<3 Tienweken afteltopic apr/mei 2016 <3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marievs, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel!
    Hebben jullie ook een Facebook groep?
    Of zitten jullie alleen op deze pagina zeg maar?
    Vind 't hier meestal zo stilletjes
    Of deze groep moet anders zijn&#128518;

Ik ben moeder van 3 kinderen bijna 4 dus
    ik ben 30 jaar en kom uit Drenthe
    Dit word ons laatse zwangerschap..best wel raar om te weten dat er nooit meer een kindje gaat komen
    Dus heb een beetje dubbele gevoelens ....
    Ik vind zwanger zijn en een kindje krijgen super mooi
    Daarom geniet ik extra van deze laatste zwangerschap
    Hebben jullie ook last van harde buiken/voorween ?
    ik heb t echt vaak pffff en doet ook echt zeer...
    Zijn er meerdere dames die worden ingeleid..Ik zie er heel erg tegen op 4e kindje 4e keer inleiding

Fijne dag dames en bedankt dat ik me hier mag aansluiten

2. Boeboetje

Boeboetje Actief lid

24 jun 2015
    140
    0
    16
    Overijssel
    Wat fijn dat alles voor de rest goed is. Hopen dat jullie goedkeuring van de kinderarts krijgen en lekker naar huis kunnen.

Welkom 4ewondertje! Spannend dat je een datum hebt om naar uit te kijken. Dat vind ik het meest vervelend dat ik niet weet wanneer onze kleine gaat komen.

Pfff vanacht paar uur wakker gelegen. Denk dat het indalingsweeen waren en de kleine was zo vreselijk druk. Voelde hem echt tegen mijn bekken kopstoten aan geven, niet prettig. Nu is alles weer rustig gelukkig.

3. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Welkom 4e wondertje. We hebben geen facebook groep hier alleen deze groep.
    Fijn dat je een datum hebt om naar uit te kijken! Ik ben 2 keer ingeleid zou nu heel graag thuis willen bevallen. Waarom wordt je voor de 4e ingeleid als ik vragen mag?

Ahh dat moet vervelend gevoeld hebben boboetje gelukkig nu weer rustig

heerlijk oceanna dat ze lekker bij je lig en je man er ook bij mag blijven. Hopelijk snel naar huis en lekker genieten!

Urine ingeleverd hier kan om 13.30 bellen voor de uitslag. Ben benieuwd. Straks paas eitjes verven op de peuterspeelzaal met de oudste verder rustig dagje

4. 4e wondertje welkom! Dat je nu al een datum hebt daarvoor! Is wel snel!! Ik krijg m 1 april pas. Heb ook zwangerschapsdiabetes..
    Hier word t een ks.
    Wat knap dat je het nog zo mooi vind om zwanger
    Te zijn ondanks de ellende &#128522; Ik vind er echt niks meer aan hahaha.
    Voor zover ik weet is er geen fb (nog)
    Maar word aardig wat
    Gekletst hier.

He bah boeboetje.. Niet fijn! Hopen dat t verder vandaag rustig is.

Ukkie ben benieuwd wat eruit komt! Veel verf plezier &#128521;

Oceanna en was t filmpje goed? Of hoelaat krijgt ze die?

Hier zowaar best goed geslapen!! Yay!
    Alleen laatste dagen beginnen mn vingers op te zetten dus dat is irritant..
    Kijken wat de dag brengt vandaag..

5. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Welkom 4e wondertje! Fijn dat je een datum hebt waar je naar toe kan leven, een 4de inleiding lijkt me wel pittig.. Maar je weet wel waar je ongeveer aan toe bent!

Oceanna succes straks voor je dochtertje hoop dat jullie daarna lekker nr huis mogen!

Boeboetje wat vervelend dat je er zo van wakker hebt gelegen, ookal is het wel fijn om te weten dat de kleine indaald. Ik moet zeggen dat ik er zelf niet heel veel van vernomen heb bij mezelf..

Hier twijfel ik of ik de vk vandaag moet bellen, laatste dagen heb ik het idee dat ik de kleine minder voel. Voel wel af en toe wat verschuiven maar niet meer zo vaak schopjes als anders, komt misschien ook door ruimtegebrek en weet nu eigenlijk niet zo goed of ik me zorgen maak of niet. Kan het aan de andere kant relativeren en t is ook niet zo dat ik op een dag helemaal veen schopjes voel maar minder, aan de andere kant denk ik misschien moet ik toch even bellen voor we t weekend in gaan, straks is er wel wat aan de hand daarbinnen en heb ik niet aan de bel getrokken.. Wat zouden jullie doen? Voel wel regelmatig dat de kleine de hik heeft trouwens..

6. Bij minder voelen gewoon bellen. Ook al is t miss niks maar voor je eigen geruststelling..
    Ik voelde mn kleintje met 1e zwangerschap niet. Twijfelde ook, toch even gebeld en savonds was ik ineens mama na een spoedks.

Dus bij ook maar minder gevoel zeg ik altijd gewoon bellen

7. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @4dewondertje, welkom, leuk dat je mee komt schrijven. En wat fijn dat je al een datum hebt. Dan weet je waar je aan toe bent.
    Lijkt me heerlijk om te weten wanneer je gaat bevallen, al heeft het niet weten ook wel zijn charmes.

@Oceanna, ga voor je duimen dat je vandaag lekker naar huis mag. Er gaat toch niks boven je eigen omgeving.

@Boeboetje, wat naar dat je zo lang wakker hebt gelegen van de indalingsweeën. Hopelijk kan je vandaag nog wat slaap bij pakken.

@Marieke, wat fijn dat je best goed geslapen hebt. Zal je vast goed doen.

@Ukkie, hopelijk geen blaasontsteking voor jou.

@Slimmer, zou zeker bellen als je het niet helemaal vertrouwd. Ze hebben liever dat je een keer te veel dan een keer te weinig belt.

Hier slechte nacht gehad, maar voel me wonder boven wonder toch nog redelijk fit. Hopelijk blijft dat zo. Wil eigenlijk vandaag overdag niet slapen om te kijken of ik vannacht dan beter slaap.
    Verder hier alles rustig, geen last van voorweeën ofzo.

8. Happy balen van je nacht, zo wisselen we mekaar af haha. T stomme is echt dat ik na een slechte nacht overdag beter te pas ben dan na een goede nacht

9. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Update: heb eerst even gedoucht en kreeg ook daar niet heel veel reactie op van de kleine terwijl t anders altijd wel wat getrappel oplevert.

Dus net de vk gebeld die komt met 45 min nr me thuis om het hartje te luisteren en overlegt daarna met de gyn en waarschijnlijk moet ik dan voor een ctg.

Ben ook zo'n lekkere twijfelkont want vl heeft nachtdienst en slaapt, geloof dat ik de vk eerst maar even afwacht en dan beslis of ik hem wakker ga maken om mee te gaan of dat ik iemand anders optrommel of alleen ga..

Nu eerst de tas voor zkh maar eens klaarmaken dat stond nog altijd op het lijstje...

10. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    @Simmer ja indd fijn om te weten waar ik aan toe ben maar wel spannend. Dan ga je er zo naar toe leven en ik denk dat ik de dag en nacht van te voren zenuwachtig ben. Ben ik nu al voor morgen als ik bedenk dat ik dan de datum te horen krijg ;)
    @Oceanne Je bent bevallen! Gefeliciteerd! Leuke naam ook, hoor je niet vaak! Geniet ervan… Ben een klein beetje jaloers haha. Ja vraag me ook af hoe groot is ze en hoeveel weegt ze?
    @Christien Ohh wat erg dat je zoveel last hebt! Wel fijn dat je in het ziekenhuis bent zou ik toch wel wat geruster zijn. Sterkte!
    @Marievs Mijn vriendin maakt elke maand de foto’s dus er is iemand die steeds zegt we moeten nog een foto maken dus dat is wel handig. Ik ben nou ook in word aan het typen, slim idee. Ik vroeg me al af hoe onthouden jullie alles &#61514;
    @Ukkie ik had de foto’s ook op mn mobiel maar heb ze naar mn eigen gemaild dus toen had ik ze op de pc.
    @4ewondertje Welkom!
    @Boeboetje vervelend dat je slecht geslapen hebt. Hopelijk vanacht beter. Ik slaap om de nacht wat slechter dus is nog vol te houden.
    @Simmer Slim dat je gebeld hebt. Je moet er niet aan denken dat je niet belt en er achteraf wat is. Ik ken zo’n verhaal. Zal niet in details treden. Maar daar voelde ze het kindje helemaal niet meer en toch niet gebeld omdat iedereen zei zal wel mee vallen. Ik merk ook dat ik haar de laatste tijd vooral anders voel bewegen en indd veel de hik. Dat vind ik zo grappig je kunt het dan ook heel goed voelen aan de buitenkant. Ik heb mn placenta aan de voorkant dus is niet altijd even goed te voelen aan de buitenkant.

11. Simmer zou vk afwachten maar nooit alleen gaan naar t zh! Man meenemen!! Stel dat t toch gehaald gaat worden (wil
    Je niet bang maken) dan word dat zoals bij mij met spoed gedaan. En geloof me dan wil je je man erbij hebben.
    Suc6!

12. Woeii zie net dat ik in t laatste hokje van mn banner zit! Hahaha.
    Blijf t apart vinden dat t al zo snel kan komen.. Raak er nerveus van..

13. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Slimmer goed dat je gebeld hebt.
    Zou wel even kijken wat de VK zegt. Als je man vannacht ook nog moet werken zou ik hem laten liggen. Maar ik ben zelf heel makkelijk. Krijg ook wel eens van een vriendin van mij op mijn kop dat ik niet alleen naar het ziekenhuis moet gaan.

@Marieke, gaat dan opeens hard he als het nog maar een maandje is. Hier nog max 3,5 weken. Echt heel raar om te bedenken dat er dan gewoon weer zo'n heel klein mensje hier bij is. Zal wel heel erg wennen worden. Janna kan bijna alles al zelf en deze moet alles weer leren.

14. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ooh wat gaat het snel allemaal!

Van harte gefeliciteerd Oceanna met jullie kleine meisje!! Veel geluk samen!

Wat rot van het slapen, pff de ene nacht slaap ik goed, de andere nacht is een hel.

Ik heb ook nog geen datum voor de keizersnede. Wel gek, ik kan straks uitkijken naar die dag.

Wat een mooie buiken zag ik voorbij komen! Mooi Marievs!

15. Hier zei de gyn dat ik dus volgende week vrijdag dan de datum zal horen. Dan ben ik op 1 dag na 37 wk. Dat zal tussen week 38 en 39 gaan liggen. Mits de kleine t natuurlijk niet goed doet of de placenta slechter word.. Maar zolang alles goed is met de kleine laten ze t zo lang mogelijk zitten. Van mij mag t nu wel komen hahha

16. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Controles waren allemaal goed, bloeddruk (130/65) iets hoger dan de vorige controles mr das waarschijnlijk spanning. Moet vandaag goed observeren en evt aan t einde van de dag bellen als ik toch niet gerust ben dan overlegt de vk met de gyn, voor nu: rust...

17. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Welkom 4ewondertje!

@oceanna hoop dat jullie kleine meid wordt goedgekeurd en jullie lekker naar huis mogen!

andere dames hoe gaat het met jullie?

Ik heb vannacht goed geslapen op die spuit die ik kreeg. Mn been doet er nog wel zeer van haha. Ik zit nu in de auto naar huis. Zondag ga ik nog een nacht slapen in het ziekenhuis dan krijg ik weer zon prik en woensdag ochtend moet ik me vroeg melden en afhankelijk van hoe mijn baarmoedermond is wordt ik of geprimed of ingeleid. Als t in de tussentijd nog slechter gaat moet ik bellen maar we willen gewoon echt proberen de 38 weken te halen.

18. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel lieve dames voor de leuke ontvangst bij jullie groepje...
    Het is indd appart om te weten wanneer de kleine geboren afgaat worden...het liever spontaan bevallen
    Ik word dus voor de 4e keer ingeleid omdat ik zwangerschap diabetes heb en hoge bloeddruk...helaas..
    Ondanks de diabetes heb ik de suikers mooi onder controle
    Krijg ook om de 2 weken een groei echo
    Met 31 weken en 4 dagen ook een echo gehad en de kleine meid woog 1919 gram dus das netjes zeiden ze??
    ik kan niet wachten om ons kleine meisje te ontmoeten

@simmer als je t aan de einde van de dag nog niet vertrouwd bellen hoor!! Ik voel de kleine ook weinig en ook ik bel dan...want dan maken ze een ctg en dan ben je weer gerust gesteld

Fijne dag dames leuk.om.mee te mogen kletsen

19. Simmer oo dat is een super bloeddruk! Fijn dat alles goed was nu!
    En idd bij niet vertrouwen kan je altijd bellen.
    Hoop dat je wat gerust gesteld bent.

Christien heftig joh dat ze je nu gewoon laten lopen ondanks je zo beroerd bent. Wel fijn dat je nog een nacht goed kan gaan slapen. Die spuiten schijnen idd vreselijk pijnlijk te zijn.. Dat weerhoud me er ook van om in t zh te gaan slapen haha.

4ewondertje ja zo zie je maar dat elk zh weer een eigen beleid heeft over wanneer
    In te leiden! Wel fijn opzich dat je weet hoe of wat.
    Spuit je ook insuline? Neem aan van wel anders praten ze niet over inleiden. Haha spuit je veel? Die meettingen snap ik nooit zoveel van, zo zeggen ze t is goed en zo is t weer te licht of te zwaar.
    Maar met dat termijn zal 1919gr wel goed wezen denk ik dan. Hier met 32.4 dus precies week later 2080 geschat. En hier was dat goed. Gemiddeld..

20. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meis

Ik spuit smorgens 4 smiddags 4 en voor het slapen gaan 12 de langwerkende insuline
    Ik mag dus niet langer als 38 weken lopen
    De inleiding zal als het goed is vrijdag 6 mei zijn..
    Vind 't erg spannend worden nu het zo dichtbij komt opeens
    Van die metingen trek ik me ook niks aan ze zitten er zovaak naast...

Hebben jullie ook last van nesteldrang pffff ik wel &#128518;

Deel Deze Pagina