zsm naar me toe net op het moment dat ze een andere kamer hadden gevonden voor me waar ik naartoe kon. Heerlijk even in bad gezeten veranderen men weeën naar rugweeën ik hield het niet meer. Vraag om pijnstilling. Weer toucheren rond 5 uur 6cm ontsluiting. Rond half 6 naar beneden voor ruggenprik kom om 6 uur terug op de kamer 8cm ontsluiting. Vk zegt kom rond 8 uur weer iemand kijken voor ontsluiting. Rond 8 uur nieuwe vk natuurlijk oké maakt niet mevrouw u zit op 10cm we wachten op de persdrang en dan mag u. 9uur eindelijk kleine ver genoeg naar beneden om te gaan persen. Om 10.31 is onze kleine meid dan eindelijk geboren met de naam Jayna Geraldine. We zijn dolblij. En ze doet het ontzettend goed.

6. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Wauw oceanna gefeliciteerd!

Ik reageer heel slecht op anderen en ben even heel egoïstisch. Kopieer hier even update die ik naar bekenden heb gestuurd vandaag.

Gaat niet zo goed hier. Ziekenhuis in en uit. Gekneusde ribben en gister ineens zon pijn in ribben met spoed naar ziekenhuis omdat ze bang waren voor klaplong. Gelukkig niks geks gevonden maar ja de pijn blijft. Vannacht slaap ik ook in ziekenhuis zodat ze wat aan pijnmedicatie kunnen doen en dan morgen verdere plan van aanpak bespreken.

Nu dus in auto naar ziekenhuis. Ben helemaal op!

7. Woww wat goed oceanna!! Gefeliciteerd!! Met mama ook
    Alles goed? Mogen jullie ook al naar huis of moeten jullie blijven vanwege toch 37 wk?

Mooie naam! Ze zal wel klein zijn of valt
    T mee?

Christien he bah dat is niet fijn! Logisch dat je geen puf hebt om te reageren. Hoop voor je dat ze de kleine gaan halen nu je 37 wk bent.. Bedoel.. Je moet er zelf niet aan onderdoor gaan natuurlijk.. Sterkte!

8. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Wauw oceanna gefeliciteerd!! Mooie naam! Hoop dat je snel thuis kan genieten van jullie kleine meid!!

Christien sterkte! Hoop voor jou dat ze snel een beleid bepalen hoe nu verder omdat jij t nu zo zwaar hebt!

9. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.119
    293
    83
    Pff wat een dag. Hij is gelukkig bijna voorbij. Vandaag weer veel last van krampen en rugpijn gehad. Allemaal voorwerk, maar irri is het wel. Ook veel harde buiken terwijl ik weinig doe.

Hij doet de opleiding werkvoorbereiding Ukkie. Hij zit nu het examen te maken. Hopelijk gaat het hem goed af. Heb je je urine nog laten checken? Oh ik lees het al haha. Morgen dus. Haha, bij Lucas was het ook zo warm of niet? Bij S. toen wel. 30+. De dag voor de bevalling was de warmste dag van het jaar… Arm kind had het bloed heet uit de buik. Ze lag al in no time in haar rompertje.

@simmer: Ja, tis niet ideaal he. Ik hoorde van iemand dat bij de action van die molton matrassen te koop zijn. Die zijn voor kinderen als ze zindelijk gaan worden en schijnen ook minder te broeien en zweten. Ik heb nu een soort kraammatras ding erop leggen. Geen idee of het die onderlegger of het matras is. En daaroverheen nog een handdoek. Ik ben benieuwd vannacht. We zien wel hoor. Komt vast goed. Leuk zeg dat de wieg mooi wordt. Hier is hij ook klaar, alleen het dekentje dan nog niet. Bijna. Hoe was het zwemmen?

@oceanna: Mooi kamertje zeg. Leuk. En wat een leuk wiegje. Ben je al bevallen??? Oh je bent bevallen! Wat goed. Gefeliciteerd. Maar wat een bevalling zeg. Pfff. Gelukkig doet je dochtertje het heel goed.

@marieke: Hoe ging je dag vandaag?

@nonnie: Haha, ja is ook lastig. Ik doe het dan ook op de computer. Ik typ in word en heb aan de andere kant zp. Zo kan ik op iedereen reageren. Ligt de kleine nog steeds in een stuit? Ik denk wel dat je enigszinds inspraak heb hoor. Nee, hier ook een wiegje. Geen co-sleeper. Al lijkt mij dat ook ideaal.

@buikfoto`s… Mooi!!!! Echt super leuk zo Nonnie. Ik wilde zoiets ook doen. Ben niet verder gekomen dan maand 2… Haha. Daarna gewoon afentoe een foto gemaakt. Bij de 1e was ik veel strikter erin. Nu… Haha.

@eten: Ik heb dat juist met chips enzo. Bah. Dat moet ik echt niet meer. Daar ga ik van over mn nek.

@christien: Doe rustig aan meid. Heftig zeg. Hopelijk komt de kleine snel bij jou. Zou wel goed zijn voor je. Sterkte vannacht lieverd.

10. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.119
    293
    83
    <3 Zwanger <3

Happy1980 (35) tweede kindje. Uitgerekend op 4 april -Meisje
    AprilMommy (?) eerste kindje. Uitgerekend op 6 april 2016 -Meisje
    Marievs (28) tweede kindje. Uitgerekend op 8 april 2016 -Verrassing
    Christien1801 (?) eerste kindje. Uitgerekend op 13 april 2016 –Meisje
    Freddel (25) eerste kindje. Uitgerekend op 15 april 2016 -Verrassing
    Muzieknootje (?) eerste kindje. Uitgerekend op ? –Verrassing
    Boeboetje (24) eerste kindje. Uitgerekend op 17 april –Jongen
    Marieke1610 (32) tweede kindje. Uitgerekend op 23 april - Jongen
    Priscilla1989 (26) eerste kindje. Uitgerekend op 25 april -Verrassing
    Klavertje6 (31) vierde kindje. Uitgerekend op 28 april 2016 -Jongen
    Ukkie89 (26) derde kindjes. Uitgerekend op 1 mei 2016 -Verrassing

<3 Bevallen <3

Oceanna (27) eerste kindje. J. 23-03-2016 37.0

11. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.119
    293
    83
    bewerkt 2.jpg

Mijn bolle buik.

De 1e baby is geboren. Een meisje! Ben benieuwd wat er allemaal gaat volgen!

Geloven jullie trouwens in die bakerpraatjes? Hier zou het volgens iedereen een jongen moeten zijn. Mn schoonzus begon van het weekend er ook weer over. Ja, je draagt het naar voren dus een jongen. Terwijl mijn gevoel toch echt meer een meisje zegt. Of misschien komt dat omdat ik heel graag nog een meisje wil. Al is een jongen ook onwijs welkom. Lijkt me ook kei gaaf. Alleen qua kleding lijkt me een meisje onwijs makkelijk haha. Dan heb ik al veel. En anders kan ik gewoon best wel wat verkopen. Al zijn een hoop dingen toch wel een beetje versleten hoor. Vooral van maatje 86. Daar zit ze nu al zo lang in. Zag vandaag ook weer een gaatje in der jurk. En 2 leggings zijn al door. Grrr..

12. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Ja oceanna, ze is er. Gefeliciteerd. Hopelijk mogen jullie snel naar huis.

@Marievs, ik draag ook naar voren deze keer en het is toch echt een meid hoor. Al begint mijn buik nu iets meer de zijkant op de gaan. Maar hele andere buik als bij Janna.

@Christien, je hoeft je echt niet te excuseren hoor. Heel logisch dat je niet op iedereen reageert. Heel veel sterkte, hopekijk is er snel meer duidelijk en kan je vannacht een beetje slapen.

@Slimmer, lekker geslapen dus, heerlijk zeg. Misschien vaker doen?

@Buikfoto's. Zag leuke mooie foto's voorbij komen. Ben er deze keer echt heel slecht in om foto's te maken. Merk gewoon dat ik het vergeet haha.

Vandaag naar de VK geweest. Kreeg een extra echo omdat ze het mobiele echo apparaat wilde gebruiken en dan kon Janna ook nog even kijken. Super grappig, zo met een soort i pad. Leuk om de kleine nog een beetje te kunnen zien.
    Verder alles goed gelukkig, ze ligt er mooi voor om te bevallen zei de VK. Ik zei iemand zei dat ik morgen zou bevallen, zegt ze leuk dan heb ik dienst. Lopen we weg zegt ze tot vannacht haha. Nou ik geloof er niks van.

13. Mooie buik marvies!!!
    Hier redelijk geslapen afgelopen nacht. Hoefde er maar 3 keer uit haha. Maar hoest als een zeehond.. Blerg.. Maar ach mocht niet klagen vandaag..

Geloof niet zo in bakerpraatjes eigelijk.. T enige wat hier klopt is dat ik bij mn dochter 9 mnd misselijk ben geweest.. En nu alleen in t begin heel soms. Maar verder geloof ik er niet zo erg in.

Apart dat de eerste nu geboren is.. Komt wel heel
    Dichtbij zo ineens haha

Oooeeee happy haha t zal je gebeuren dat je vannacht bevalt haha.jij gaat dus thuis bevallen? Of begrijp ik dat verkeerd?

14. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Oceanna gefeliciteerd met jullie meiske super zeg! Heerlijk genieten nu! Moet je nog in het zkh blijven of mag je al snel naar huis?

christien wat vervelend zeg heel veel sterkte en hopelijk snel duidelijkheid

mooie buik fotos zag ik voorbij komen zal kijken of ik er morgen eentje plaat heb ze alleen op mn mobiel staan.

marie ik was bij elise rondom zwanger bij lucas alleen van voor en nu weer dus als het nu weer een jongen is dan kloppen de bakerpraatjes&#128522; en idd bij lucas was het bloedje heet zat de laatste dagen in mn ondergoed in de kamer voor de waaier hebben we nu gelukkig geen last van!

Happy wat spannend! Het zou maar gebeuren vannacht!

Simmer leuk die wiegjes!

15. Hahahah dat ken ik dat bloedje heet. Bij mn dochter die van eind juli is, zat ik ook in een ienieminie jurkje zonder ondergoed voor de ventilator. Heel mn liezen kapot door t zweten en schuren.. Helemaal opgezet van t vocht. Nee liever in de winter zwanger zijn

16. Boeboetje

Boeboetje Actief lid

24 jun 2015
    140
    0
    16
    Overijssel
    Oceanna gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat fijn dat alles toch vanzelf is verlopen.

Nou ik krijg een jongen en ben net een ronde olifant dus ik geloof niet zo in die bakerpraatjes hahaha.

17. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Morgen komt de kinderarts nog langs voor een hartfilmpje bij de kleine meid. Ze hadden op ctg een dipje in de hartslag gehoord. Maak me daar totaal niet druk om heb ik zelf ook mijn moeder heeft het mijn opa had het is niets ernstigs maar dat willen ze zeker weten. Vandaag ook al kinderarts geweest om te luisteren maar die hoorde niets :D.
    Als kinderarts de kleine morgen goedkeurt mogen we lekker allemaal naar huis. Ze ligt ook in een gewoon bedje naast me nu en papa mag ook heerlijk blijven slapen.

18. Wat fijn meid!
    Hopen dat er idd niks ernstigs is.
    Gaat t voeden ook
    Goed?

19. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames

Mag ik me toevoegen in deze Groep?
    Ben momenteel 32 weken zwanger van ons 4e kindje
    6 mei word ik ingeleid wegens zwangerschaps diabetes en hoge bloeddruk dus nog 43 dagen te gaan
    Als ik me mag toevoegen zal ik meer over me vertellen

Liefs louisa

20. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Welkom 4e wondertje kom er gezellig bij zou ik zeggen.
    Ik verwacht niets geks met het hartfilmpje.
    Voeden is nog wat lastig ze krijgt bijvoeding omdat er nog niet genoeg uitkomt bij mij. Maar ze doet het super.

Deel Deze Pagina